Maar jij hebt weer paarden benen om te compenseren toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Godver,w at ben ik jaloers op gasten met smalle heupen. Ik heb een superbrede core (nee, geen bierpens), waardoor mijn rug er eigenlijk niet echt lekker uitkomt.
nu nog een alfa haircut en je bent helemaal klaar voor de chickies.quote:Op vrijdag 19 april 2013 06:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee joh geen anabooltjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar een stukje Kuit
[ afbeelding ]
Na de zware been trainen nemen we een:
[ afbeelding ]
Need to eat meat
[ afbeelding ]
Gratis shit wat ze me sturen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alfa Haircut!?quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
nu nog een alfa haircut en je bent helemaal klaar voor de chickies.
Waarom zo haten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Alfa Haircut!?
Post jij eens een paar foto`s van je zelf, wedden dat je dik en lelijk bent.
Wie begon er nou, Wie van ons twee is nou aan het haten.quote:
Vooruit dan, mijn varkenspootjes van afgelopen zomer:quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wie begon er nou, Wie van ons twee is nou aan het haten.
Kom post je foto dat vet varken!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op foto 2 en 3 heb je zieke alpha haircut laat ze maar hatenquote:Op vrijdag 19 april 2013 06:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar een stukje Kuit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Need to eat meat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik kijk alleen als er mensen squatten (ook mannen, no homo )quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:25 schreef Beach het volgende:
over 10mijn weer tijd om te gym te hitten en te loeren naar de chicks via de spiegel
ZetaOSquote:Op vrijdag 19 april 2013 06:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar een stukje Kuit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Need to eat meat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat Japanse meisje in jouw ava?quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:24 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe kan dat nou daar is toch geeneens ruimte voor???
quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Alfa Haircut!?
Post jij eens een paar foto`s van je zelf, wedden dat je dik en lelijk bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is maar één alpha haircut en dat is de tondeuse nummero 1.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
op foto 2 en 3 heb je zieke alpha haircut laat ze maar haten
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:12 schreef IrCute het volgende:
alpha haircuts:Dat kapsel vind ik echt borderline-gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
alpha haircuts:lol wat een flikkers haircutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat die man je tuk had. Wil nog steeds wel weer met je cammen hoor, daar niet van.quote:
buzzcutquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Er is maar één alpha haircut en dat is de tondeuse nummero 1.
ff je sixpack tonen en je blaft haar vol op de toilet gekquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat die man je tuk had. Wil nog steeds wel weer met je cammen hoor, daar niet van.
[..]
buzzcut
Heb helaas niet zo'n alpha haircut, is alweer wat langer hier. Maar ik zit in de trein en ik staarde naar een leuke chick, wachten tot ze terugkeek, minutenlang vastgehouden, weggekeken en weer verder op mijn laptop. Nu kijkt ze de hele tijd weer.The look doet meer dan een alpha haircut.
kom je wel 8er vetzak ik zou je idd niet raken want je bent gewn vies dikquote:
maar ik heb langzame sgildklier ;s ;s ;squote:Op vrijdag 19 april 2013 09:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kom je wel 8er vetzak ik zou je idd niet raken want je bent gewn vies dik
Van mijn abs/obliques is na een paar dagen niets meer over behalve wat zielige ribbeltjes. Bulking & bloat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ff je sixpack tonen en je blaft haar vol op de toilet gek
Geen zorgen, ben nog steeds verliefd op je en zal je niet nog een keer dik noemen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:18 schreef IrCute het volgende:
Wij gaan niet meer cammen als je zo gaat doen hoor
Dan is het goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Van mijn abs/obliques is na een paar dagen niets meer over behalve wat zielige ribbeltjes. Bulking & bloat.
[..]
Geen zorgen, ben nog steeds verliefd op je en zal je niet nog een keer dik noemen.
Ik ga in februari voor een halfjaar naar South Cali, dus met een beetje geluk ben je dan al aan de beurt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:22 schreef IrCute het volgende:
Wij gaan nogsteeds trouwen toch? Over 10 jaar?
slaap lekker kleintjequote:
south cali is bijna net zo ver als nl voor mijquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ga in februari voor een halfjaar naar South Cali, dus met een beetje geluk ben je dan al aan de beurt.
Herkenbaar, afgelopen week ook paar keer gebeurd in de trein maar ik in de rol van meisje zeg maar. Dan kijken ze heletijd naar je en wanneer ik terugkijk dan schieten hun oogjes gelijk de andere kant op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat die man je tuk had. Wil nog steeds wel weer met je cammen hoor, daar niet van.
[..]
buzzcut
Heb helaas niet zo'n alpha haircut, is alweer wat langer hier. Maar ik zit in de trein en ik staarde naar een leuke chick, wachten tot ze terugkeek, minutenlang vastgehouden, weggekeken en weer verder op mijn laptop. Nu kijkt ze de hele tijd weer.The look doet meer dan een alpha haircut.
Dan kom je naar Fabby Vegas en trouwen we aldaar, ligt mooi in het midden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
south cali is bijna net zo ver als nl voor mij
Goedzo brahski. Ben je al aan het liften trouwens?quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Herkenbaar, afgelopen week ook paar keer gebeurd in de trein maar ik in de rol van meisje zeg maar. Dan kijken ze heletijd naar je en wanneer ik terugkijk dan schieten hun oogjes gelijk de andere kant op.
Tegenwoordig blijf ik gewoon voor me uitstaren , ik gun het ze wel om die paar minuten van mij te genieten.
Van het weekend inschrijven met maatje, heb hem overgehaald om ook SS te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan kom je naar Fabby Vegas en trouwen we aldaar, ligt mooi in het midden.
[..]
Goedzo brahski. Ben je al aan het liften trouwens?
alpha haircuts:Das wel heel gay:(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil serieus nog eens zo'n road trip houden van de east coast naar de west coastquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:36 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou ook wel eens naar de united states of the verenigde staten van amerika willen liefst naar het zuiden south carolina of tennessee lekker tussen de hillbillies
Volgend jaar ook doen, waarschijnlijk west. Las vegas/L.A./ San Fransisco etc...quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:48 schreef seto het volgende:
[..]
Ik wil serieus nog eens zo'n road trip houden van de east coast naar de west coast
Vuile rot nicht is tquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
IRcute is vlieft op Ferry Doedens.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |