F. Uck zekerquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
F als voornaam! Ik moest hardop lachen
Sowieso naar gerechtshof voor een naam
Wij hebben beide 5 namen opgeschreven en daar een naam uit gekozen, aangezien beide namen in beide lijstjes stonden hebben we die gekozen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik vind het altijd zo opvallend, ook in deze topics, mannen en vrouwen die kindernamen roepen: "Mijn dochter/zoon zal *insert name* gaan heten". Heeft de partner dan geen inspraak? Die kan gewoon de pot op? Ik ben de vrouw en ik baar, dus ik bepaal zonder bezwaar?
Mijn broer kwam met 'Glenn' aanzetten en de tuthola van de burgerlijke stand deed moeilijk want van zo'n gekke naam had ze nog nooit gehoord. Het ligt er maar net aan wie er achter de balie zit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef Hallmark het volgende:
Ik dacht dat de ambtenaar van de burgerlijke stand moeilijk kon doen als je met een mongolennaam kwam aanzetten? Bijv. "Rijkman Groening" (voormalig topman ABN AMRO) die zou nu niet meer aangegeven kunnen worden bij de burgerlijke stand.
Naja, het went, dat wel. Collega van me noemde z'n zoon Storm. Tsja...
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:58 schreef gijs412 het volgende:
wel: Hans, Karel, Peerke, Maria, Ineke, Marieke
niet: Dalain, Jeffrey, Ziggy, Flower, Jezzine, Tatjana
En dat zijn nog redelijk normale namen op zich als ik zo naar dit topic kijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:58 schreef gijs412 het volgende:
wel: Hans, Karel, Peerke, Maria, Ineke, Marieke
niet: Dalain, Jeffrey, Ziggy, Flower, Jezzine, Tatjana
Kan best, tegen die tijd kent toch alleen de oude garde TMNT nog.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:55 schreef Sylver_ het volgende:
Ik kreeg laatst een stagiaire met de naam Chastity. En dan uitgesproken met een Haags accent.
En een paar straten verderop werd een meisje geboren die Destuny heet. Stond met grote letters op het raam![]()
Ik vind het verschrikkelijk om een Engels woord als naam te kiezen, maar spel het dan in ieder geval juist.
Maar het lijkt me wel wat om mijn zoon Splinter te noemen en hem dan 4 schildpadden cadeau te geven voor zijn eerste verjaardag.
Meta? De travestiet uit Goede Tijden Slechte Tijden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Het is maar fantasie.
Ik zou mijn jongetje Meander of Meta noemen.
Of als het een meisje is Krisztina of Katharina.
Zie het dan wel, liefst muziekgerelateerde namen. :p
Was alleen mooi geweest als er nog een getal achter zou komen in Romeinse cijfers. Zoals Gijsbertus IV bijv.quote:
mijn moeder heet Gijsbertha Bernardina Anna.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was alleen mooi geweest als er nog een getal achter zou komen in Romeinse cijfers. Zoals Gijsbertus IV bijv.
Ik vind dat soort namen altijd wel wat hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mijn moeder heet Gijsbertha Bernardina Anna.
Davis Love III inderdaad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:19 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Die golfer heeft een bazennaam. David Love III of zoiets.
Zo daar heb je Storm! Gheghe! -crediteuren debiteurenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef Hallmark het volgende:
Ik dacht dat de ambtenaar van de burgerlijke stand moeilijk kon doen als je met een mongolennaam kwam aanzetten? Bijv. "Rijkman Groening" (voormalig topman ABN AMRO) die zou nu niet meer aangegeven kunnen worden bij de burgerlijke stand.
Naja, het went, dat wel. Collega van me noemde z'n zoon Storm. Tsja...
Ik moest wel lachen stiekemquote:Op donderdag 18 april 2013 16:47 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Hij is nog heel klein. Was wel vervelend tijdens de bevalling, zo'n splinter in je kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |