In het Nederlands kan dat gewoon echt niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het erge is nog dat ze die paupernamen allemaal origineel en stijlvol vinden. Zo van ik vernoem mijn kind naar het lot, het Engelse Destiny of naar een dure auto, Bentley Junior, dan zal het wel stijlvol overkomen. Vreselijk.
Al vind ik de Nederlandse namen als Sterre, Vlinder, Bloem en weet ik het allemaal net zo erg.
Zeker als zo'n kind heel dik is:"Zo, da's een hoop Theunissen."quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:31 schreef Flammie het volgende:
Faith
Destiny!!
Hope)))
Destiny de Vries![]()
Hope Theunissen:')
Hahahquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:34 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Zeker als zo'n kind heel dik is:"Zo, da's een hoop Theunissen."
Ik gok splinter of storm.. zo heten mijn 2 neefjes en nichtje splinter,vlinder en storm!..quote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef Akilla het volgende:
Ach ik heb een nichtje dat Vlinder heet.....misschien leuk als ze klein zijn, maar later....
Het erge is nog dat 1 van die moeders wwer zwanger is, dat kind zal ook wel raar heten... plantenbak ofzo?
Haha die usernamequote:Op vrijdag 19 april 2013 10:30 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond 10 jaar geleden F.leur en S.jors echt heel stom, maar dat valt echt reuze mee met wat er nu allemaal langskomt..
Mensen noemden ze 29 jaar geleden vast nog geen Vlinderquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
Haha die usernameIk mag hopen dat het niet je echte naam is
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:34 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Zeker als zo'n kind heel dik is:"Zo, da's een hoop Theunissen."
Vlinder vind ik meer een naam wat een klein meisje zou kiezen als naam als ze speelt dat ze een elfenkoningin of princes oid is. Maar als roepnaam... neh.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:14 schreef Danter het volgende:
[..]
Ik gok splinter of storm.. zo heten mijn 2 neefjes en nichtje splinter,vlinder en storm!..
klagen over 'tegenwoordig'quote:Op donderdag 18 april 2013 11:15 schreef ntm het volgende:
Ja, die namen worden steeds gekker tegenwoordig.
omg dat is wel erg triest eigenlijk:Pquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:14 schreef Danter het volgende:
[..]
Ik gok splinter of storm.. zo heten mijn 2 neefjes en nichtje splinter,vlinder en storm!..
Inderdaad, doe dan een blitse naam als QuatzCotlquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:09 schreef DeTolk het volgende:
Ixchel or Ix Chel [itel] is the 16th-century name of the aged jaguar goddess of midwifery and medicine in ancient Maya culture.
Wat doe je je kind aan
Mooiste vrouw ter wereld, Helena. Dat zet wel een verwachting natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe dan maar alleen "Helena", dat is ook niet zo erg.
onder het mom van beter goed van elkaar gejat dan slecht verzonnen zekerquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:13 schreef Vlindur het volgende:
Mijn Kinderen heten Rienk en Jelte. Vonden we mooie (Friese) namen. Komt niet veel voor. Al zijn er in [OUD] in 1 jaar 3 Jelte's geboren en daarvoor nooit
quote:
Klinkt als een kruising tussen Minous, Milou en Filet (van Filé).quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Filou klinkt wel vrolijk.... voor een poes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |