Ik vind Lodewijk niet echt "niets vreemds aan"quote:Op zaterdag 20 april 2013 05:56 schreef shibal het volgende:
Een Vriendin van me heeft haar zoon Lodewijk genoemd. In eerste instantie niets vreemds aan. Ware het niet dat ze chinees is en haar zoon dus ook gewoon volbloed chinees is. Lodewijk Luo:)
En wie bepaalt wat een normale naam is?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Terechte klacht.
Stomme kutnamen voor die kutkinderen tegenwoordig, flikker op met je hippiegezeik en gun dat kind een normale naam godverdomme.
Lol. Koeien-namenquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mijn moeder heet Gijsbertha Bernardina Anna.
Noem het "gangbare" naam, dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:15 schreef KreKkeR het volgende:
En wie bepaalt wat een normale naam is?
Och, ik zie niet in waarom alles volgens 'de regels' zou moeten. Wat ik belangrijker vind is dat men het kind geen naam geeft met een negatieve betekenis of overduidelijke rare associatie, waarbij vooral het laatste natuurlijk wel zeer betrekkelijk is.quote:
Geen idee, ik kijk geen GTST.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:11 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Meta? De travestiet uit Goede Tijden Slechte Tijden?
[ afbeelding ]
Zo heet één van de kinderen van Angelina Jolie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:33 schreef Gitank2 het volgende:
In Eindhoven (niet eens Woensel-west) zag ik een geboorteplaat met de naam "Maddox" op een raam geplakt, was dat niet een user op dit forum?
Op zijn Nederlands of op zijn Engels uitgesproken? Gok dat laatste gezien de spelling, maar gezien de aard van dit topic weet je het maar nooit.quote:
Wat vind je ervan als het op zijn Nederlands word uitgesproken?quote:Op zondag 21 april 2013 07:50 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Op zijn Nederlands of op zijn Engels uitgesproken? Gok dat laatste gezien de spelling, maar gezien de aard van dit topic weet je het maar nooit.
Indien inderdaad op zijn Engels: I like it.
Oubollig, doet me denken aan die Isaac uit de Bijbel. En dat was nou niet echt een heldhaftig figuur.quote:
En het doet mij aan ene meneer Newton denkenquote:Op zondag 21 april 2013 12:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oubollig, doet me denken aan die Isaac uit de Bijbel. En dat was nou niet echt een heldhaftig figuur.
Maar ja dat weet toch niemand verder
Eisek lijkt me?quote:Op zondag 21 april 2013 12:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En het doet mij aan ene meneer Newton denken
Maar hoe spreek je dit in het Engels uit? Ik zeg altijd gewoon 'iezaaaak'.
Precies. Maar ook die kun je altijd verkorten, dan krijg je toch een leuke naam. Sief (van syfilis), Myx (van myxomatose) en Emka (mond- en klauwzeer) vind ik leuke namen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:14 schreef KreKkeR het volgende:
Persoonlijk zou ik iig niet kiezen voor een woord wat in het dagelijkse leven (in de eigen en in sommieg gevallen ook in een andere bekende taal) al een duidelijke betekenis heeft, zoals 'Vlinder', 'Koekje', 'Parijs', etc.
First name Crap, Last name Bagquote:Op zondag 21 april 2013 09:49 schreef Jorwol het volgende:
Ik ga mijn dochter later Princess Consuela Bananahammock noemen
quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
If you can't remember it, just think of a bag of crap
Echt niet, als ik later een zoon mocht hebben noem ik hem Joe of Jack. Dat word een baas.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef BasEnAad het volgende:
Wat doe je die kinderen aan?!?!
Engelse namen zijn sowieso fout voor de ontwikkeling van zo'n kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |