Engquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:36 schreef star_gazer het volgende:
Dez egast is anders ook aardig buff Stereo
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/8/8a/Skeletor-spoo.jpg/250px-Skeletor-spoo.jpg[/img[
En dat te denken dat ik ooit dacht dat je een dame met klasse wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal ik volgende keer doen. Mag ik trouwens je meeeter uitknijpen? Ik ben toch vies.
Katoen plukkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
Geinige neger in de OP. Wat voor krachten heeft die zoal?
Katoenplukker of indiaan? Indien fout 1 drinken.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
Geinige neger in de OP. Wat voor krachten heeft die zoal?
Is dat iznogoodh ofzo?quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie deze baas nog.
[ afbeelding ]
Iznogoodquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie deze baas nog.
[ afbeelding ]
I checked the nutrition facts for a Kamehameha wave to see how many calories were in one. IT'S OVER 9,000!!!quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Iznogood![]()
Had je ook nog die piraat met die rat. Die was ook![]()
Vond alleen Walter Melon niks aan, die dikke die zich al iedereen verkleedde.
Flint de tijddetective en Medabots op zaterdag/zondag
Biker Mice.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:41 schreef Verbosity het volgende:
Heb ook dagenlang deze bekeken
[ afbeelding ]
Mag ik nou je meeeter uitknijpen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
En dat te denken dat ik ooit dacht dat je een dame met klasse was
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
onderwijl de blues zingend, multitasken die negerts...
Bosnische vrouwen zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Kan mij precies nog herinneren dat ik tijdens Iznogood cevapcici (bosnisch gerecht) aan het eten was. Elke keer.
Ik vond naast DBZ en Pokémon, Digimon en Yu-Gi-Oh ook wel vet, alleen dat was wat later.
Alleen snap de antennes nou nog steeds niet... muizen met antennesquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Biker Mice.
Ik vond Teenage Mutant Ninja Turtles ook altijd baas.
Zeker broer. Zijn er genoeg man. In Heerlen zit er een hoopje op elkaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Bosnische vrouwen zijn![]()
Jammer dat er zo weinig in Nederland zijn
Dat zijn gewoon overblijfselen van wetenschappelijke onderzoeken. Supermuizen. Heb je ooit muizen op een motor gezien? Precies.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alleen snap de antennes nou nog steeds niet... muizen met antennes
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon overblijfselen van wetenschappelijke onderzoeken. Supermuizen. Heb je ooit muizen op een motor gezien? Precies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Zat er een bij mij in de klas die was echtquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker broer. Zijn er genoeg man. In Heerlen zit er een hoopje op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |