Engquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:36 schreef star_gazer het volgende:
Dez egast is anders ook aardig buff Stereo
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/8/8a/Skeletor-spoo.jpg/250px-Skeletor-spoo.jpg[/img[
En dat te denken dat ik ooit dacht dat je een dame met klasse wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal ik volgende keer doen. Mag ik trouwens je meeeter uitknijpen? Ik ben toch vies.
Katoen plukkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
Geinige neger in de OP. Wat voor krachten heeft die zoal?
Katoenplukker of indiaan? Indien fout 1 drinken.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
Geinige neger in de OP. Wat voor krachten heeft die zoal?
Is dat iznogoodh ofzo?quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie deze baas nog.
[ afbeelding ]
Iznogoodquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie deze baas nog.
[ afbeelding ]
I checked the nutrition facts for a Kamehameha wave to see how many calories were in one. IT'S OVER 9,000!!!quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Iznogood![]()
Had je ook nog die piraat met die rat. Die was ook![]()
Vond alleen Walter Melon niks aan, die dikke die zich al iedereen verkleedde.
Flint de tijddetective en Medabots op zaterdag/zondag
Biker Mice.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:41 schreef Verbosity het volgende:
Heb ook dagenlang deze bekeken
[ afbeelding ]
Mag ik nou je meeeter uitknijpen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
En dat te denken dat ik ooit dacht dat je een dame met klasse was
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
onderwijl de blues zingend, multitasken die negerts...
Bosnische vrouwen zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Kan mij precies nog herinneren dat ik tijdens Iznogood cevapcici (bosnisch gerecht) aan het eten was. Elke keer.
Ik vond naast DBZ en Pokémon, Digimon en Yu-Gi-Oh ook wel vet, alleen dat was wat later.
Alleen snap de antennes nou nog steeds niet... muizen met antennesquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Biker Mice.
Ik vond Teenage Mutant Ninja Turtles ook altijd baas.
Zeker broer. Zijn er genoeg man. In Heerlen zit er een hoopje op elkaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Bosnische vrouwen zijn![]()
Jammer dat er zo weinig in Nederland zijn
Dat zijn gewoon overblijfselen van wetenschappelijke onderzoeken. Supermuizen. Heb je ooit muizen op een motor gezien? Precies.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alleen snap de antennes nou nog steeds niet... muizen met antennes
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon overblijfselen van wetenschappelijke onderzoeken. Supermuizen. Heb je ooit muizen op een motor gezien? Precies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Zat er een bij mij in de klas die was echtquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker broer. Zijn er genoeg man. In Heerlen zit er een hoopje op elkaar.
Kijk naar de bishes die je nog kan hosselen niet naar het verleden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zat er een bij mij in de klas die was echt![]()
Straalde gewoon klasse uit
Helaas was ik toen nog beta as fuck. Ben eigelijk best kwaad op mezelf hoeveel moois ik heb laten gaan in mijn beta tijd
Ja, er zitten echt bloedmooie tussen die ook vrijwel geen make-up nodig hebben (mijn voorkeur). Echter heb je er ook veel die zich als ordinaire sletjes gedragen en dikke plamuurlagen aanbrengen. Een schande is het niet. Geen zelf-respect niks, maar in sommige kringen zijn dikke plamuurlagen mooi en volkomen normaal. Ikzelf snap het niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zat er een bij mij in de klas die was echt![]()
Straalde gewoon klasse uit
Helaas was ik toen nog beta as fuck. Ben eigelijk best kwaad op mezelf hoeveel moois ik heb laten gaan in mijn beta tijd
Maar in elke cultuur heb je dat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, er zitten echt bloedmooie tussen die ook vrijwel geen make-up nodig hebben (mijn voorkeur). Echter heb je er ook veel die zich als ordinaire sletjes gedragen en dikke plamuurlagen aanbrengen. Een schande is het niet. Geen zelf-respect niks, maar in sommige kringen zijn dikke plamuurlagen mooi en volkomen normaal. Ikzelf snap het niet.
Je hebt tegenwoordig echt veel van die Kim Kardashian wannabe'squote:Op vrijdag 19 april 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, er zitten echt bloedmooie tussen die ook vrijwel geen make-up nodig hebben (mijn voorkeur). Echter heb je er ook veel die zich als ordinaire sletjes gedragen en dikke plamuurlagen aanbrengen. Een schande is het niet. Geen zelf-respect niks, maar in sommige kringen zijn dikke plamuurlagen mooi en volkomen normaal. Ikzelf snap het niet.
Ik snap al die lagen make-up niet. Dikke puisten zitten eronder.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig echt veel van die Kim Kardashian wannabe's
Yeah. Zonde man.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig echt veel van die Kim Kardashian wannabe's
Dit. Tevens vaak genoeg vrouwen gezien zonder make-up die echt prachtig zijn. Een beetje is natuurlijk niet erg en aantrekkelijker, ofcourse. Sowieso ben ik geobsedeerd door vrouwen met rode lippenstift en rode nagellak.quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
Jezelf naturel leren opmaken is een van de beste skills die een vrouw kan aanleren
Geen makeup: vaak schrikken
Te veel makeup: zeker schrikken
Net-genoeg-makeup-dat-jongens-denken-dat-je-er-mooi-uitziet-zonder-makeup: bingo.
Ik ook. Toch nog een paar uur gains zetten. Slaap lekker liftmaatjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 03:14 schreef Verbosity het volgende:
Oke, wat een degradatie van DBZ naar make-up. Ga wel slapen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:14 schreef Verbosity het volgende:
Gewoon kwestie van jezelf goed verzorgen. Als je gezond eet zie je dat aan je huid en dan hoef je geen foundation oid op die vervolgens afbrokkeltquote:Op vrijdag 19 april 2013 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
Jezelf naturel leren opmaken is een van de beste skills die een vrouw kan aanleren
Net-genoeg-makeup-dat-jongens-denken-dat-je-er-mooi-uitziet-zonder-makeup: bingo.
Ja echt vreselijk als je je wallen moet bedekken met mascara :Squote:Op vrijdag 19 april 2013 03:14 schreef Verbosity het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk als je je wallen moet bedekken met mascara :S
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:47 schreef Pastapipos het volgende:
Rug was eerst m´n zwakste punt. Had echt 0 rug, vond het ook totaal niet leuk om te doen. Het is nu mijn favoriete dagen heb t aardig rechtgetrokken(heb deze foto's eerder gepost):
Godver,w at ben ik jaloers op gasten met smalle heupen. Ik heb een superbrede core (nee, geen bierpens), waardoor mijn rug er eigenlijk niet echt lekker uitkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Ik ken een Taiwanees meisje die daar echt heer en meester in is. Ze heeft van nature niet de beste huid en hoewel ze er best schattig uitziet zonder make-up, kan ze zich met wat make up binnen een kwartier omtoveren tot een enorm lekker wijf. Gaat echt nergens meer over.quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
wat een viese anabooltje :squote:Op vrijdag 19 april 2013 05:40 schreef ZetaOS het volgende:
Nog even een foto van de baas, vind dat die vast in de OP moet.
https://dl.dropboxusercon(...)07-13%2022.36.09.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |