Volgens mij is dit de eerste zinnige post ooit die ik van jou zie. Russische namen zijn inderdaad prachtig.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:23 schreef -supergirl- het volgende:
Het zijn ook altijd de tienermama's die hun kinderen Destiny of Delano noemen
Russische namenSvetlana, Katinka, Stasia
Zegt ze ook alleen omdat ze zelf een Russische naam heeft.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef Micson het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de eerste zinnige post ooit die ik van jou zie. Russische namen zijn inderdaad prachtig.
Ja klopt.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
@sapstengel
ben je van plan een neger te krijgen?
Bij zulke namen stel ik me ook altijd er een prachtige vrouw bij voorquote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef Micson het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de eerste zinnige post ooit die ik van jou zie. Russische namen zijn inderdaad prachtig.
quote:zelf ben ik pas 17, maar wil graag zwanger worden voordat ik 18 word in juni. hier is heel ged over nagedacht en het staat vrij vast. ik heb al aan alles gedacht en nu ben ik een lijstje aan het opstellen van namen. eerlijk gezegd hoop ik dat, als ik zwanger word, ik een meisje mag verwachten, hier heb ik al namen voor klaar!
ik ben voor de engelse namen en bal heel erg dt de mijne dat niet is (Maaike), wil ook 2 of 3 namen voor mijn kinderen, de tweede naam wordt er dan eentje van iemand die veel voor me betekent in mijn leven!
dit heb ik al (meisje):
aylynn/ayelynn/aylin
Jaylynn/jaylin
cady
christina
lauren
xxx Maaike
Mercedes is door de jaren heen inderdaad vernegerd en verpauperd, echt zondequote:Op donderdag 18 april 2013 12:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat wel ja, doen ze bij mij ook altijd. Vroeger zei ik er altijd wat van, maar heb het maar leren accepteren.
Nog zoiets dat ik in dit soort topics altijd zie: mensen die mijn tweede naam noemen als paupernaam.En mensen die niet weten dat Mercedes gewoon een normale meisjesnaam is.
Daar is overigens niks mis mee. Ik zou mijn pokémon wel Gyarados noemen. Of Snorlax als het een dikkertje is.quote:
Ken geen negers die Mercedes heten hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mercedes is door de jaren heen inderdaad vernegerd en verpauperd, echt zonde
124. Osama... Succes ooit nog eens Amerika in te komen als blanke.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
Mooie klacht, ik zit me er ook al een tijdje over te verbazen en kwam net dit overzicht tegen
http://www.vernoeming.nl/vreemdste-kindernamen-2012
Daar word ik een beetje heel erg treurig van
En als je het overzicht van alle namen in 2011 ziet, dan lijkt het er toch wel op dat er heel wat spelfoutjes worden gemaakt of dat de vader dronken was toen hij de geboorte van zijn zoon of dochter wilde doen
Hier het overzicht
http://www.svb.nl/Images/Kindernamen_2011_alfabetisch.pdf
Behoorlijk schandalig
Mwa het komt op tv nog wel eens langsquote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Ken geen negers die Mercedes heten hoor.
Is de moeder in kwestie Joods?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:55 schreef Djeez het volgende:
Ik ken een blank kind van een tienermoeder dat Aliyaah heet
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Zegt ze ook alleen omdat ze zelf een Russische naam heeft.
dat is niet waar! de namen die ik opnoemde zijn geen van allen mijn naam en toch vind ik ze mooiquote:Op donderdag 18 april 2013 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Zegt ze ook alleen omdat ze zelf een Russische naam heeft.
Nee, maar dat sluit niet uit dat jouw voorliefde voor Russische namen daar iets mee van doen heeft.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
dat is niet waar! de namen die ik opnoemde zijn geen van allen mijn naam en toch vind ik ze mooi
Zulke namen, met dan een oer-Hollandse achternaam zoals Jansen, de Vries of Bakker.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Cedrixianthley
Chanoah-Sky
Chyna-J’adore
Coco-Mé
C’yerlee-Deliyah
Bekt veul beter
Of Queen-ensiellyque, ik denk dat hier een hoofdletter vergeten wordt
Of Mardy M
Snorlax als het een dikkertje isquote:Op donderdag 18 april 2013 13:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar is overigens niks mis mee. Ik zou mijn pokémon wel Gyarados noemen. Of Snorlax als het een dikkertje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |