Engquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:36 schreef star_gazer het volgende:
Dez egast is anders ook aardig buff Stereo
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/8/8a/Skeletor-spoo.jpg/250px-Skeletor-spoo.jpg[/img[
En dat te denken dat ik ooit dacht dat je een dame met klasse wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal ik volgende keer doen. Mag ik trouwens je meeeter uitknijpen? Ik ben toch vies.
Katoen plukkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
Geinige neger in de OP. Wat voor krachten heeft die zoal?
Katoenplukker of indiaan? Indien fout 1 drinken.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
Geinige neger in de OP. Wat voor krachten heeft die zoal?
Is dat iznogoodh ofzo?quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie deze baas nog.
[ afbeelding ]
Iznogoodquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie deze baas nog.
[ afbeelding ]
I checked the nutrition facts for a Kamehameha wave to see how many calories were in one. IT'S OVER 9,000!!!quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Iznogood![]()
Had je ook nog die piraat met die rat. Die was ook![]()
Vond alleen Walter Melon niks aan, die dikke die zich al iedereen verkleedde.
Flint de tijddetective en Medabots op zaterdag/zondag
Biker Mice.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:41 schreef Verbosity het volgende:
Heb ook dagenlang deze bekeken
[ afbeelding ]
Mag ik nou je meeeter uitknijpen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
En dat te denken dat ik ooit dacht dat je een dame met klasse was
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
onderwijl de blues zingend, multitasken die negerts...
Bosnische vrouwen zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Kan mij precies nog herinneren dat ik tijdens Iznogood cevapcici (bosnisch gerecht) aan het eten was. Elke keer.
Ik vond naast DBZ en Pokémon, Digimon en Yu-Gi-Oh ook wel vet, alleen dat was wat later.
Alleen snap de antennes nou nog steeds niet... muizen met antennesquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Biker Mice.
Ik vond Teenage Mutant Ninja Turtles ook altijd baas.
Zeker broer. Zijn er genoeg man. In Heerlen zit er een hoopje op elkaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Bosnische vrouwen zijn![]()
Jammer dat er zo weinig in Nederland zijn
Dat zijn gewoon overblijfselen van wetenschappelijke onderzoeken. Supermuizen. Heb je ooit muizen op een motor gezien? Precies.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alleen snap de antennes nou nog steeds niet... muizen met antennes
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon overblijfselen van wetenschappelijke onderzoeken. Supermuizen. Heb je ooit muizen op een motor gezien? Precies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Zat er een bij mij in de klas die was echtquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker broer. Zijn er genoeg man. In Heerlen zit er een hoopje op elkaar.
Kijk naar de bishes die je nog kan hosselen niet naar het verleden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zat er een bij mij in de klas die was echt![]()
Straalde gewoon klasse uit
Helaas was ik toen nog beta as fuck. Ben eigelijk best kwaad op mezelf hoeveel moois ik heb laten gaan in mijn beta tijd
Ja, er zitten echt bloedmooie tussen die ook vrijwel geen make-up nodig hebben (mijn voorkeur). Echter heb je er ook veel die zich als ordinaire sletjes gedragen en dikke plamuurlagen aanbrengen. Een schande is het niet. Geen zelf-respect niks, maar in sommige kringen zijn dikke plamuurlagen mooi en volkomen normaal. Ikzelf snap het niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zat er een bij mij in de klas die was echt![]()
Straalde gewoon klasse uit
Helaas was ik toen nog beta as fuck. Ben eigelijk best kwaad op mezelf hoeveel moois ik heb laten gaan in mijn beta tijd
Maar in elke cultuur heb je dat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, er zitten echt bloedmooie tussen die ook vrijwel geen make-up nodig hebben (mijn voorkeur). Echter heb je er ook veel die zich als ordinaire sletjes gedragen en dikke plamuurlagen aanbrengen. Een schande is het niet. Geen zelf-respect niks, maar in sommige kringen zijn dikke plamuurlagen mooi en volkomen normaal. Ikzelf snap het niet.
Je hebt tegenwoordig echt veel van die Kim Kardashian wannabe'squote:Op vrijdag 19 april 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, er zitten echt bloedmooie tussen die ook vrijwel geen make-up nodig hebben (mijn voorkeur). Echter heb je er ook veel die zich als ordinaire sletjes gedragen en dikke plamuurlagen aanbrengen. Een schande is het niet. Geen zelf-respect niks, maar in sommige kringen zijn dikke plamuurlagen mooi en volkomen normaal. Ikzelf snap het niet.
Ik snap al die lagen make-up niet. Dikke puisten zitten eronder.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig echt veel van die Kim Kardashian wannabe's
Yeah. Zonde man.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig echt veel van die Kim Kardashian wannabe's
Dit. Tevens vaak genoeg vrouwen gezien zonder make-up die echt prachtig zijn. Een beetje is natuurlijk niet erg en aantrekkelijker, ofcourse. Sowieso ben ik geobsedeerd door vrouwen met rode lippenstift en rode nagellak.quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
Jezelf naturel leren opmaken is een van de beste skills die een vrouw kan aanleren
Geen makeup: vaak schrikken
Te veel makeup: zeker schrikken
Net-genoeg-makeup-dat-jongens-denken-dat-je-er-mooi-uitziet-zonder-makeup: bingo.
Ik ook. Toch nog een paar uur gains zetten. Slaap lekker liftmaatjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 03:14 schreef Verbosity het volgende:
Oke, wat een degradatie van DBZ naar make-up. Ga wel slapen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:14 schreef Verbosity het volgende:
Gewoon kwestie van jezelf goed verzorgen. Als je gezond eet zie je dat aan je huid en dan hoef je geen foundation oid op die vervolgens afbrokkeltquote:Op vrijdag 19 april 2013 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
Jezelf naturel leren opmaken is een van de beste skills die een vrouw kan aanleren
Net-genoeg-makeup-dat-jongens-denken-dat-je-er-mooi-uitziet-zonder-makeup: bingo.
Ja echt vreselijk als je je wallen moet bedekken met mascara :Squote:Op vrijdag 19 april 2013 03:14 schreef Verbosity het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk als je je wallen moet bedekken met mascara :S
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:47 schreef Pastapipos het volgende:
Rug was eerst m´n zwakste punt. Had echt 0 rug, vond het ook totaal niet leuk om te doen. Het is nu mijn favoriete dagen heb t aardig rechtgetrokken(heb deze foto's eerder gepost):
Godver,w at ben ik jaloers op gasten met smalle heupen. Ik heb een superbrede core (nee, geen bierpens), waardoor mijn rug er eigenlijk niet echt lekker uitkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Ik ken een Taiwanees meisje die daar echt heer en meester in is. Ze heeft van nature niet de beste huid en hoewel ze er best schattig uitziet zonder make-up, kan ze zich met wat make up binnen een kwartier omtoveren tot een enorm lekker wijf. Gaat echt nergens meer over.quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
wat een viese anabooltje :squote:Op vrijdag 19 april 2013 05:40 schreef ZetaOS het volgende:
Nog even een foto van de baas, vind dat die vast in de OP moet.
https://dl.dropboxusercon(...)07-13%2022.36.09.jpg
Maar jij hebt weer paarden benen om te compenseren toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Godver,w at ben ik jaloers op gasten met smalle heupen. Ik heb een superbrede core (nee, geen bierpens), waardoor mijn rug er eigenlijk niet echt lekker uitkomt.
nu nog een alfa haircut en je bent helemaal klaar voor de chickies.quote:Op vrijdag 19 april 2013 06:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee joh geen anabooltjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar een stukje Kuit
[ afbeelding ]
Na de zware been trainen nemen we een:
[ afbeelding ]
Need to eat meat
[ afbeelding ]
Gratis shit wat ze me sturen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alfa Haircut!?quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
nu nog een alfa haircut en je bent helemaal klaar voor de chickies.
Waarom zo haten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Alfa Haircut!?
Post jij eens een paar foto`s van je zelf, wedden dat je dik en lelijk bent.
Wie begon er nou, Wie van ons twee is nou aan het haten.quote:
Vooruit dan, mijn varkenspootjes van afgelopen zomer:quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wie begon er nou, Wie van ons twee is nou aan het haten.
Kom post je foto dat vet varken!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op foto 2 en 3 heb je zieke alpha haircut laat ze maar hatenquote:Op vrijdag 19 april 2013 06:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar een stukje Kuit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Need to eat meat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik kijk alleen als er mensen squatten (ook mannen, no homo )quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:25 schreef Beach het volgende:
over 10mijn weer tijd om te gym te hitten en te loeren naar de chicks via de spiegel
ZetaOSquote:Op vrijdag 19 april 2013 06:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar een stukje Kuit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Need to eat meat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat Japanse meisje in jouw ava?quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:24 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe kan dat nou daar is toch geeneens ruimte voor???
quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Alfa Haircut!?
Post jij eens een paar foto`s van je zelf, wedden dat je dik en lelijk bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is maar één alpha haircut en dat is de tondeuse nummero 1.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
op foto 2 en 3 heb je zieke alpha haircut laat ze maar haten
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:12 schreef IrCute het volgende:
alpha haircuts:Dat kapsel vind ik echt borderline-gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
alpha haircuts:lol wat een flikkers haircutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat die man je tuk had. Wil nog steeds wel weer met je cammen hoor, daar niet van.quote:
buzzcutquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Er is maar één alpha haircut en dat is de tondeuse nummero 1.
ff je sixpack tonen en je blaft haar vol op de toilet gekquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat die man je tuk had. Wil nog steeds wel weer met je cammen hoor, daar niet van.
[..]
buzzcut
Heb helaas niet zo'n alpha haircut, is alweer wat langer hier. Maar ik zit in de trein en ik staarde naar een leuke chick, wachten tot ze terugkeek, minutenlang vastgehouden, weggekeken en weer verder op mijn laptop. Nu kijkt ze de hele tijd weer.The look doet meer dan een alpha haircut.
kom je wel 8er vetzak ik zou je idd niet raken want je bent gewn vies dikquote:
maar ik heb langzame sgildklier ;s ;s ;squote:Op vrijdag 19 april 2013 09:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kom je wel 8er vetzak ik zou je idd niet raken want je bent gewn vies dik
Van mijn abs/obliques is na een paar dagen niets meer over behalve wat zielige ribbeltjes. Bulking & bloat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ff je sixpack tonen en je blaft haar vol op de toilet gek
Geen zorgen, ben nog steeds verliefd op je en zal je niet nog een keer dik noemen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:18 schreef IrCute het volgende:
Wij gaan niet meer cammen als je zo gaat doen hoor
Dan is het goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Van mijn abs/obliques is na een paar dagen niets meer over behalve wat zielige ribbeltjes. Bulking & bloat.
[..]
Geen zorgen, ben nog steeds verliefd op je en zal je niet nog een keer dik noemen.
Ik ga in februari voor een halfjaar naar South Cali, dus met een beetje geluk ben je dan al aan de beurt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:22 schreef IrCute het volgende:
Wij gaan nogsteeds trouwen toch? Over 10 jaar?
slaap lekker kleintjequote:
south cali is bijna net zo ver als nl voor mijquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ga in februari voor een halfjaar naar South Cali, dus met een beetje geluk ben je dan al aan de beurt.
Herkenbaar, afgelopen week ook paar keer gebeurd in de trein maar ik in de rol van meisje zeg maar. Dan kijken ze heletijd naar je en wanneer ik terugkijk dan schieten hun oogjes gelijk de andere kant op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat die man je tuk had. Wil nog steeds wel weer met je cammen hoor, daar niet van.
[..]
buzzcut
Heb helaas niet zo'n alpha haircut, is alweer wat langer hier. Maar ik zit in de trein en ik staarde naar een leuke chick, wachten tot ze terugkeek, minutenlang vastgehouden, weggekeken en weer verder op mijn laptop. Nu kijkt ze de hele tijd weer.The look doet meer dan een alpha haircut.
Dan kom je naar Fabby Vegas en trouwen we aldaar, ligt mooi in het midden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
south cali is bijna net zo ver als nl voor mij
Goedzo brahski. Ben je al aan het liften trouwens?quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Herkenbaar, afgelopen week ook paar keer gebeurd in de trein maar ik in de rol van meisje zeg maar. Dan kijken ze heletijd naar je en wanneer ik terugkijk dan schieten hun oogjes gelijk de andere kant op.
Tegenwoordig blijf ik gewoon voor me uitstaren , ik gun het ze wel om die paar minuten van mij te genieten.
Van het weekend inschrijven met maatje, heb hem overgehaald om ook SS te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan kom je naar Fabby Vegas en trouwen we aldaar, ligt mooi in het midden.
[..]
Goedzo brahski. Ben je al aan het liften trouwens?
alpha haircuts:Das wel heel gay:(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil serieus nog eens zo'n road trip houden van de east coast naar de west coastquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:36 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou ook wel eens naar de united states of the verenigde staten van amerika willen liefst naar het zuiden south carolina of tennessee lekker tussen de hillbillies
Volgend jaar ook doen, waarschijnlijk west. Las vegas/L.A./ San Fransisco etc...quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:48 schreef seto het volgende:
[..]
Ik wil serieus nog eens zo'n road trip houden van de east coast naar de west coast
Vuile rot nicht is tquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
IRcute is vlieft op Ferry Doedens.![]()
[ afbeelding ]
California zelf trekt me niet zo, New York en New England lijken me veel interessanterquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Volgend jaar ook doen, waarschijnlijk west. Las vegas/L.A./ San Fransisco etc...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
IRcute is vlieft op Ferry Doedens.![]()
[ afbeelding ]
Ja, als stedelijk gebied wel wellicht. Zou dan ook wel voor de diversiteit in natuur gaan. Dan zit je volgens mij het best in south-west.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:57 schreef seto het volgende:
[..]
California zelf trekt me niet zo, New York en New England lijken me veel interessanter
True! Daarom wil ik ook heel Amerika pakken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, als stedelijk gebied wel wellicht. Zou dan ook wel voor de diversiteit in natuur gaan. Dan zit je volgens mij het best in south-west.Al die mega natuurparken!
Kwaliteit is niet top, maar dat geluid van publiek op achtergrond heeft ook wel ietsquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die Hardwell set heb ik op m'n iPod gezet trouwens, thanks.
Nee man. Baard = baas.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Beter haaltie die dwarf baard weg.
Da's toch logisch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alleen snap de antennes nou nog steeds niet... muizen met antennes
Ik zou ook wel competitive willen powerliften maar wil niet forever bulkmode.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Zojuist deze besteld:
[ afbeelding ]
Is die ooit dik geweest? Heeft wat vel over op dr buik lijkt het wel.quote:
kids wellicht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:19 schreef Champy het volgende:
[..]
Is die ooit dik geweest? Heeft wat vel over op dr buik lijkt het wel.Ziet er wel goed uit voor 46
Aspergeham? is dat ham gemaakt van autistische varkens?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:27 schreef Panzermaus het volgende:
Even een tip, smeer geen 12 plakken brood met kaas enaspergeham
als je niet eens asperges lust.
Jakkes.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Aspergeham? is dat ham gemaakt van autistische varkens?
Als ik een vrouw was en in Rotterdam woonde zou ik nooit op hakken lopen. Je moet altijd in staat zijn om te rennenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Even een tip! Ga niet op hakken lopen na leg day.
Whahahahaquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Aspergeham? is dat ham gemaakt van autistische varkens?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was en in Rotterdam woonde zou ik nooit op hakken lopen. Je moet altijd in staat zijn om te rennen
ik draag ze zodat ik mannen die mij lastigvallen kan perforeren met mijn hak en wie zegt dat ik niet kan rennen op hakkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was en in Rotterdam woonde zou ik nooit op hakken lopen. Je moet altijd in staat zijn om te rennen
Gezien de bagage die je moet meezeulen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik draag ze zodat ik mannen die mij lastigvallen kan perforeren met mijn hak en wie zegt dat ik niet kan rennen op hakken!!
Je vreet 12 boterhammen met hetzlfde beleg?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:27 schreef Panzermaus het volgende:
Even een tip, smeer geen 12 plakken brood met kaas enaspergeham
als je niet eens asperges lust.
Jakkes.
Kim Ji Sookquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wie is dat Japanse meisje in jouw ava?
Jazeker! Heb de rest met pindakaas.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Je vreet 12 boterhammen met hetzlfde beleg?
Witbrood met pindakaas met een glas volle chocolademelkquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jazeker! Heb de rest met pindakaas.
Nee, dan doe je toch echt iets verkeerd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Komen deze je bekend voor?
Vreet je tegenwoordig een heel brood per dag ofzo?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jazeker! Heb de rest met pindakaas.
Laatse komt alleen door Tyrion.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, dan doe je toch echt iets verkeerd.
Overigens, nieuwsflash.
HAARLEM - Uit een grootschalig onderzoek van Eberhard Thanolic (PhD. Broscience) is gebleken dat manlets juist het superieure ras zijn en alle vrouwen liever een manlet hebben. Zij komen echter niet publiekelijk uit voor deze voorkeur door indoctrinatie vanaf jongere leeftijd en sociale druk van langere vriendinnen.
Het kwam erop neer dat deze 'manlets' gemiddeld een grotere penis en uitbundigere ambities hebben. Bovendien zijn ze gemiddeld gezien overtuigend indrukwekkender op de dansvloer. Niet geheel verrassend natuurlijk, we zijn immers allemaal bekend met de capriolen van Usher, Michael Jackson, Stereotomy en James Brown.
Recent geven veel vrouwen ook voorkeur aan een man van kleiner dan 1.40m. Deze mini-manlets zouden gretig aftrek vinden onder huisvrouwen, wilde pretentieuze universiteitshindes en last-but-not-least, leden van de Koninklijke familie.
Al die lange darmen kunnen sowieso geen balsport naast basketbal en volleybal. Allemaal de coördinatie van een mongool.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, dan doe je toch echt iets verkeerd.
Overigens, nieuwsflash.
HAARLEM - Uit een grootschalig onderzoek van Eberhard Thanolic (PhD. Broscience) is gebleken dat manlets juist het superieure ras zijn en alle vrouwen liever een manlet hebben. Zij komen echter niet publiekelijk uit voor deze voorkeur door indoctrinatie vanaf jongere leeftijd en sociale druk van langere vriendinnen.
Het kwam erop neer dat deze 'manlets' gemiddeld een grotere penis en uitbundigere ambities hebben. Bovendien zijn ze gemiddeld gezien overtuigend indrukwekkender op de dansvloer. Niet geheel verrassend natuurlijk, we zijn immers allemaal bekend met de capriolen van Usher, Michael Jackson, Stereotomy en James Brown.
Recent geven veel vrouwen ook voorkeur aan een man van kleiner dan 1.40m. Deze mini-manlets zouden gretig aftrek vinden onder huisvrouwen, wilde pretentieuze universiteitshindes en last-but-not-least, leden van de Koninklijke familie.
Onder de 1.70 en boven de 1.90 ben je gewoon een wous.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:27 schreef Jahr00n het volgende:
1.88m ideale lengte. Geen vieze manlet en ook niet zo'n grote stengel. Dat vind ik gewoon nog lelijker dan klein.
Rotterdam is dan ook een pauperstad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Klopt, qua winkelaanbod is Rotterdam beter dan Maastricht. Ik vind de bourgondische sfeer in het zuiden toch wat gezelligerquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef kaasplankje het volgende:
In iedere stad wonen paupers, hier niet meer dan elders. Het is enkel groter, dus ook grotere concentraties paupers.
Deze vrouw heeft bulking desires. Knowdatfeel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:52 schreef Helderedoppen het volgende:
Ik moet echt weer even een berg slechte gewoontes ontwennen...
Met drie boterhammen op. Dus dat moet gewoon genoeg zijn maar mijn innerlijke stemmetje blijft schreeuwen om dingen.
Eerder 150gram jam want het moet wel leuk blijven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:01 schreef Seam het volgende:
misschien gooit ze er wel 150g pindakaas op :S
gelijk heeft zequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft bulking desires. Knowdatfeel.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
gelijk heeft ze
je moet immers wel blijven genieten
mooie streefgewichten ook in dat topic, ze leggen de lat behoorlijk hoog voor zichzelf
vrouwen van 1.60 die graag 88kg willen wegen, respect
De sambalsaus moet je proberen, die's goed!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:03 schreef Kerol het volgende:
Yuri thanks voor je recept, was goddelijk lekker
Die Yil'driz saus ookZweeds had ik
Preciesquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
Maar we mogen het er niet overhebben want dan gaat het topic dicht.
LAAT IEDEREEN IN HUN WAARDE MENSEN.
Blijven genieten. Dat geldt voor iedereen op ieder haar eigen manier!! RESPECT.
Wat een motivatie in dat topicquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
gelijk heeft ze
je moet immers wel blijven genieten
mooie streefgewichten ook in dat topic, ze leggen de lat behoorlijk hoog voor zichzelf
vrouwen van 1.60 die graag 88kg willen wegen, respect
quote:Mijn nichtje die altijd véél dikker was dan ik (runs in the family) krijgt deze zomer een gastric bypass. Nu gun ik haar dat van harte(moge ze maar vele malen slanker worden dan haar zus die het altijd nodig vond haar te kleineren met haar gewicht), maar ik wil niet dikker zijn dan zij is
Dus nu moet ik echt aan het werk
Is dat een excuus om dan maar niets meer te doen en dik te worden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:23 schreef Seam het volgende:
wat kletsen jullie obesitas is wel degelijk genetisch aangelegd :S
fucking geniale planquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
Kunnen wij ook niet van die tickers in de OP zetten zodat iedereen gewoon snel kan zien wie waar zit?
"Bulken naar 115 kg", die dieetclub posters worden helemaal gek. Zo'n labiele vlinder of een teddybeer erbij en klaar is Cutler.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
Kunnen wij ook niet van die tickers in de OP zetten zodat iedereen gewoon snel kan zien wie waar zit?
dubbele scoop Noxi en knallen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:37 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren weer naar de gym geweest na 2 weken absentie, keihard gegaan.
volgens mij nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:43 schreef 16meter het volgende:
is er trouwens al een waardige opvolger van noxi/jack3d met gelijkwaardige stimulerende kwaliteiten?
voor elke stimulant die verboden wordt zijn er toch wel 100 alternatieven te vinden, zou je denken
Waarom trainen die vrouwen hun buikspieren en wtf is shapen?quote:Pomptidom. Vanmorgen 76 op de weegschaal. Dat is 1, 2 minder dan maandag.
Lijstje:
O: brinta met banaan
S: 15m buikspieren en 50min shapen
T: latte en mueslireep
L: 2 bammen. Kaas, rauwe hsm, komkommer en ei
T: weetniet
D: gebakken aardappels, sperziebonen en beenhammetje uit de oven
Dan gaan ze op zo'n trilplaat staan in allerlei moeilijke houdingenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom trainen die vrouwen hun buikspieren en wtf is shapen?
Koreaquote:
voor strakker buikjequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom trainen die vrouwen hun buikspieren en wtf is shapen?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vooruit dan, mijn varkenspootjes van afgelopen zomer:Ik zie geen quads.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben eens overtuigd om op zo'n ding te gaan zitten. Ik dacht dat spontaan mn hele darminhoud eruit trildequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan gaan ze op zo'n trilplaat staan in allerlei moeilijke houdingen.
lekker gezond!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:43 schreef Curlbrah het volgende:
even een dagboek post maken
O: 6 eieren + 3 snee bruin brood
T: doosje mueslierepen
L: 1/2e pak pannenkoeken (geen beleg) 1 pak halfvolle melk (1,5 ltr)
T: 2 peren
D: groente vlees aardappels
pre-bed: zak noten + pak halfvolle melk
ja lekker gezond afvallenquote:
dit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben eens overtuigd om op zo'n ding te gaan zitten. Ik dacht dat spontaan mn hele darminhoud eruit trilde
Is die shit niet slecht voor je gewrichten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
dit.
Mijn huid begint ook ontiegelijk te jeuken daarna.
Het is wel goed voor de doorbloeding na een zware training, om even half op dat apparaat te gaan liggen.
Dat doen ze omdat je als vrouw in de juiste houding in no-time een orgasme kunt krijgen van zo'n trilplaat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan gaan ze op zo'n trilplaat staan in allerlei moeilijke houdingen.
quote:
Nee gewoon gaan liggen in de crunch houding, even 30-60 seconden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Is die shit niet slecht voor je gewrichten?
Ik ga het een keer proberenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat je als vrouw in de juiste houding in no-time een orgasme kunt krijgen van zo'n trilplaat.
Friday=legdayquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zo even lekker deze week afsluiten met wat curls
zowieso vriend ff winstrol pakken en dan lkkr pompen en shinen op het strandquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:33 schreef Seam het volgende:
deze week alleen maar upper body day, benen zijn toch niet belangrijk in de zomer.
Mensen die de waarde van getrainde benen onderschattenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:37 schreef 16meter het volgende:
vind benen trainen serieus niet zo boeiend
het is ook meer interessant doen met die praatjes hier altijd, over hoe belangrijk het wel niet is en dat je een pussy bent als je het niet doet.. maar in de praktijk trainen de meesten hun benen niet
als ik er tijd voor heb pak ik wel eens wat oefeningen mee, maar 'leg day' geneuzel zul je van mij niet horen
uiteindelijk wil je gewoon een goed fysiek en zijn benen daarbij van ondergeschikt belang
ja dadelijk nog even een uurtje of twee onder de zonnenbank en ik ben klaar voor die wijfjes op de strand.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
zowieso vriend ff winstrol pakken en dan lkkr pompen en shinen op het strand
[..]
Mensen die de waarde van getrainde benen onderschatten
alpha haircuts:Ik heb één van deze cuts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Ik denk dat vrouwen daar veel waarde aan hechten. Persoonlijk vind ik gespierde mannen met dunne beentjes geen gezichtquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:37 schreef 16meter het volgende:
vind benen trainen serieus niet zo boeiend
het is ook meer interessant doen met die praatjes hier altijd, over hoe belangrijk het wel niet is en dat je een pussy bent als je het niet doet.. maar in de praktijk trainen de meesten hun benen niet
als ik er tijd voor heb pak ik wel eens wat oefeningen mee, maar 'leg day' geneuzel zul je van mij niet horen
uiteindelijk wil je gewoon een goed fysiek en zijn benen daarbij van ondergeschikt belang
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen daar veel waarde aan hechten. Persoonlijk vind ik gespierde mannen met dunne beentjes geen gezicht
Maar voor ieder wat wils he
Dan is het zo van boven naar beneden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen daar veel waarde aan hechten. Persoonlijk vind ik gespierde mannen met dunne beentjes geen gezicht
Maar voor ieder wat wils he
hihihihihiquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan is het zo van boven naar beneden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen heeft zijn redenen om niet aan leg day te doenquote:
Uiteindelijk train je voor jezelf. Dus als er mannen zijn die geen benen willen trainen, tja, het zal mij niets schelen. Ik vind het alleen een raar gezichtquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef 16meter het volgende:
benen ziet toch niemand, meestal heb je een lange broek aan
en er is geen vrouw die je weigert om je benen
squat enzo is meer interessant doen dan wat je er echt aan hebt, ik ken genoeg beesten die af en toe extensions doen en kuiten en ook best goede benen hebben
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja leuke aan die pic is dat die kerel een oud marinier is en door zijn verwondingen nooit geen benen meer kan trainen maar goed maak maar grappen over hemquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn redenen om niet aan leg day te doen
[..]
Uiteindelijk train je voor jezelf. Dus als er mannen zijn die geen benen willen trainen, tja, het zal mij niets schelen. Ik vind het alleen een raar gezichtDe verhouding klopt gewoon niet meer.
[ afbeelding ]
bron?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja leuke aan die pic is dat die kerel een oud marinier is en door zijn verwondingen nooit geen benen meer kan trainen maar goed maak maar grappen over hem![]()
ja maar ik train ook niet om zo'n vieze opgepompte patser te wordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
10 euro dat deze chick grotere biceps heeft dan 16meter.
gadverdamme zelfs een man zou er zo niet mooi uitzien :Squote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
10 euro dat deze chick grotere biceps heeft dan 16meter.
zoek jy maar jy bent degene die hem disrespectquote:
mattie gewoon solid 83kgquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja maar ik train ook niet om zo'n vieze opgepompte patser te worden
gewoon een fit lichaam, misschien net iets meer dan dat
maarja op internet is iedereen 120kg @ 6%
beetje manlet togquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:10 schreef 16meter het volgende:
83? ben je dan heel klein ofzo :S of train je ook voor zwemmerslichaam
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:20 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso al die manlets hier. Maak ff een midget-clubje in LIF of zo. Allemaal gaan trainen omdat ze iets hebben te compenseren.
Wordt een rustig clubje aangezien 8/10 daar geband isquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:20 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso al die manlets hier. Maak ff een midget-clubje in LIF of zo. Allemaal gaan trainen omdat ze iets hebben te compenseren.
Niet waar, ik zie aan iemand door de broek heen of die wat aan benen doet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef 16meter het volgende:
benen ziet toch niemand, meestal heb je een lange broek aan
en er is geen vrouw die je weigert om je benen
squat enzo is meer interessant doen dan wat je er echt aan hebt, ik ken genoeg beesten die af en toe extensions doen en kuiten en ook best goede benen hebben
lekker belangrijk het gaat erom dat gijle smatjes het geen ruk kan schelen als je maar ripped 6 pack hebt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet waar, ik zie aan iemand door de broek heen of die wat aan benen doet.
fixed thatquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker belangrijk het gaat erom dat gijle smatjes het geen ruk kan schelen als je maar ripped 6 pack hebt.
nee eerder 10% anders heb je van die vieze aders op je buik en dat vinden de smatjes ook niet mooiquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eigenlijk boeit bovenkant ook niet als je gewoon 6% bf hebt.
Geen probleem broer. It was my pleasure.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:03 schreef Kerol het volgende:
Yuri thanks voor je recept, was goddelijk lekker
Die Yil'driz saus ookZweeds had ik
Ziet er lekker uit! Would eat, puke and eat again/10.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Naar goed voorbeeld van Yuri.
ooh dan kan ik cker beter alleen pecs gaan trainen en abs?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker belangrijk het gaat erom dat gijle smatjes het geen ruk kan schelen als je maar ripped 6 pack hebt.
en dan wel het filmpje beginnen met:quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen probleem broer. It was my pleasure.
[..]
Ziet er lekker uit! Would eat, puke and eat again/10.
Ik ben blij dat ik jullie kan helpen om jullie doelen te behalen. Eigenlijk moet ik een Go Pro HD kopen die ik op m'n hoofd kan zetten zodat ik receptenfilmpjes kan maken.![]()
je moet kiezenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:36 schreef fathank het volgende:
Maakt me geen moer uit, ik raak bijna alles onder de 80kilo.
Rechts, seusieseu.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
welke zouden jullie eerder geven?
Dat was inderdaad een fucking bazen intro.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en dan wel het filmpje beginnen met:
"goedenavond mede Fok! Mutanten!"
Links.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Dan loop ik best wel achterquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:52 schreef 16meter het volgende:
is best wrel een bekende site maangeranger
en best wel eens gepost
rechts heeft leuke face maar links is beter in bed dus linksquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Aantal kg deadlift = max. aantal decibel, hanteer ik altijd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
bij hoeveel kg deadlift is het toegestaan om geluid te maken
Gewoon een facial en dan om en om een straal geven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gewoon een facial en dan om en om een straal geven.
gwen lekker harde lats in je fkkingsick diepe v-tje zettenquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:11 schreef 16meter het volgende:
alleen voordat ik na stad ga wat push ups pull ups thuis
zyzz man ken je hem nie???quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:26 schreef 16meter het volgende:
wow wie is die plaatje lijk wel ene tovernaar
Lolz, dan train je die niet genoeg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:05 schreef Jahr00n het volgende:
ik train me benen niet meer man ik vind dat me lul anders te klein lijkt
vorige keer zag hij er anders nog wel biggie uit hoor!quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:05 schreef Jahr00n het volgende:
ik train me benen niet meer man ik vind dat me lul anders te klein lijkt
ja maar toen zat ik niet in een kuurquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
vorige keer zag hij er anders nog wel biggie uit hoor!
ben al weer terug ik ging me spullen in de kluisje doen toen zat er nog 50 eurocent in was iemand vergeten XDquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:03 schreef Jahr00n het volgende:
wie gaat er nog lekker pompen vandaag zodat de bicepsen klaar zijn voor vanavond?
Hmm klote. Voor je klote gheheheheequote:Op zaterdag 20 april 2013 12:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja maar toen zat ik niet in een kuur
nu zit ik 40 vd 52 weken aan de test
Verkeerde topic? Klikquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:34 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand die een goedkope velgenboer in du NL kent?
Turquaz52quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:34 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand die een goedkope velgenboer in du NL kent?
Als je het gefoel hept klaar tu komen moet je onder je pik vlak onder je eikel vastpakken en knijpen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:33 schreef kaasplankje het volgende:
tja ik heb wel een grote maar kom altijt snel klaar das ook kut
Wie dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:33 schreef mtchel112 het volgende:
ik verdenk iemand van roidswho gives a fuck eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |