quote:
Nee gewoon gaan liggen in de crunch houding, even 30-60 seconden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Is die shit niet slecht voor je gewrichten?
Ik ga het een keer proberenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat je als vrouw in de juiste houding in no-time een orgasme kunt krijgen van zo'n trilplaat.
Friday=legdayquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zo even lekker deze week afsluiten met wat curls
zowieso vriend ff winstrol pakken en dan lkkr pompen en shinen op het strandquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:33 schreef Seam het volgende:
deze week alleen maar upper body day, benen zijn toch niet belangrijk in de zomer.
Mensen die de waarde van getrainde benen onderschattenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:37 schreef 16meter het volgende:
vind benen trainen serieus niet zo boeiend
het is ook meer interessant doen met die praatjes hier altijd, over hoe belangrijk het wel niet is en dat je een pussy bent als je het niet doet.. maar in de praktijk trainen de meesten hun benen niet
als ik er tijd voor heb pak ik wel eens wat oefeningen mee, maar 'leg day' geneuzel zul je van mij niet horen
uiteindelijk wil je gewoon een goed fysiek en zijn benen daarbij van ondergeschikt belang
ja dadelijk nog even een uurtje of twee onder de zonnenbank en ik ben klaar voor die wijfjes op de strand.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
zowieso vriend ff winstrol pakken en dan lkkr pompen en shinen op het strand
[..]
Mensen die de waarde van getrainde benen onderschatten
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:12 schreef IrCute het volgende:
alpha haircuts:Ik heb één van deze cuts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Ik denk dat vrouwen daar veel waarde aan hechten. Persoonlijk vind ik gespierde mannen met dunne beentjes geen gezichtquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:37 schreef 16meter het volgende:
vind benen trainen serieus niet zo boeiend
het is ook meer interessant doen met die praatjes hier altijd, over hoe belangrijk het wel niet is en dat je een pussy bent als je het niet doet.. maar in de praktijk trainen de meesten hun benen niet
als ik er tijd voor heb pak ik wel eens wat oefeningen mee, maar 'leg day' geneuzel zul je van mij niet horen
uiteindelijk wil je gewoon een goed fysiek en zijn benen daarbij van ondergeschikt belang
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen daar veel waarde aan hechten. Persoonlijk vind ik gespierde mannen met dunne beentjes geen gezicht
Maar voor ieder wat wils he
Dan is het zo van boven naar beneden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen daar veel waarde aan hechten. Persoonlijk vind ik gespierde mannen met dunne beentjes geen gezicht
Maar voor ieder wat wils he
hihihihihiquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan is het zo van boven naar beneden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen heeft zijn redenen om niet aan leg day te doenquote:
Uiteindelijk train je voor jezelf. Dus als er mannen zijn die geen benen willen trainen, tja, het zal mij niets schelen. Ik vind het alleen een raar gezichtquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef 16meter het volgende:
benen ziet toch niemand, meestal heb je een lange broek aan
en er is geen vrouw die je weigert om je benen
squat enzo is meer interessant doen dan wat je er echt aan hebt, ik ken genoeg beesten die af en toe extensions doen en kuiten en ook best goede benen hebben
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja leuke aan die pic is dat die kerel een oud marinier is en door zijn verwondingen nooit geen benen meer kan trainen maar goed maak maar grappen over hemquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn redenen om niet aan leg day te doen
[..]
Uiteindelijk train je voor jezelf. Dus als er mannen zijn die geen benen willen trainen, tja, het zal mij niets schelen. Ik vind het alleen een raar gezichtDe verhouding klopt gewoon niet meer.
[ afbeelding ]
bron?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja leuke aan die pic is dat die kerel een oud marinier is en door zijn verwondingen nooit geen benen meer kan trainen maar goed maak maar grappen over hem![]()
ja maar ik train ook niet om zo'n vieze opgepompte patser te wordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
10 euro dat deze chick grotere biceps heeft dan 16meter.
gadverdamme zelfs een man zou er zo niet mooi uitzien :Squote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
10 euro dat deze chick grotere biceps heeft dan 16meter.
zoek jy maar jy bent degene die hem disrespectquote:
mattie gewoon solid 83kgquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja maar ik train ook niet om zo'n vieze opgepompte patser te worden
gewoon een fit lichaam, misschien net iets meer dan dat
maarja op internet is iedereen 120kg @ 6%
beetje manlet togquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:10 schreef 16meter het volgende:
83? ben je dan heel klein ofzo :S of train je ook voor zwemmerslichaam
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:20 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso al die manlets hier. Maak ff een midget-clubje in LIF of zo. Allemaal gaan trainen omdat ze iets hebben te compenseren.
Wordt een rustig clubje aangezien 8/10 daar geband isquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:20 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso al die manlets hier. Maak ff een midget-clubje in LIF of zo. Allemaal gaan trainen omdat ze iets hebben te compenseren.
Niet waar, ik zie aan iemand door de broek heen of die wat aan benen doet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef 16meter het volgende:
benen ziet toch niemand, meestal heb je een lange broek aan
en er is geen vrouw die je weigert om je benen
squat enzo is meer interessant doen dan wat je er echt aan hebt, ik ken genoeg beesten die af en toe extensions doen en kuiten en ook best goede benen hebben
lekker belangrijk het gaat erom dat gijle smatjes het geen ruk kan schelen als je maar ripped 6 pack hebt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet waar, ik zie aan iemand door de broek heen of die wat aan benen doet.
fixed thatquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker belangrijk het gaat erom dat gijle smatjes het geen ruk kan schelen als je maar ripped 6 pack hebt.
nee eerder 10% anders heb je van die vieze aders op je buik en dat vinden de smatjes ook niet mooiquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eigenlijk boeit bovenkant ook niet als je gewoon 6% bf hebt.
Geen probleem broer. It was my pleasure.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:03 schreef Kerol het volgende:
Yuri thanks voor je recept, was goddelijk lekker
Die Yil'driz saus ookZweeds had ik
Ziet er lekker uit! Would eat, puke and eat again/10.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Naar goed voorbeeld van Yuri.
ooh dan kan ik cker beter alleen pecs gaan trainen en abs?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker belangrijk het gaat erom dat gijle smatjes het geen ruk kan schelen als je maar ripped 6 pack hebt.
en dan wel het filmpje beginnen met:quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen probleem broer. It was my pleasure.
[..]
Ziet er lekker uit! Would eat, puke and eat again/10.
Ik ben blij dat ik jullie kan helpen om jullie doelen te behalen. Eigenlijk moet ik een Go Pro HD kopen die ik op m'n hoofd kan zetten zodat ik receptenfilmpjes kan maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |