Herkenbaar, afgelopen week ook paar keer gebeurd in de trein maar ik in de rol van meisje zeg maar. Dan kijken ze heletijd naar je en wanneer ik terugkijk dan schieten hun oogjes gelijk de andere kant op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat die man je tuk had. Wil nog steeds wel weer met je cammen hoor, daar niet van.
[..]
buzzcut
Heb helaas niet zo'n alpha haircut, is alweer wat langer hier. Maar ik zit in de trein en ik staarde naar een leuke chick, wachten tot ze terugkeek, minutenlang vastgehouden, weggekeken en weer verder op mijn laptop. Nu kijkt ze de hele tijd weer.The look doet meer dan een alpha haircut.
Dan kom je naar Fabby Vegas en trouwen we aldaar, ligt mooi in het midden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
south cali is bijna net zo ver als nl voor mij
Goedzo brahski. Ben je al aan het liften trouwens?quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Herkenbaar, afgelopen week ook paar keer gebeurd in de trein maar ik in de rol van meisje zeg maar. Dan kijken ze heletijd naar je en wanneer ik terugkijk dan schieten hun oogjes gelijk de andere kant op.
Tegenwoordig blijf ik gewoon voor me uitstaren , ik gun het ze wel om die paar minuten van mij te genieten.
Van het weekend inschrijven met maatje, heb hem overgehaald om ook SS te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan kom je naar Fabby Vegas en trouwen we aldaar, ligt mooi in het midden.
[..]
Goedzo brahski. Ben je al aan het liften trouwens?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:12 schreef IrCute het volgende:
alpha haircuts:Das wel heel gay:(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil serieus nog eens zo'n road trip houden van de east coast naar de west coastquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:36 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou ook wel eens naar de united states of the verenigde staten van amerika willen liefst naar het zuiden south carolina of tennessee lekker tussen de hillbillies
Volgend jaar ook doen, waarschijnlijk west. Las vegas/L.A./ San Fransisco etc...quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:48 schreef seto het volgende:
[..]
Ik wil serieus nog eens zo'n road trip houden van de east coast naar de west coast
Vuile rot nicht is tquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
IRcute is vlieft op Ferry Doedens.![]()
[ afbeelding ]
California zelf trekt me niet zo, New York en New England lijken me veel interessanterquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Volgend jaar ook doen, waarschijnlijk west. Las vegas/L.A./ San Fransisco etc...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
IRcute is vlieft op Ferry Doedens.![]()
[ afbeelding ]
Ja, als stedelijk gebied wel wellicht. Zou dan ook wel voor de diversiteit in natuur gaan. Dan zit je volgens mij het best in south-west.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:57 schreef seto het volgende:
[..]
California zelf trekt me niet zo, New York en New England lijken me veel interessanter
True! Daarom wil ik ook heel Amerika pakken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, als stedelijk gebied wel wellicht. Zou dan ook wel voor de diversiteit in natuur gaan. Dan zit je volgens mij het best in south-west.Al die mega natuurparken!
Kwaliteit is niet top, maar dat geluid van publiek op achtergrond heeft ook wel ietsquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die Hardwell set heb ik op m'n iPod gezet trouwens, thanks.
Nee man. Baard = baas.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Beter haaltie die dwarf baard weg.
Da's toch logisch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alleen snap de antennes nou nog steeds niet... muizen met antennes
Ik zou ook wel competitive willen powerliften maar wil niet forever bulkmode.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Zojuist deze besteld:
[ afbeelding ]
Is die ooit dik geweest? Heeft wat vel over op dr buik lijkt het wel.quote:
kids wellicht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:19 schreef Champy het volgende:
[..]
Is die ooit dik geweest? Heeft wat vel over op dr buik lijkt het wel.Ziet er wel goed uit voor 46
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |