Dit kan toch niet echt zijnquote:geplaatst op: 10-11-2012 20:55 zelf ben ik pas 17, maar wil graag zwanger worden voordat ik 18 word in juni. hier is heel ged over nagedacht en het staat vrij vast. ik heb al aan alles gedacht en nu ben ik een lijstje aan het opstellen van namen. eerlijk gezegd hoop ik dat, als ik zwanger word, ik een meisje mag verwachten, hier heb ik al namen voor klaar!ik ben voor de engelse namen en bal heel erg dt de mijne dat niet is (Maaike), wil ook 2 of 3 namen voor mijn kinderen, de tweede naam wordt er dan eentje van iemand die veel voor me betekent in mijn leven!dit heb ik al (meisje):aylynn/ayelynn/aylinJaylynn/jaylincadychristina laurenxxx Maaike
Een van de eerste comments was er eentje van een vijftienjarig meisje! Ik vraag me af of de 'verwachte' vader überhaupt van de voortplantingscomplotten van zijn minderjarige vriendin weet.quote:
Het woord "tienermoeder" zegt toch ook genoeg over het niveau? Dat soort dingen heb je in onderontwikkelde landen, en in ontwikkelde landen bij onderontwikkelde tieners.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:23 schreef bas-beest het volgende:
Dat soort namen zegt meer dan genoeg over de afkomst/het niveau van de moeder.
henkquote:Op donderdag 18 april 2013 11:29 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Ik stem voor Henk als mooiste naam voor een man. Henkie als ie jong is uiteraard.
Fixedquote:
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:14 schreef Sebesse het volgende:
Ik ben fan van Nederlandse, Friese en - stiekem - Franse namen! Als ik ooit een dochtertje mag krijgen zou ik toch wel vallen voor een naam als Mireille of Marieke. Voor een jongen vind ik iets als Ronald of Olaf prachtig!
Marieke?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:33 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen.
Die namen![]()
![]()
![]()
![]()
Mareike, Jezus. Jij houdt ook nogal van knippen en plakkenquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:36 schreef MOON76 het volgende:
Jezus...wat een zooitje ..ehhh..."neger-namen" .....excusez le mot
Dit zijn toch geen normale namen meer??
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:36 schreef Knijpflesje het volgende:
Ik ga mijn kind later Zonneschijn noemen, of Miracle.
Nee serieus, wat een debiele namen.Zo meteen gaat men nog wat random op een toesenbord rammen en die naam gebruiken.
Maar dit is wel een baas dat wel: http://nl.wikipedia.org/w(...)rxvclmnckssqlbb11116
quote:Brfxxccxxmnpcccclllmmnprxvclmnckssqlbb11116 (uitgesproken als Albin)
Nee, alleen user Ambicioso vroeg ik om een mening.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:40 schreef pl4kkie het volgende:
Je bent nu aan het vissen wat wij mooie namen vinden voor jou kinderen ? Je bent er toch niet mee bezig, yeah right
Ik zie als eerste 'Bix' staan.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
Mooie klacht, ik zit me er ook al een tijdje over te verbazen en kwam net dit overzicht tegen
http://www.vernoeming.nl/vreemdste-kindernamen-2012
Daar word ik een beetje heel erg treurig van
En als je het overzicht van alle namen in 2011 ziet, dan lijkt het er toch wel op dat er heel wat spelfoutjes worden gemaakt of dat de vader dronken was toen hij de geboorte van zijn zoon of dochter wilde doen
Hier het overzicht
http://www.svb.nl/Images/Kindernamen_2011_alfabetisch.pdf
Behoorlijk schandalig
Nee joh, pak 1 van deze voor je aanstaande dochterquote:Op donderdag 18 april 2013 11:51 schreef icareaboutmyself het volgende:
Ik noem haar Charlynn
of hem Sky
Pak jij maar beter geen kinderen.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:51 schreef icareaboutmyself het volgende:
Ik noem haar Charlynn
of hem Sky
Je bent in de blije verwachting van een hond?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:54 schreef icareaboutmyself het volgende:
Meisjesnamen
Chanel
Prada
Mercedes
Jongensnamen
Bruno
Louis
Hugo
Kia no! Volgend kind: Lada yes!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:49 schreef Sebesse het volgende:
Daarom is de nieuwe telg geboren als Kiano. Want Kiano rijmt alleen op piano.
Pablo kan nog door de beugel.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:55 schreef Ushina het volgende:
Ik zou mijn kind eerder Dylano noemen dan Ronald.
Spaanse namen vind ik erg leuk. Als ik later een zoontje krijg noem ik hem (wil ik hem noemen) Juan of Pablo.
Dylanoquote:Op donderdag 18 april 2013 11:55 schreef Ushina het volgende:
Ik zou mijn kind eerder Dylano noemen dan Ronald.
Spaanse namen vind ik erg leuk. Als ik later een zoontje krijg noem ik hem (wil ik hem noemen) Juan of Pablo.
Daar ben ik dus ook bang voor. Een Pieter of Emma tussen alle Dylano's, Djazllynahahs, Neveah's (want dat is omgekeerd Heaven (!), maar wel verkeerd gespeld want anders bekt het niet lekker), Tycho's en Milans.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef DeLuna het volgende:
Er zit godzijdank nog wel een Emma tussen. Dat wordt dan later echt iemand met een vreemde naam tussen al die anderen![]()
Haha, beloofd!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Pablo kan nog door de beugel.
Je belooft me toch wel dat je geen Dylano baart? Alsjeblieft?
Tycho en Milan valt ook nog wel mee.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:58 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Een Pieter of Emma tussen alle Dylano's, Djazllynahahs, Neveah's (want dat is omgekeerd Heaven (!), maar wel verkeerd gespeld want anders bekt het niet lekker), Tycho's en Milans.
Toen ik twaalf was verhuisde ik naar de stad. Ik was echt verbijsterd toen ik middenin 'Tycho's' en Milan's kwam. Nee, ik vind ook deze namen echt een gigantische stempel op je hoofd als pauper. Kun je het nog beter tatoeëren tussen je ogen.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tycho en Milan valt ook nog wel mee.
Chavquote:Op donderdag 18 april 2013 11:29 schreef Sebesse het volgende:
'Nonaa19' is van de dubbele namen. Ze heeft haar vier maanden-oude zoon de namen Leejay Aiden Xav geschonken.
Jij stelt een man voor, wat denk jij? Mooie namen?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou het kiezen van namen overlaten aan de vader, hopelijk is die iets beter daarin.
Niet mijn smaak nee, verder redelijk terechte klacht, met uitzondering van de bijbelse namen. Dat vind ik wel mooi.quote:
Ik persoonlijk vind het niks.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:03 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Jij stelt een man voor, wat denk jij? Mooie namen?
Pablo is wel spelen met vuur, of beter, meneer Escobar of lui in mijn leeftijdsklasse zullen vaak bij het horen van Pablo denken aan een pinquinquote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Pablo kan nog door de beugel.
Je belooft me toch wel dat je geen Dylano baart? Alsjeblieft?
Geef me maar iets a la Eva of Chantal of Lisa.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Heb jij geen suggesties?
Ik vind Noortje of Maartje stiekem ook leuk!
Verkleinnamen ben ik niet zo'n fan vanquote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Heb jij geen suggesties?
Verkleinwoorden als naam kan ook echt niet hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Heb jij geen suggesties?
Chantal?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef me maar iets a la Eva of Chantal of Lisa.
Nee, precies. 'Nora' vind ik dan niet mooi. Misschien kan ik wel gewoon 'verkoosnamen' mocht het ooit zo ver zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verkleinnamen ben ik niet zo'n fan vanZe blijven niet altijd klein.
Die moeten trouwen. Elektra Kaos!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:08 schreef OzBunyip het volgende:
Ik stond een paar weken geleden achter iemand in de rij bij de kassa die de kassajuffrouw trots vertelde dat haar kleutertje Elektra heette (wel met een 'k' uiteraard).
En mijn collega's kennis heeft haar zoontje Kaos genoemd...
Mijn hemel
Dan klinkt Succes een stuk beter. Voor een jongen uiteraardquote:Op donderdag 18 april 2013 12:08 schreef OzBunyip het volgende:
Ik stond een paar weken geleden achter iemand in de rij bij de kassa die de kassajuffrouw trots vertelde dat haar kleutertje Elektra heette (wel met een 'k' uiteraard).
Mijn hemel
No problem, we moeten toch eerst heel vaak oefenen voordat we uberhaupt aan kinderen beginnen. We komen vast wel tot een compromis along the way.quote:
Ze hoeven iig geen artiestennaam aan te nemen als ze in de plaatselijke stripclub gaan werken.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee joh, pak 1 van deze voor je aanstaande dochter
Cedrixianthley
Chanoah-Sky
Chyna-J’adore
Coco-Mé
C’yerlee-Deliyah
Bekt veul beter
Of Queen-ensiellyque, ik denk dat hier een hoofdletter vergeten wordt
Of Mardy M
Je moet het ook slim spelen.. Dus je chick voorhouden dat je Pablo, Chantal en Eshendiee perse wilt, dan spreekt jouw Chick drie keer haar veto uit en dan wordt het de naam die echt wil, Klaas ofzulksquote:Op donderdag 18 april 2013 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
No problem, we moeten toch eerst heel vaak oefenen voordat we uberhaupt aan kinderen beginnen. We komen vast wel tot een compromis along the way.
Inderdaad, of een naam als JurQueengelly (2011, waarom is die G geen hoofdletter??), dat lijkt meer een mislukte nickname van een fokker die geen kloons meer mocht registrerenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:10 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ze hoeven iig geen artiestennaam aan te nemen als ze in de plaatselijke stripclub gaan werken.
Doe dan maar alleen "Helena", dat is ook niet zo erg.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:11 schreef Sebesse het volgende:
'Romanahelena' is er nog niet helemaal uit. Óf haar zal dochter Lynn Isanabeau (Lees: Niet Isabau, maar met bijna 'insane' erin: Insanabeau dus) gaan heten óf ze zal Insanabeau zónder Lynn erbij (erachterplakken is ook een optie, Romana!) gaan heten.
Een derde optie dat ze overweegt, is haar dochter dezelfde naam te geven als haar nickname. Dan wordt het dus Romana Helena.
Alledrie voortreffelijke suggesties!
Ik maak er een beetje 'Jouw Koningin 'Gelly'' uit. Gelly als in Jelly van pudding? Of iets van de Amerikaanse slang 'Jaloers'? Jouw Koningin, Jaloers?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad, of een naam als JurQueengelly (2011), dat lijkt meer een mislukte nickname van een fokker
Helena alleen vind ik ook nog wel te pruimen! Net als Olivia of Feliciaquote:Op donderdag 18 april 2013 12:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe dan maar alleen "Helena", dat is ook niet zo erg.
Ik word er in ieder geval behoorlijk treurig van.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik maak er een beetje 'Jouw Koningin 'Gelly'' uit. Gelly als in Jelly van pudding? Of iets van de Amerikaanse slang 'Jaloers'? Jouw Koningin, Jaloers?
Welk land stel jij dan voor? Ik ben Fries, en ik vind Friese namen ook erg mooi!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:14 schreef Piye het volgende:
Maar wat ik wel jammer vind bij dit soort topics is dat uiteindelijk alleen van die saaie Nederlandse kutnamen overblijven. Ik zal maar geen specifieke namen noemen, want er zullen hier sowieso veel zitten die zo'n naam hebben.
Hoeft niet per se van een bepaald land te zijn, maar ik vind langere namen vaak wel mooier. Iets met 2-3 lettergrepen dus (het moet ook weer niet overdreven worden qua lengte). Bijbelse namen vind ik vaak wel mooi en Spaanse namen ook wel. En tsja de eigen afkomst maakt natuurlijk ook uit. Je moet een getint kind geen Alexander gaan noemen, wat ik verder wel een hele mooie naam vind.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:15 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Welk land stel jij dan voor? Ik ben Fries, en ik vind Friese namen ook erg mooi!
Nadeel van namen met 3 lettergrepen is dat ze al gauw afgekort worden, hoe mooi ze ook zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoeft niet per se van een bepaald land te zijn, maar ik vind langere namen vaak wel mooier. Iets met 2-3 lettergrepen dus (het moet ook weer niet overdreven worden qua lengte). Bijbelse namen vind ik vaak wel mooi en Spaanse namen ook wel. En tsja de eigen afkomst maakt natuurlijk ook uit. Je moet een getint kind geen Alexander gaan noemen, wat ik verder wel een hele mooie naam vind.
Dat wel ja, doen ze bij mij ook altijd. Vroeger zei ik er altijd wat van, maar heb het maar leren accepteren.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nadeel van namen met 3 lettergrepen is dat ze al gauw afgekort worden, hoe mooi ze ook zijn.
Volgens mij is dit de eerste zinnige post ooit die ik van jou zie. Russische namen zijn inderdaad prachtig.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:23 schreef -supergirl- het volgende:
Het zijn ook altijd de tienermama's die hun kinderen Destiny of Delano noemen
Russische namenSvetlana, Katinka, Stasia
Zegt ze ook alleen omdat ze zelf een Russische naam heeft.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef Micson het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de eerste zinnige post ooit die ik van jou zie. Russische namen zijn inderdaad prachtig.
Ja klopt.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
@sapstengel
ben je van plan een neger te krijgen?
Bij zulke namen stel ik me ook altijd er een prachtige vrouw bij voorquote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef Micson het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de eerste zinnige post ooit die ik van jou zie. Russische namen zijn inderdaad prachtig.
quote:zelf ben ik pas 17, maar wil graag zwanger worden voordat ik 18 word in juni. hier is heel ged over nagedacht en het staat vrij vast. ik heb al aan alles gedacht en nu ben ik een lijstje aan het opstellen van namen. eerlijk gezegd hoop ik dat, als ik zwanger word, ik een meisje mag verwachten, hier heb ik al namen voor klaar!
ik ben voor de engelse namen en bal heel erg dt de mijne dat niet is (Maaike), wil ook 2 of 3 namen voor mijn kinderen, de tweede naam wordt er dan eentje van iemand die veel voor me betekent in mijn leven!
dit heb ik al (meisje):
aylynn/ayelynn/aylin
Jaylynn/jaylin
cady
christina
lauren
xxx Maaike
Mercedes is door de jaren heen inderdaad vernegerd en verpauperd, echt zondequote:Op donderdag 18 april 2013 12:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat wel ja, doen ze bij mij ook altijd. Vroeger zei ik er altijd wat van, maar heb het maar leren accepteren.
Nog zoiets dat ik in dit soort topics altijd zie: mensen die mijn tweede naam noemen als paupernaam.En mensen die niet weten dat Mercedes gewoon een normale meisjesnaam is.
Daar is overigens niks mis mee. Ik zou mijn pokémon wel Gyarados noemen. Of Snorlax als het een dikkertje is.quote:
Ken geen negers die Mercedes heten hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mercedes is door de jaren heen inderdaad vernegerd en verpauperd, echt zonde
124. Osama... Succes ooit nog eens Amerika in te komen als blanke.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
Mooie klacht, ik zit me er ook al een tijdje over te verbazen en kwam net dit overzicht tegen
En als je het overzicht van alle namen in 2011 ziet, dan lijkt het er toch wel op dat er heel wat spelfoutjes worden gemaakt of dat de vader dronken was toen hij de geboorte van zijn zoon of dochter wilde doen
Hier het overzicht
Behoorlijk schandalig
Mwa het komt op tv nog wel eens langsquote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Ken geen negers die Mercedes heten hoor.
Is de moeder in kwestie Joods?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:55 schreef Djeez het volgende:
Ik ken een blank kind van een tienermoeder dat Aliyaah heet
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Zegt ze ook alleen omdat ze zelf een Russische naam heeft.
dat is niet waar! de namen die ik opnoemde zijn geen van allen mijn naam en toch vind ik ze mooiquote:Op donderdag 18 april 2013 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Zegt ze ook alleen omdat ze zelf een Russische naam heeft.
Nee, maar dat sluit niet uit dat jouw voorliefde voor Russische namen daar iets mee van doen heeft.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
dat is niet waar! de namen die ik opnoemde zijn geen van allen mijn naam en toch vind ik ze mooi
Zulke namen, met dan een oer-Hollandse achternaam zoals Jansen, de Vries of Bakker.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Cedrixianthley
Chanoah-Sky
Chyna-J’adore
Coco-Mé
C’yerlee-Deliyah
Bekt veul beter
Of Queen-ensiellyque, ik denk dat hier een hoofdletter vergeten wordt
Of Mardy M
Snorlax als het een dikkertje isquote:Op donderdag 18 april 2013 13:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar is overigens niks mis mee. Ik zou mijn pokémon wel Gyarados noemen. Of Snorlax als het een dikkertje is.
heeft hij schildpadden thuis¿quote:
Beter dan Hema. Dat staat er bij mij op.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:48 schreef Fox. het volgende:
er is een tiener moeder die haar zoon bjorn borg noemde
stond zelfs op z'n onderbroek
Zo. Keiharde diss man. Wat zullen ze wakker liggen.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:54 schreef Akilla het volgende:
Of Jailly... zo noemen mensen hun hond, niet hun kind..
Achter nichtje van me heet zo, is net geboren(wel tokkie ouders dus misschien daarom) maar die noem ik dus gewoon lekker gevangenisje..
Hahah nou ze vinden het verre van leuk als ik het zo noem, maar dikke care, zie ze toch maar 3x per jaar ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 17:11 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Zo. Keiharde diss man. Wat zullen ze wakker liggen.
Wel een kutnaam trouwens. Tering.
Niks mis met Engelse namen, zolang het dit van die paupernamen zijn als wesley etc. zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef BasEnAad het volgende:
Wat doe je die kinderen aan?!?!
Engelse namen zijn sowieso fout voor de ontwikkeling van zo'n kind.
Schijthekel aan dat Brabantse accent bahbah. *kotssmiley*quote:Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef hoink581 het volgende:
"Hoe gade gij oew pasgeboren kiend noemen?"
"Whitney."
"Wa witnie? Ge wit toch wel hoe ge oew kiend ga noemen?"
Chastitty?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
Hier het overzicht
Behoorlijk schandalig
Alain, Sébastien, Christophe, Valentin, Marvin, Romain, Gautier, Xavier... dat is Frans niet Pascal!quote:Op donderdag 18 april 2013 18:46 schreef PascalDutch het volgende:
Wat een kut namen gewoon zo'n fucking stoere Franse naam als mij nemen o_O
Pascal ook zoek maar opquote:Op donderdag 18 april 2013 18:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Alain, Sébastien, Christophe, Valentin, Marvin, Romain, Gautier, Xavier... dat is Frans niet Pascal!
Ben jij dit of is dit gewoon een gefaalde quote? Waarom wil ze trouwens zwanger worden voor haar 18e? Is ze straks zwanger en dan gaat ze lopen janken en zielig doen omdat ze geen geld heeftquote:Op donderdag 18 april 2013 19:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
zelf ben ik pas 17, maar wil graag zwanger worden voordat ik 18 word in juni. hier is heel ged over nagedacht en het staat vrij vast. ik heb al aan alles gedacht en nu ben ik een lijstje aan het opstellen van namen. eerlijk gezegd hoop ik dat, als ik zwanger word, ik een meisje mag verwachten, hier heb ik al namen voor klaar!
ik ben voor de engelse namen en bal heel erg dt de mijne dat niet is (Maaike), wil ook 2 of 3 namen voor mijn kinderen, de tweede naam wordt er dan eentje van iemand die veel voor me betekent in mijn leven!
dit heb ik al (meisje):
aylynn/ayelynn/aylin
Jaylynn/jaylin
cady
christina
lauren
xxx MaaikeDe arme kinderen.
Dat is uiteraard een quote van de website.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:30 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Ben jij dit of is dit gewoon een gefaalde quote? Waarom wil ze trouwens zwanger worden voor haar 18e? Is ze straks zwanger en dan gaat ze lopen janken en zielig doen omdat ze geen geld heeft____________!
Okujquote:Op donderdag 18 april 2013 19:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een quote van de website.
Je weet dat je dan "Insane bowling" krijgt?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:11 schreef Sebesse het volgende:
'Romanahelena' is er nog niet helemaal uit. Óf haar zal dochter Lynn Isanabeau (Lees: Niet Isabau, maar met bijna 'insane' erin: Insanabeau dus) gaan heten óf ze zal Insanabeau zónder Lynn erbij (erachterplakken is ook een optie, Romana!) gaan heten.
Een derde optie dat ze overweegt, is haar dochter dezelfde naam te geven als haar nickname. Dan wordt het dus Romana Helena.
Alledrie voortreffelijke suggesties!
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
zelf ben ik pas 17, maar wil graag zwanger worden voordat ik 18 word in juni. hier is heel ged over nagedacht en het staat vrij vast. ik heb al aan alles gedacht en nu ben ik een lijstje aan het opstellen van namen. eerlijk gezegd hoop ik dat, als ik zwanger word, ik een meisje mag verwachten, hier heb ik al namen voor klaar!
dit heb ik al (meisje):
aylynn/ayelynn/aylin
Jaylynn/jaylin
cady
christina
lauren
xxx MaaikeDe arme kinderen.
Dat vind ik stiekem best geniale namen.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:08 schreef OzBunyip het volgende:
Mijn hemel
NEE TOCHquote:Op donderdag 18 april 2013 16:45 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Ik ken een tweeling die Dapper en Sterk heten
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef RadioSlut het volgende:
Op de laatste pagina staat er iemand die haar kinderen Brynn en BROOS wilt noemen.
Broos, wat bezielt je dan.
Hoe is Sheyla nou weer een hondennaam?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:48 schreef RadioSlut het volgende:
Sowieso: Jayden
Jeslynn
Jay-Liah
Djaylee Lemay en Mychano Brent
Feline is geen kat maar beteken'd' geluk brengende.![]()
Gioia
Jahliyah Serenity Makayla Shantell
Sheyla (hondennamenalert!), Ginia, Armano, Ghenino, Jay, Germano
Djayce/Jace
Ramey
Davinio
Jelani, Khairi, Tendaji, Elijah, Jabari, Jafari (de safari!), Mosi, Yunai, en dan nog meer van die exotische paupernamen
Jazlynn
Rivano
Daylano)))))))))))))) of Dyliano
Tycho
Janessa, Dehley
Dyaron, Dylara
Deshayro (afkorting Shay/Shayro), Ghenini, Shay, Jaydyn, Demiliano, Gliciano, Gimano
Chenaira Cunera
Skye Rheia
Jaydaa
Whatever ik kap ermee begin zelfmoorneigingen te krijgen.
Om het goed te maken zag ik wel de naam Akira.
het valt me op dat 9 van de 10 namen een d/dj/j/y bevatten
Ik ken genoeg honden die Sheila hetenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe is Sheyla nou weer een hondennaam?
Ik ken ook honden die Harry heten.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ken genoeg honden die Sheila heten
De meeste vrouwen zijn dan ook teven.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan nog, ik associeer Sheila/Sheyla/whatever met honden.
Ja daar kunnen die ouders toch niks aan doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan nog, ik associeer Sheila/Sheyla/whatever met honden.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn dan ook teven.
Die zijn nu al van plan om hun kinderen (ook fysiek) te mishandelen.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef RadioSlut het volgende:
Op de laatste pagina staat er iemand die haar kinderen Brynn en BROOS wilt noemen.
En dan ook nog de klacht dat het SheYla is en niet Sheila.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja daar kunnen die ouders toch niks aan doen.
[..]
Ja dat vind ik ook idioot.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
En dan ook nog de klacht dat het SheYla is en niet Sheila.
Beide namen zijn afkomstig uit de Hellenistische mythologie. Het gebruik van de 'k' geeft ook nog eens aan dat ze het oudgrieks als uitgangspunt nemen en niet de gelatiniseerde versie die in de Angelsaksische wereld invloedrijk is.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:08 schreef OzBunyip het volgende:
Mijn hemel
Tja, als het nou eens zo was dat die ouders dat met deze wetenschap hadden gedaan... Nee dus. Tokkieouders ten top.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:35 schreef tarantism het volgende:
[..]
Beide namen zijn afkomstig uit de Hellenistische mythologie. Het gebruik van de 'k' geeft ook nog eens aan dat ze het oudgrieks als uitgangspunt nemen en niet de gelatiniseerde versie die in de Angelsaksische wereld invloedrijk is.
Al met al een mooie keuze de dunkt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:43 schreef OzBunyip het volgende:
[..]
Tja, als het nou eens zo was dat die ouders dat met deze wetenschap hadden gedaan... Nee dus. Tokkieouders ten top.
Die Leejay Aiden Xavi is idd hilarisch, wat doe je je kind ook aan als zijn initialen LAX zijn....quote:Op donderdag 18 april 2013 11:29 schreef Sebesse het volgende:
'Nonaa19' is van de dubbele namen. Ze heeft haar vier maanden-oude zoon de namen Leejay Aiden Xav geschonken. Mocht er ooit nog eens een zusje voor Leejay Aiden Xav komen, past ze goed bij haar broer: Sharayah Djaleesa Kalany.
Brar en Broosquote:Op donderdag 18 april 2013 21:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die zijn nu al van plan om hun kinderen (ook fysiek) te mishandelen.
"Heeft uw kind zijn arm weer gebroken? -Ja, hij is Broos."
Ik zou trouwens voor Brar kiezen i.p.v. Brynn.
Iemand met een plat accent die Brian en Bruce fonetisch probeert te spellen?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef RadioSlut het volgende:
Zo veel voorkomend dat het saai en oudbollig is.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:45 schreef Atmosphere72 het volgende:
Ik heet zelf Jelle en dat is een van de mooiste nederlandse namen die d'r is. (vind ik dan eh) Sowieso een naam die te weinig voorkomt.
Dit.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:33 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen.
Die namen![]()
![]()
![]()
![]()
Ech nie...quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zo veel voorkomend dat het saai en oudbollig is.
Olaf de olifant.quote:
In het Nederlands kan dat gewoon echt niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het erge is nog dat ze die paupernamen allemaal origineel en stijlvol vinden. Zo van ik vernoem mijn kind naar het lot, het Engelse Destiny of naar een dure auto, Bentley Junior, dan zal het wel stijlvol overkomen. Vreselijk.
Al vind ik de Nederlandse namen als Sterre, Vlinder, Bloem en weet ik het allemaal net zo erg.
Zeker als zo'n kind heel dik is:"Zo, da's een hoop Theunissen."quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:31 schreef Flammie het volgende:
Faith
Destiny!!
Hope)))
Destiny de Vries![]()
Hope Theunissen:')
Hahahquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:34 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Zeker als zo'n kind heel dik is:"Zo, da's een hoop Theunissen."
Ik gok splinter of storm.. zo heten mijn 2 neefjes en nichtje splinter,vlinder en storm!..quote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef Akilla het volgende:
Ach ik heb een nichtje dat Vlinder heet.....misschien leuk als ze klein zijn, maar later....
Het erge is nog dat 1 van die moeders wwer zwanger is, dat kind zal ook wel raar heten... plantenbak ofzo?
Haha die usernamequote:Op vrijdag 19 april 2013 10:30 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond 10 jaar geleden F.leur en S.jors echt heel stom, maar dat valt echt reuze mee met wat er nu allemaal langskomt..
Mensen noemden ze 29 jaar geleden vast nog geen Vlinderquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
Haha die usernameIk mag hopen dat het niet je echte naam is
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:34 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Zeker als zo'n kind heel dik is:"Zo, da's een hoop Theunissen."
Vlinder vind ik meer een naam wat een klein meisje zou kiezen als naam als ze speelt dat ze een elfenkoningin of princes oid is. Maar als roepnaam... neh.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:14 schreef Danter het volgende:
[..]
Ik gok splinter of storm.. zo heten mijn 2 neefjes en nichtje splinter,vlinder en storm!..
klagen over 'tegenwoordig'quote:Op donderdag 18 april 2013 11:15 schreef ntm het volgende:
Ja, die namen worden steeds gekker tegenwoordig.
omg dat is wel erg triest eigenlijk:Pquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:14 schreef Danter het volgende:
[..]
Ik gok splinter of storm.. zo heten mijn 2 neefjes en nichtje splinter,vlinder en storm!..
Inderdaad, doe dan een blitse naam als QuatzCotlquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:09 schreef DeTolk het volgende:
Ixchel or Ix Chel [itel] is the 16th-century name of the aged jaguar goddess of midwifery and medicine in ancient Maya culture.
Wat doe je je kind aan
Mooiste vrouw ter wereld, Helena. Dat zet wel een verwachting natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe dan maar alleen "Helena", dat is ook niet zo erg.
onder het mom van beter goed van elkaar gejat dan slecht verzonnen zekerquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:13 schreef Vlindur het volgende:
Mijn Kinderen heten Rienk en Jelte. Vonden we mooie (Friese) namen. Komt niet veel voor. Al zijn er in [OUD] in 1 jaar 3 Jelte's geboren en daarvoor nooit
quote:
Klinkt als een kruising tussen Minous, Milou en Filet (van Filé).quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Filou klinkt wel vrolijk.... voor een poes
1 eindbaas noemde z'n zoon Adolf...quote:Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
124. Osama... Succes ooit nog eens Amerika in te komen als blanke.
Engelse namen ben ik juist wel voor, omdat mocht het kind ooit in het buitenland gaan wonen of een baan krijgen waarmee het veel naar het buitenland moet het een "universele" naam is die goed uit te spreken is.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef BasEnAad het volgende:
Nieuwe ariër! De resurrection van Hitler!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ken een tienermoeder die haar kind Néo Aréon noemde. Geen idee wat ik daar van moet denken.
sjakkelien? valt wel mee tochquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Engelse namen ben ik juist wel voor, omdat mocht het kind ooit in het buitenland gaan wonen of een baan krijgen waarmee het veel naar het buitenland moet het een "universele" naam is die goed uit te spreken is.
Mijn nichtje die Jaqueline ( op zijn Nederlands uitgesproken" heet wordt nu dus altijd Jackie genoemd, omdat haar naam gewoon te moeilijk is voor Engelstalige.
Blijkbaar hebben ze er moeite mee om de "Sja" uit te spreken.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:18 schreef Casino.Bob het volgende:
Danny natuurlijk
en als het een jongetje is Yvonne.
Het is maar fantasie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik vind het altijd zo opvallend, ook in deze topics, mannen en vrouwen die kindernamen roepen: "Mijn dochter/zoon zal *insert name* gaan heten". Heeft de partner dan geen inspraak? Die kan gewoon de pot op? Ik ben de vrouw en ik baar, dus ik bepaal zonder bezwaar?
Hoi naamgenoot!quote:Op donderdag 18 april 2013 17:45 schreef Atmosphere72 het volgende:
Ik heet zelf Jelle en dat is een van de mooiste nederlandse namen die d'r is. (vind ik dan eh) Sowieso een naam die te weinig voorkomt.
Uitstervend ras zijn wij. Zo worden ze niet meer gemaakt.quote:
Toen ik nog op de middelbare school zat heb ik een keer in het systeem gezien hoeveel Jelle's op er de school zaten. 2 in totaal, en die andere Jelle kende ik dan ook nog eens goed. Nee deze naam komt niet heel veel voor, of je moet in Friesland wonen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:05 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Uitstervend ras zijn wij. Zo worden ze niet meer gemaakt.
Ik ken een Jaap van 16jaar. Dat vind ik ook baas anno 2013.
Ik vind Ilse ook een mooie meisjesnaam.
Maar toch, ik noem klinkt zo erg van: Ik beslis en niet anders. Wellicht heeft je vriend/man wel een hekel aan alles dat met muziek te maken heeft.quote:
Daarom ervoor zorgen dat ik ga paren met iemand die dezelfde muzieksmaak heeft als ik, of op zn minst van Meander en Meta4 (label) houdtquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar toch, ik noem klinkt zo erg van: Ik beslis en niet anders. Wellicht heeft je vriend/man wel een hekel aan alles dat met muziek te maken heeft.
K vind het niet zo erg, lekker uniekquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Toen ik nog op de middelbare school zat heb ik een keer in het systeem gezien hoeveel Jelle's op er de school zaten. 2 in totaal, en die andere Jelle kende ik dan ook nog eens goed. Nee deze naam komt niet heel veel voor, of je moet in Friesland wonen.
quote:IJsbrandszoon (door Rechtbank Dordrecht 9 mei 1973 alsnog toegestaan)
Frans Rolls Royce (Arnhem 1977, zoon van Emile Ratelband)
Adriaanszoon (Rechtbank Zutphen 20 januari 1981)
Geisha (Groningen ca. 1985, in 1990 wel geaccepteerd)
Pauluszoon (door Rechtbank Den Bosch 1985 alsnog geaccepteerd)
Gerszoon (door Hof Amsterdam 14 januari 1985 alsnog geaccepteerd)
Sujez Chtristhus (Rechtbank Utrecht 15 juli 1992, Suzej Christus door Hof Amsterdam 14 december 1992 wel geaccepteerd)
Miracle of Love (Rechtbank Amsterdam 30 juni 1998, werd Miracle-of-love)
F (door Rechtbank Amsterdam 30 juni 1998 alsnog geaccepteerd)
Philipsdochter (door Rechtbank Amsterdam 25 augustus 1998 alsnog geaccepteerd)
Pietersz. (door Rechtbank Den Haag 22 november 1999 alsnog geaccepteerd)
Tsjakkalotte (2001, dochter van Emile Ratelband)
Jeanne d’Arc (in 1945 en door Rechtbank Amsterdam 30 september 2009 geweigerd, door Gerechtshof Amsterdam 22 april 2010 geaccepteerd)
Merijam (werd Mériam)
Tom Tom (later wel geaccepteerd)
Fleur de Mariage (later wel geaccepteerd)
Marieke Methadon
Er heerst in Nederland een sfeertje dat je niet in discussie gaat met zwangere vrouwen. Toch ben ik er achter gekomen dat je harde en strakke grenzen moet trekken want anders gaat de toekomstige moeder dwars door al je grenzen heen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
"Mijn dochter/zoon zal *insert name* gaan heten". Heeft de partner dan geen inspraak? Die kan gewoon de pot op? Ik ben de vrouw en ik baar, dus ik bepaal zonder bezwaar?
F als voornaamquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:06 schreef Hallmark het volgende:
Godallemachtig... van de volgende link: http://www.vernoeming.nl/geweigerde-voornamen
[..]
F. Uck zekerquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
F als voornaam! Ik moest hardop lachen
Sowieso naar gerechtshof voor een naam
Wij hebben beide 5 namen opgeschreven en daar een naam uit gekozen, aangezien beide namen in beide lijstjes stonden hebben we die gekozen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik vind het altijd zo opvallend, ook in deze topics, mannen en vrouwen die kindernamen roepen: "Mijn dochter/zoon zal *insert name* gaan heten". Heeft de partner dan geen inspraak? Die kan gewoon de pot op? Ik ben de vrouw en ik baar, dus ik bepaal zonder bezwaar?
Mijn broer kwam met 'Glenn' aanzetten en de tuthola van de burgerlijke stand deed moeilijk want van zo'n gekke naam had ze nog nooit gehoord. Het ligt er maar net aan wie er achter de balie zit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef Hallmark het volgende:
Ik dacht dat de ambtenaar van de burgerlijke stand moeilijk kon doen als je met een mongolennaam kwam aanzetten? Bijv. "Rijkman Groening" (voormalig topman ABN AMRO) die zou nu niet meer aangegeven kunnen worden bij de burgerlijke stand.
Naja, het went, dat wel. Collega van me noemde z'n zoon Storm. Tsja...
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:58 schreef gijs412 het volgende:
wel: Hans, Karel, Peerke, Maria, Ineke, Marieke
niet: Dalain, Jeffrey, Ziggy, Flower, Jezzine, Tatjana
En dat zijn nog redelijk normale namen op zich als ik zo naar dit topic kijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:58 schreef gijs412 het volgende:
wel: Hans, Karel, Peerke, Maria, Ineke, Marieke
niet: Dalain, Jeffrey, Ziggy, Flower, Jezzine, Tatjana
Kan best, tegen die tijd kent toch alleen de oude garde TMNT nog.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:55 schreef Sylver_ het volgende:
Ik kreeg laatst een stagiaire met de naam Chastity. En dan uitgesproken met een Haags accent.
En een paar straten verderop werd een meisje geboren die Destuny heet. Stond met grote letters op het raam![]()
Ik vind het verschrikkelijk om een Engels woord als naam te kiezen, maar spel het dan in ieder geval juist.
Maar het lijkt me wel wat om mijn zoon Splinter te noemen en hem dan 4 schildpadden cadeau te geven voor zijn eerste verjaardag.
Meta? De travestiet uit Goede Tijden Slechte Tijden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Het is maar fantasie.
Ik zou mijn jongetje Meander of Meta noemen.
Of als het een meisje is Krisztina of Katharina.
Zie het dan wel, liefst muziekgerelateerde namen. :p
Was alleen mooi geweest als er nog een getal achter zou komen in Romeinse cijfers. Zoals Gijsbertus IV bijv.quote:
mijn moeder heet Gijsbertha Bernardina Anna.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was alleen mooi geweest als er nog een getal achter zou komen in Romeinse cijfers. Zoals Gijsbertus IV bijv.
Ik vind dat soort namen altijd wel wat hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mijn moeder heet Gijsbertha Bernardina Anna.
Davis Love III inderdaad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:19 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Die golfer heeft een bazennaam. David Love III of zoiets.
Zo daar heb je Storm! Gheghe! -crediteuren debiteurenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef Hallmark het volgende:
Ik dacht dat de ambtenaar van de burgerlijke stand moeilijk kon doen als je met een mongolennaam kwam aanzetten? Bijv. "Rijkman Groening" (voormalig topman ABN AMRO) die zou nu niet meer aangegeven kunnen worden bij de burgerlijke stand.
Naja, het went, dat wel. Collega van me noemde z'n zoon Storm. Tsja...
Ik moest wel lachen stiekemquote:Op donderdag 18 april 2013 16:47 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Hij is nog heel klein. Was wel vervelend tijdens de bevalling, zo'n splinter in je kut.
Ik vind Lodewijk niet echt "niets vreemds aan"quote:Op zaterdag 20 april 2013 05:56 schreef shibal het volgende:
Een Vriendin van me heeft haar zoon Lodewijk genoemd. In eerste instantie niets vreemds aan. Ware het niet dat ze chinees is en haar zoon dus ook gewoon volbloed chinees is. Lodewijk Luo:)
En wie bepaalt wat een normale naam is?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Terechte klacht.
Stomme kutnamen voor die kutkinderen tegenwoordig, flikker op met je hippiegezeik en gun dat kind een normale naam godverdomme.
Lol. Koeien-namenquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mijn moeder heet Gijsbertha Bernardina Anna.
Noem het "gangbare" naam, dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:15 schreef KreKkeR het volgende:
En wie bepaalt wat een normale naam is?
Och, ik zie niet in waarom alles volgens 'de regels' zou moeten. Wat ik belangrijker vind is dat men het kind geen naam geeft met een negatieve betekenis of overduidelijke rare associatie, waarbij vooral het laatste natuurlijk wel zeer betrekkelijk is.quote:
Geen idee, ik kijk geen GTST.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:11 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Meta? De travestiet uit Goede Tijden Slechte Tijden?
[ afbeelding ]
Zo heet één van de kinderen van Angelina Jolie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:33 schreef Gitank2 het volgende:
In Eindhoven (niet eens Woensel-west) zag ik een geboorteplaat met de naam "Maddox" op een raam geplakt, was dat niet een user op dit forum?
Op zijn Nederlands of op zijn Engels uitgesproken? Gok dat laatste gezien de spelling, maar gezien de aard van dit topic weet je het maar nooit.quote:
Wat vind je ervan als het op zijn Nederlands word uitgesproken?quote:Op zondag 21 april 2013 07:50 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Op zijn Nederlands of op zijn Engels uitgesproken? Gok dat laatste gezien de spelling, maar gezien de aard van dit topic weet je het maar nooit.
Indien inderdaad op zijn Engels: I like it.
Oubollig, doet me denken aan die Isaac uit de Bijbel. En dat was nou niet echt een heldhaftig figuur.quote:
En het doet mij aan ene meneer Newton denkenquote:Op zondag 21 april 2013 12:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oubollig, doet me denken aan die Isaac uit de Bijbel. En dat was nou niet echt een heldhaftig figuur.
Maar ja dat weet toch niemand verder
Eisek lijkt me?quote:Op zondag 21 april 2013 12:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En het doet mij aan ene meneer Newton denken
Maar hoe spreek je dit in het Engels uit? Ik zeg altijd gewoon 'iezaaaak'.
Precies. Maar ook die kun je altijd verkorten, dan krijg je toch een leuke naam. Sief (van syfilis), Myx (van myxomatose) en Emka (mond- en klauwzeer) vind ik leuke namen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:14 schreef KreKkeR het volgende:
Persoonlijk zou ik iig niet kiezen voor een woord wat in het dagelijkse leven (in de eigen en in sommieg gevallen ook in een andere bekende taal) al een duidelijke betekenis heeft, zoals 'Vlinder', 'Koekje', 'Parijs', etc.
First name Crap, Last name Bagquote:Op zondag 21 april 2013 09:49 schreef Jorwol het volgende:
Ik ga mijn dochter later Princess Consuela Bananahammock noemen
quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
If you can't remember it, just think of a bag of crap
Echt niet, als ik later een zoon mocht hebben noem ik hem Joe of Jack. Dat word een baas.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef BasEnAad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |