Kijk naar de bishes die je nog kan hosselen niet naar het verleden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zat er een bij mij in de klas die was echt![]()
Straalde gewoon klasse uit
Helaas was ik toen nog beta as fuck. Ben eigelijk best kwaad op mezelf hoeveel moois ik heb laten gaan in mijn beta tijd
Ja, er zitten echt bloedmooie tussen die ook vrijwel geen make-up nodig hebben (mijn voorkeur). Echter heb je er ook veel die zich als ordinaire sletjes gedragen en dikke plamuurlagen aanbrengen. Een schande is het niet. Geen zelf-respect niks, maar in sommige kringen zijn dikke plamuurlagen mooi en volkomen normaal. Ikzelf snap het niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zat er een bij mij in de klas die was echt![]()
Straalde gewoon klasse uit
Helaas was ik toen nog beta as fuck. Ben eigelijk best kwaad op mezelf hoeveel moois ik heb laten gaan in mijn beta tijd
Maar in elke cultuur heb je dat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, er zitten echt bloedmooie tussen die ook vrijwel geen make-up nodig hebben (mijn voorkeur). Echter heb je er ook veel die zich als ordinaire sletjes gedragen en dikke plamuurlagen aanbrengen. Een schande is het niet. Geen zelf-respect niks, maar in sommige kringen zijn dikke plamuurlagen mooi en volkomen normaal. Ikzelf snap het niet.
Je hebt tegenwoordig echt veel van die Kim Kardashian wannabe'squote:Op vrijdag 19 april 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, er zitten echt bloedmooie tussen die ook vrijwel geen make-up nodig hebben (mijn voorkeur). Echter heb je er ook veel die zich als ordinaire sletjes gedragen en dikke plamuurlagen aanbrengen. Een schande is het niet. Geen zelf-respect niks, maar in sommige kringen zijn dikke plamuurlagen mooi en volkomen normaal. Ikzelf snap het niet.
Ik snap al die lagen make-up niet. Dikke puisten zitten eronder.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig echt veel van die Kim Kardashian wannabe's
Yeah. Zonde man.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig echt veel van die Kim Kardashian wannabe's
Dit. Tevens vaak genoeg vrouwen gezien zonder make-up die echt prachtig zijn. Een beetje is natuurlijk niet erg en aantrekkelijker, ofcourse. Sowieso ben ik geobsedeerd door vrouwen met rode lippenstift en rode nagellak.quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
Jezelf naturel leren opmaken is een van de beste skills die een vrouw kan aanleren
Geen makeup: vaak schrikken
Te veel makeup: zeker schrikken
Net-genoeg-makeup-dat-jongens-denken-dat-je-er-mooi-uitziet-zonder-makeup: bingo.
Ik ook. Toch nog een paar uur gains zetten. Slaap lekker liftmaatjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 03:14 schreef Verbosity het volgende:
Oke, wat een degradatie van DBZ naar make-up. Ga wel slapen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:14 schreef Verbosity het volgende:
Gewoon kwestie van jezelf goed verzorgen. Als je gezond eet zie je dat aan je huid en dan hoef je geen foundation oid op die vervolgens afbrokkeltquote:Op vrijdag 19 april 2013 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
Jezelf naturel leren opmaken is een van de beste skills die een vrouw kan aanleren
Net-genoeg-makeup-dat-jongens-denken-dat-je-er-mooi-uitziet-zonder-makeup: bingo.
Ja echt vreselijk als je je wallen moet bedekken met mascara :Squote:Op vrijdag 19 april 2013 03:14 schreef Verbosity het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk als je je wallen moet bedekken met mascara :S
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:47 schreef Pastapipos het volgende:
Rug was eerst m´n zwakste punt. Had echt 0 rug, vond het ook totaal niet leuk om te doen. Het is nu mijn favoriete dagen heb t aardig rechtgetrokken(heb deze foto's eerder gepost):
Godver,w at ben ik jaloers op gasten met smalle heupen. Ik heb een superbrede core (nee, geen bierpens), waardoor mijn rug er eigenlijk niet echt lekker uitkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Ik ken een Taiwanees meisje die daar echt heer en meester in is. Ze heeft van nature niet de beste huid en hoewel ze er best schattig uitziet zonder make-up, kan ze zich met wat make up binnen een kwartier omtoveren tot een enorm lekker wijf. Gaat echt nergens meer over.quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
wat een viese anabooltje :squote:Op vrijdag 19 april 2013 05:40 schreef ZetaOS het volgende:
Nog even een foto van de baas, vind dat die vast in de OP moet.
https://dl.dropboxusercon(...)07-13%2022.36.09.jpg
Maar jij hebt weer paarden benen om te compenseren toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 03:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Godver,w at ben ik jaloers op gasten met smalle heupen. Ik heb een superbrede core (nee, geen bierpens), waardoor mijn rug er eigenlijk niet echt lekker uitkomt.
nu nog een alfa haircut en je bent helemaal klaar voor de chickies.quote:Op vrijdag 19 april 2013 06:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee joh geen anabooltjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar een stukje Kuit
[ afbeelding ]
Na de zware been trainen nemen we een:
[ afbeelding ]
Need to eat meat
[ afbeelding ]
Gratis shit wat ze me sturen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alfa Haircut!?quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
nu nog een alfa haircut en je bent helemaal klaar voor de chickies.
Waarom zo haten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Alfa Haircut!?
Post jij eens een paar foto`s van je zelf, wedden dat je dik en lelijk bent.
Wie begon er nou, Wie van ons twee is nou aan het haten.quote:
Vooruit dan, mijn varkenspootjes van afgelopen zomer:quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wie begon er nou, Wie van ons twee is nou aan het haten.
Kom post je foto dat vet varken!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |