heeft hij schildpadden thuis¿quote:
Beter dan Hema. Dat staat er bij mij op.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:48 schreef Fox. het volgende:
er is een tiener moeder die haar zoon bjorn borg noemde
stond zelfs op z'n onderbroek
Zo. Keiharde diss man. Wat zullen ze wakker liggen.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:54 schreef Akilla het volgende:
Of Jailly... zo noemen mensen hun hond, niet hun kind..
Achter nichtje van me heet zo, is net geboren(wel tokkie ouders dus misschien daarom) maar die noem ik dus gewoon lekker gevangenisje..
Hahah nou ze vinden het verre van leuk als ik het zo noem, maar dikke care, zie ze toch maar 3x per jaar ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 17:11 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Zo. Keiharde diss man. Wat zullen ze wakker liggen.
Wel een kutnaam trouwens. Tering.
Niks mis met Engelse namen, zolang het dit van die paupernamen zijn als wesley etc. zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef BasEnAad het volgende:
Wat doe je die kinderen aan?!?!
Engelse namen zijn sowieso fout voor de ontwikkeling van zo'n kind.
Schijthekel aan dat Brabantse accent bahbah. *kotssmiley*quote:Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef hoink581 het volgende:
"Hoe gade gij oew pasgeboren kiend noemen?"
"Whitney."
"Wa witnie? Ge wit toch wel hoe ge oew kiend ga noemen?"
Chastitty?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
Mooie klacht, ik zit me er ook al een tijdje over te verbazen en kwam net dit overzicht tegen
http://www.vernoeming.nl/vreemdste-kindernamen-2012
Daar word ik een beetje heel erg treurig van
En als je het overzicht van alle namen in 2011 ziet, dan lijkt het er toch wel op dat er heel wat spelfoutjes worden gemaakt of dat de vader dronken was toen hij de geboorte van zijn zoon of dochter wilde doen
Hier het overzicht
http://www.svb.nl/Images/Kindernamen_2011_alfabetisch.pdf
Behoorlijk schandalig
Alain, Sébastien, Christophe, Valentin, Marvin, Romain, Gautier, Xavier... dat is Frans niet Pascal!quote:Op donderdag 18 april 2013 18:46 schreef PascalDutch het volgende:
Wat een kut namen gewoon zo'n fucking stoere Franse naam als mij nemen o_O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |