Eerder 150gram jam want het moet wel leuk blijven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:01 schreef Seam het volgende:
misschien gooit ze er wel 150g pindakaas op :S
gelijk heeft zequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft bulking desires. Knowdatfeel.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
gelijk heeft ze
je moet immers wel blijven genieten
mooie streefgewichten ook in dat topic, ze leggen de lat behoorlijk hoog voor zichzelf
vrouwen van 1.60 die graag 88kg willen wegen, respect
De sambalsaus moet je proberen, die's goed!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:03 schreef Kerol het volgende:
Yuri thanks voor je recept, was goddelijk lekker
Die Yil'driz saus ookZweeds had ik
Preciesquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
Maar we mogen het er niet overhebben want dan gaat het topic dicht.
LAAT IEDEREEN IN HUN WAARDE MENSEN.
Blijven genieten. Dat geldt voor iedereen op ieder haar eigen manier!! RESPECT.
Wat een motivatie in dat topicquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
gelijk heeft ze
je moet immers wel blijven genieten
mooie streefgewichten ook in dat topic, ze leggen de lat behoorlijk hoog voor zichzelf
vrouwen van 1.60 die graag 88kg willen wegen, respect
quote:Mijn nichtje die altijd véél dikker was dan ik (runs in the family) krijgt deze zomer een gastric bypass. Nu gun ik haar dat van harte(moge ze maar vele malen slanker worden dan haar zus die het altijd nodig vond haar te kleineren met haar gewicht), maar ik wil niet dikker zijn dan zij is
Dus nu moet ik echt aan het werk
Is dat een excuus om dan maar niets meer te doen en dik te worden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:23 schreef Seam het volgende:
wat kletsen jullie obesitas is wel degelijk genetisch aangelegd :S
fucking geniale planquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
Kunnen wij ook niet van die tickers in de OP zetten zodat iedereen gewoon snel kan zien wie waar zit?
"Bulken naar 115 kg", die dieetclub posters worden helemaal gek. Zo'n labiele vlinder of een teddybeer erbij en klaar is Cutler.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
Kunnen wij ook niet van die tickers in de OP zetten zodat iedereen gewoon snel kan zien wie waar zit?
Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef J0ycie88 het volgende:
dubbele scoop Noxi en knallen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:37 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren weer naar de gym geweest na 2 weken absentie, keihard gegaan.
volgens mij nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:43 schreef 16meter het volgende:
is er trouwens al een waardige opvolger van noxi/jack3d met gelijkwaardige stimulerende kwaliteiten?
voor elke stimulant die verboden wordt zijn er toch wel 100 alternatieven te vinden, zou je denken
Waarom trainen die vrouwen hun buikspieren en wtf is shapen?quote:Pomptidom. Vanmorgen 76 op de weegschaal. Dat is 1, 2 minder dan maandag.
Lijstje:
O: brinta met banaan
S: 15m buikspieren en 50min shapen
T: latte en mueslireep
L: 2 bammen. Kaas, rauwe hsm, komkommer en ei
T: weetniet
D: gebakken aardappels, sperziebonen en beenhammetje uit de oven
Dan gaan ze op zo'n trilplaat staan in allerlei moeilijke houdingenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom trainen die vrouwen hun buikspieren en wtf is shapen?
Koreaquote:
voor strakker buikjequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom trainen die vrouwen hun buikspieren en wtf is shapen?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vooruit dan, mijn varkenspootjes van afgelopen zomer:Ik zie geen quads.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben eens overtuigd om op zo'n ding te gaan zitten. Ik dacht dat spontaan mn hele darminhoud eruit trildequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan gaan ze op zo'n trilplaat staan in allerlei moeilijke houdingen.
lekker gezond!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:43 schreef Curlbrah het volgende:
even een dagboek post maken
O: 6 eieren + 3 snee bruin brood
T: doosje mueslierepen
L: 1/2e pak pannenkoeken (geen beleg) 1 pak halfvolle melk (1,5 ltr)
T: 2 peren
D: groente vlees aardappels
pre-bed: zak noten + pak halfvolle melk
ja lekker gezond afvallenquote:
dit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben eens overtuigd om op zo'n ding te gaan zitten. Ik dacht dat spontaan mn hele darminhoud eruit trilde
Is die shit niet slecht voor je gewrichten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
dit.
Mijn huid begint ook ontiegelijk te jeuken daarna.
Het is wel goed voor de doorbloeding na een zware training, om even half op dat apparaat te gaan liggen.
Dat doen ze omdat je als vrouw in de juiste houding in no-time een orgasme kunt krijgen van zo'n trilplaat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan gaan ze op zo'n trilplaat staan in allerlei moeilijke houdingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |