Pascal ook zoek maar opquote:Op donderdag 18 april 2013 18:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Alain, Sébastien, Christophe, Valentin, Marvin, Romain, Gautier, Xavier... dat is Frans niet Pascal!
Ben jij dit of is dit gewoon een gefaalde quote? Waarom wil ze trouwens zwanger worden voor haar 18e? Is ze straks zwanger en dan gaat ze lopen janken en zielig doen omdat ze geen geld heeftquote:Op donderdag 18 april 2013 19:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
zelf ben ik pas 17, maar wil graag zwanger worden voordat ik 18 word in juni. hier is heel ged over nagedacht en het staat vrij vast. ik heb al aan alles gedacht en nu ben ik een lijstje aan het opstellen van namen. eerlijk gezegd hoop ik dat, als ik zwanger word, ik een meisje mag verwachten, hier heb ik al namen voor klaar!
ik ben voor de engelse namen en bal heel erg dt de mijne dat niet is (Maaike), wil ook 2 of 3 namen voor mijn kinderen, de tweede naam wordt er dan eentje van iemand die veel voor me betekent in mijn leven!
dit heb ik al (meisje):
aylynn/ayelynn/aylin
Jaylynn/jaylin
cady
christina
lauren
xxx MaaikeDe arme kinderen.
Dat is uiteraard een quote van de website.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:30 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Ben jij dit of is dit gewoon een gefaalde quote? Waarom wil ze trouwens zwanger worden voor haar 18e? Is ze straks zwanger en dan gaat ze lopen janken en zielig doen omdat ze geen geld heeft____________!
Okujquote:Op donderdag 18 april 2013 19:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een quote van de website.
Je weet dat je dan "Insane bowling" krijgt?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:11 schreef Sebesse het volgende:
'Romanahelena' is er nog niet helemaal uit. Óf haar zal dochter Lynn Isanabeau (Lees: Niet Isabau, maar met bijna 'insane' erin: Insanabeau dus) gaan heten óf ze zal Insanabeau zónder Lynn erbij (erachterplakken is ook een optie, Romana!) gaan heten.
Een derde optie dat ze overweegt, is haar dochter dezelfde naam te geven als haar nickname. Dan wordt het dus Romana Helena.
Alledrie voortreffelijke suggesties!
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
zelf ben ik pas 17, maar wil graag zwanger worden voordat ik 18 word in juni. hier is heel ged over nagedacht en het staat vrij vast. ik heb al aan alles gedacht en nu ben ik een lijstje aan het opstellen van namen. eerlijk gezegd hoop ik dat, als ik zwanger word, ik een meisje mag verwachten, hier heb ik al namen voor klaar!
ik ben voor de engelse namen en bal heel erg dt de mijne dat niet is (Maaike), wil ook 2 of 3 namen voor mijn kinderen, de tweede naam wordt er dan eentje van iemand die veel voor me betekent in mijn leven!
dit heb ik al (meisje):
aylynn/ayelynn/aylin
Jaylynn/jaylin
cady
christina
lauren
xxx MaaikeDe arme kinderen.
Dat vind ik stiekem best geniale namen.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:08 schreef OzBunyip het volgende:
Ik stond een paar weken geleden achter iemand in de rij bij de kassa die de kassajuffrouw trots vertelde dat haar kleutertje Elektra heette (wel met een 'k' uiteraard).
En mijn collega's kennis heeft haar zoontje Kaos genoemd...
Mijn hemel
NEE TOCHquote:Op donderdag 18 april 2013 16:45 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Ik ken een tweeling die Dapper en Sterk heten
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef RadioSlut het volgende:
Op de laatste pagina staat er iemand die haar kinderen Brynn en BROOS wilt noemen.
Broos, wat bezielt je dan.
Hoe is Sheyla nou weer een hondennaam?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:48 schreef RadioSlut het volgende:
Sowieso: Jayden
Jeslynn
Jay-Liah
Djaylee Lemay en Mychano Brent
Feline is geen kat maar beteken'd' geluk brengende.![]()
Gioia
Jahliyah Serenity Makayla Shantell
Sheyla (hondennamenalert!), Ginia, Armano, Ghenino, Jay, Germano
Djayce/Jace
Ramey
Davinio
Jelani, Khairi, Tendaji, Elijah, Jabari, Jafari (de safari!), Mosi, Yunai, en dan nog meer van die exotische paupernamen
Jazlynn
Rivano
Daylano)))))))))))))) of Dyliano
Tycho
Janessa, Dehley
Dyaron, Dylara
Deshayro (afkorting Shay/Shayro), Ghenini, Shay, Jaydyn, Demiliano, Gliciano, Gimano
Chenaira Cunera
Skye Rheia
Jaydaa
Whatever ik kap ermee begin zelfmoorneigingen te krijgen.
Om het goed te maken zag ik wel de naam Akira.
het valt me op dat 9 van de 10 namen een d/dj/j/y bevatten
Ik ken genoeg honden die Sheila hetenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe is Sheyla nou weer een hondennaam?
Ik ken ook honden die Harry heten.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ken genoeg honden die Sheila heten
De meeste vrouwen zijn dan ook teven.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan nog, ik associeer Sheila/Sheyla/whatever met honden.
Ja daar kunnen die ouders toch niks aan doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan nog, ik associeer Sheila/Sheyla/whatever met honden.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn dan ook teven.
Die zijn nu al van plan om hun kinderen (ook fysiek) te mishandelen.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef RadioSlut het volgende:
Op de laatste pagina staat er iemand die haar kinderen Brynn en BROOS wilt noemen.
En dan ook nog de klacht dat het SheYla is en niet Sheila.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja daar kunnen die ouders toch niks aan doen.
[..]
Ja dat vind ik ook idioot.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
En dan ook nog de klacht dat het SheYla is en niet Sheila.
Beide namen zijn afkomstig uit de Hellenistische mythologie. Het gebruik van de 'k' geeft ook nog eens aan dat ze het oudgrieks als uitgangspunt nemen en niet de gelatiniseerde versie die in de Angelsaksische wereld invloedrijk is.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:08 schreef OzBunyip het volgende:
Ik stond een paar weken geleden achter iemand in de rij bij de kassa die de kassajuffrouw trots vertelde dat haar kleutertje Elektra heette (wel met een 'k' uiteraard).
En mijn collega's kennis heeft haar zoontje Kaos genoemd...
Mijn hemel
Tja, als het nou eens zo was dat die ouders dat met deze wetenschap hadden gedaan... Nee dus. Tokkieouders ten top.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:35 schreef tarantism het volgende:
[..]
Beide namen zijn afkomstig uit de Hellenistische mythologie. Het gebruik van de 'k' geeft ook nog eens aan dat ze het oudgrieks als uitgangspunt nemen en niet de gelatiniseerde versie die in de Angelsaksische wereld invloedrijk is.
Al met al een mooie keuze de dunkt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:43 schreef OzBunyip het volgende:
[..]
Tja, als het nou eens zo was dat die ouders dat met deze wetenschap hadden gedaan... Nee dus. Tokkieouders ten top.
Die Leejay Aiden Xavi is idd hilarisch, wat doe je je kind ook aan als zijn initialen LAX zijn....quote:Op donderdag 18 april 2013 11:29 schreef Sebesse het volgende:
'Nonaa19' is van de dubbele namen. Ze heeft haar vier maanden-oude zoon de namen Leejay Aiden Xav geschonken. Mocht er ooit nog eens een zusje voor Leejay Aiden Xav komen, past ze goed bij haar broer: Sharayah Djaleesa Kalany.
Brar en Broosquote:Op donderdag 18 april 2013 21:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die zijn nu al van plan om hun kinderen (ook fysiek) te mishandelen.
"Heeft uw kind zijn arm weer gebroken? -Ja, hij is Broos."
Ik zou trouwens voor Brar kiezen i.p.v. Brynn.
Iemand met een plat accent die Brian en Bruce fonetisch probeert te spellen?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef RadioSlut het volgende:
Zo veel voorkomend dat het saai en oudbollig is.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:45 schreef Atmosphere72 het volgende:
Ik heet zelf Jelle en dat is een van de mooiste nederlandse namen die d'r is. (vind ik dan eh) Sowieso een naam die te weinig voorkomt.
Dit.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:33 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen.
Die namen![]()
![]()
![]()
![]()
Ech nie...quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zo veel voorkomend dat het saai en oudbollig is.
Olaf de olifant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |