California zelf trekt me niet zo, New York en New England lijken me veel interessanterquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Volgend jaar ook doen, waarschijnlijk west. Las vegas/L.A./ San Fransisco etc...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
IRcute is vlieft op Ferry Doedens.![]()
[ afbeelding ]
Ja, als stedelijk gebied wel wellicht. Zou dan ook wel voor de diversiteit in natuur gaan. Dan zit je volgens mij het best in south-west.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:57 schreef seto het volgende:
[..]
California zelf trekt me niet zo, New York en New England lijken me veel interessanter
True! Daarom wil ik ook heel Amerika pakken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, als stedelijk gebied wel wellicht. Zou dan ook wel voor de diversiteit in natuur gaan. Dan zit je volgens mij het best in south-west.Al die mega natuurparken!
Kwaliteit is niet top, maar dat geluid van publiek op achtergrond heeft ook wel ietsquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die Hardwell set heb ik op m'n iPod gezet trouwens, thanks.
Nee man. Baard = baas.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Beter haaltie die dwarf baard weg.
Da's toch logisch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alleen snap de antennes nou nog steeds niet... muizen met antennes
Ik zou ook wel competitive willen powerliften maar wil niet forever bulkmode.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Zojuist deze besteld:
[ afbeelding ]
Is die ooit dik geweest? Heeft wat vel over op dr buik lijkt het wel.quote:
kids wellicht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:19 schreef Champy het volgende:
[..]
Is die ooit dik geweest? Heeft wat vel over op dr buik lijkt het wel.Ziet er wel goed uit voor 46
Aspergeham? is dat ham gemaakt van autistische varkens?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:27 schreef Panzermaus het volgende:
Even een tip, smeer geen 12 plakken brood met kaas enaspergeham
als je niet eens asperges lust.
Jakkes.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Aspergeham? is dat ham gemaakt van autistische varkens?
Als ik een vrouw was en in Rotterdam woonde zou ik nooit op hakken lopen. Je moet altijd in staat zijn om te rennenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Even een tip! Ga niet op hakken lopen na leg day.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |