Is dat zo? Ik gaf een vergelijking waarop jij in had kunnen gaan. Dit deed je niet, dus dan houdt de discussie op. Al helemaal omdat ik nu richting bed ga.quote:Op zondag 14 april 2013 01:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
We hebben een topgearfan op z'n pikje getrapt hoor
Mag je hem niet ofzo?quote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik gaf een vergelijking waarop jij in had kunnen gaan. Dit deed je niet, dus dan houdt de discussie op. Al helemaal omdat ik nu richting bed ga.
Dat wordt genieten.quote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
Oh ik kan nog even Vitesse kijken op NED. 3.
Wat een falers daarquote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
Trusten.quote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik gaf een vergelijking waarop jij in had kunnen gaan. Dit deed je niet, dus dan houdt de discussie op. Al helemaal omdat ik nu richting bed ga.
Ik nu ook.quote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lolwutquote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft Pietje Velthuizen? Volgende week er niet bij?quote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
Nachtmerries van de Griezelbus.quote:Op zondag 14 april 2013 01:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat heeft Pietje Velthuizen? Volgende week er niet bij?
Een saaie verjaardag waarin iedereen in een kring zit en zit te wachten op nieuws waar je over kan praten? Of een zuipfestijn?quote:
Eredivisiequote:Op zondag 14 april 2013 01:33 schreef mrstylo het volgende:
Die Demouge doet het bij Roda gewoon goed.
NOS staat synoniem voor faal. Linkse indoctrinatie-omroep. Indoctrinatie omdat het neutraal schijnt te zijn, dat klopt dus gewoon niet. De VARA komt er tenminste voor uit. Dan is er het minder erg.quote:
Z'n kleine mukkus wordt dan ter wereld gebrachtquote:Op zondag 14 april 2013 01:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Over het weer pratenquote:Op zondag 14 april 2013 01:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een saaie verjaardag waarin iedereen in een kring zit en zit te wachten op nieuws waar je over kan praten? Of een zuipfestijn?
Daarom heeft Sana een paar achter z'n naam staanquote:Op zondag 14 april 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
EredivisieWaar iedereen kan scoren
Effy Stonemquote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen de eerste 2 seizoenen. Ben afgehaakt toen de nieuwe cast kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Blijkt maar weerquote:Op zondag 14 april 2013 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Littlerabbit doet soms een beetje raar.
Mooie uitslag, maar wel minder voor mijn Fok! team met 4 Vitesse spelers.quote:Op zondag 14 april 2013 01:33 schreef mrstylo het volgende:
Die Demouge doet het bij Roda gewoon goed.
Sananasquote:Op zondag 14 april 2013 01:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom heeft Sana een paar achter z'n naam staan
Precies, zelfs ik dacht in het uitvak bij NEC toentertijd dat we een nieuwe Zlatan hadden.quote:Op zondag 14 april 2013 01:34 schreef vandermar het volgende:
Daarom heeft Sana een paar achter z'n naam staan
Dat eerste... ik kon sowieso niet drinken omdat ik moest rijden.quote:Op zondag 14 april 2013 01:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een saaie verjaardag waarin iedereen in een kring zit en zit te wachten op nieuws waar je over kan praten? Of een zuipfestijn?
ARNHEM - Doelman Piet Velthuizen van Vitesse kan opgelucht ademhalen. De blessure die hij opliep tegen ADO Den Haag blijkt niet ernstig te zijn. Volgens de medische staf van de club is er slechts geringe schade aan het kapsel van zijn knie.quote:Op zondag 14 april 2013 01:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zlatan had ook tijd nodigquote:Op zondag 14 april 2013 01:35 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Precies, zelfs ik dacht in het uitvak bij NEC toentertijd dat we een nieuwe Zlatan hadden.
Ik vond het een hele aparte film om maar zo te zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
Ik kijk nu de hunger games, wat een kut film.
Slap aftreksel van Battle Royal en van die film die zich in Middlesbrough afspeelt
quote:Op zondag 14 april 2013 01:36 schreef Karina het volgende:
[..]
ARNHEM - Doelman Piet Velthuizen van Vitesse kan opgelucht ademhalen. De blessure die hij opliep tegen ADO Den Haag blijkt niet ernstig te zijn. Volgens de medische staf van de club is er slechts geringe schade aan het kapsel van zijn knie.
Eensch.quote:Op zondag 14 april 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
Ik kijk nu de hunger games, wat een kut film.
Slap aftreksel van Battle Royal en van die film die zich in Middlesbrough afspeelt
Lekker doelloos voor je uit staren, iedereen vraagt de meest standaard dingen en om de minuut kijkt men op de telefoon.quote:Op zondag 14 april 2013 01:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat eerste... ik kon sowieso niet drinken omdat ik moest rijden.
Bij mijn familie is het toch anders. Niet iedereen is stijf.quote:Op zondag 14 april 2013 01:37 schreef vandermar het volgende:
Lekker doelloos voor je uit staren, iedereen vraagt de meest standaard dingen en om de minuut kijkt men op de telefoon.
quote:Op zondag 14 april 2013 01:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Effy Stonem![]()
Cassie is ook wel te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik heb niet eens een smartphonequote:Op zondag 14 april 2013 01:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker doelloos voor je uit staren, iedereen vraagt de meest standaard dingen en om de minuut kijkt men op de telefoon.
Die van mij ook niet, dat scheelt.quote:Op zondag 14 april 2013 01:38 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Bij mijn familie is het toch anders. Niet iedereen is stijf.
Haat aan dat soort mensen.quote:Op zondag 14 april 2013 01:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:
Die rooie potten zijn ook nog best kinky.quote:
Ga jij ook al haten.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 01:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die rooie potten zijn ook nog best kinky.
Maar geen zo leuk als
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daar zou ik een been voor opgeven
Jij ziet blijkbaar nooit een training van Sana.quote:Op zondag 14 april 2013 01:36 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Die liet dingen op de training zien die Sana nooit zal kunnen.
Ik kan het wel begrijpen. Op sommige verjaardagen zit je maar wat. Verjaardagen van vrienden is wat anders, dan komt dat ding niet eens uit de broekzak.quote:
Sana is beter dan Messi. Hij heeft alleen wat meer tijd nodig.quote:Op zondag 14 april 2013 01:38 schreef vandermar het volgende:
Zlatan > Sana biggie.
Sana is reserve 5e klasse niveau. Bij de lokale SC zie ik nog betere spelers rondhuppelen tijdens het wekelijkse recreatieve potje voetbal.
Ik haat kringverjaardagenquote:Op zondag 14 april 2013 01:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet in gezelschap hoor. Maar op school zat iedereen alleen maar op zijn blackberryquote:
Komt (nog) tekort voor de top, maar er zouden genoeg clubjes blij mee zijn hoor...quote:Op zondag 14 april 2013 01:40 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Enigszins spottend natuurlijk. Sana is voor sommige Eredivisie-clubs prima.
Wat is een prachtuser?quote:Op zondag 14 april 2013 01:40 schreef De_Pel het volgende:
oh, en ik wil ook een prachtuser worden
Bij wie mag ik solliciteren en wat zijn de trials?
Mijn neefjes ook. Al kan ik mezelf wel in herkennen met mijn Gameboy vroagah.quote:Op zondag 14 april 2013 01:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Er waren ook wat kinderen, die zaten OF op een DS te spelen OF met een iPad
Alleen nu.quote:
Ja ik doe het ook hoor, maar als je het bij andere mensen ziet dan schaam ik me wel.quote:Op zondag 14 april 2013 01:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen. Op sommige verjaardagen zit je maar wat. Verjaardagen van vrienden is wat anders, dan komt dat ding niet eens uit de broekzak.
Goede vrienden worden met de TSquote:Op zondag 14 april 2013 01:40 schreef De_Pel het volgende:
Blackberryquote:Op zondag 14 april 2013 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet in gezelschap hoor. Maar op school zat iedereen alleen maar op zijn blackberry
Wil je nou per se je gelijk halen of wat? Sana is drie keer niks voor Ajax, klaar.quote:Op zondag 14 april 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jij ziet blijkbaar nooit een training van Sana.
Anders krijg je ook allemaal vragen over school enzo. Dan ga ik liever voetballen met mijn neefjesquote:Op zondag 14 april 2013 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn neefjes ook. Al kan ik mezelf wel in herkennen met mijn Gameboy vroagah.
[..]
Alleen nu.
[..]
Ja ik doe het ook hoor, maar als je het bij andere mensen ziet dan schaam ik me wel.
Ik ben heel slecht in dat soort dingen, je kunt het beter aan een topic opener vragen.quote:Op zondag 14 april 2013 01:40 schreef De_Pel het volgende:
Niet doorhebben dat ik zit te trollen. Hoe obvious wil je het hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 01:41 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wil je nou per se je gelijk halen of wat? Sana is drie keer niks voor Ajax, klaar.
Ik deed het nooit tijdens familiefeestjes hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders krijg je ook allemaal vragen over school enzo. Dan ga ik liever voetballen met mijn neefjes
Deze komen nog:quote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik deed het nooit tijdens familiefeestjes hoor.
Ik ook niet. Maar dan moet je praten enzo. Ga ik nog liever bunkeren.quote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik deed het nooit tijdens familiefeestjes hoor.
Nu zeg je dat je trollt omdat je bang bent een andere mening te hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik zit te trollen. Hoe obvious wil je het hebben
Hoe gaat het met de Noorse Iniesta?quote:Op zondag 14 april 2013 01:42 schreef vandermar het volgende:
Sana is voor Ajax zoals Serero voor Ajax is.
Nog anderhalf jaar op de bank en dan opsodemieterenquote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Noorse Iniesta?
Ehh nee.quote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu zeg je dat je trollt omdat je bang bent een andere mening te hebben
quote:
Ik kijk nooit de beloften competitiequote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef j0rdiiii het volgende:
sana zien jullie volgend seizoen wel weer
let op mijn woorden
Toch weer Feyenoord stijl. Als ze geld hebben meteen weer middelmaat kopen.quote:Op zondag 14 april 2013 01:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog anderhalf jaar op de bank en dan opsodemieteren
Van mij mag Cuenca blijven.quote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef j0rdiiii het volgende:
let op mijn woorden
De vraag is waar natuurlijk?quote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef j0rdiiii het volgende:
let op mijn woorden
Het eten tijdens familiefeestjes.quote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dan moet je praten enzo. Ga ik nog liever bunkeren.
Jammer dat je geen 'mark my words' zei, want heb een briljante grap.quote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef j0rdiiii het volgende:
let op mijn woorden
Wat een drakenquote:
Welterusten.quote:Op zondag 14 april 2013 01:45 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen, het is al weer bijna 2 uur, nog eventjes kijken hier en daar en dan is het wel afgelopen
Tsja, helaas wel ja. Daarom kunnen we maar beter niet uit de schulden gaanquote:Op zondag 14 april 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch weer Feyenoord stijl. Als ze geld hebben meteen weer middelmaat kopen.
Trusten.quote:Op zondag 14 april 2013 01:45 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen, het is al weer bijna 2 uur, nog eventjes kijken hier en daar en dan is het wel afgelopen
Slaapsequote:Op zondag 14 april 2013 01:45 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 01:45 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 01:45 schreef Karina het volgende:
Die van Geel die gaat veel middelmaat halen. Deed hij bij Ajax alquote:Op zondag 14 april 2013 01:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, helaas wel ja. Daarom kunnen we maar beter niet uit de schulden gaan
Waarom dat dan? Vanwege dat belachelijke kapsel?quote:Op zondag 14 april 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij is een cultheld voor mij maar meer niet.
Meer middelmaat dan dat Gullit haalde is onmogelijkquote:Op zondag 14 april 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die van Geel die gaat veel middelmaat halen. Deed hij bij Ajax al. Misschien komt Jurgen Colin nog
Nog 40 miljoen schuld, toch De Pel 4,5 jaar vastgelegdquote:Op zondag 14 april 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch weer Feyenoord stijl. Als ze geld hebben meteen weer middelmaat kopen.
Ja en door die kop die hij trekt. En omdat hij in de Champions League opening zitquote:Op zondag 14 april 2013 01:46 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Vanwege dat belachelijke kapsel?
Was dat middelmaat dan?quote:Op zondag 14 april 2013 01:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meer middelmaat dan dat Gullit haalde is onmogelijk
Piercingquote:
Bedankt en jij ook.quote:Op zondag 14 april 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
Oh nog 1 dingetje: jullie zijn best aardig
Toen volgde ik voetbal nog niet echt. Maar ik weet nog wel van Gijp dat die altijd spelers heel snel hun zelfvertrouwen ontnamquote:Op zondag 14 april 2013 01:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meer middelmaat dan dat Gullit haalde is onmogelijk
Wat liefquote:Op zondag 14 april 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
Oh nog 1 dingetje: jullie zijn best aardig
Nog ergerquote:
Zou wat zijn als hij volgend jaar ook opeens minder gaat presterenquote:Op zondag 14 april 2013 01:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog 40 miljoen schuld, toch De Pel 4,5 jaar vastgelegd
Bedoelde meer het gespierdheid.quote:
Hey mattie.quote:
Viel wel mee, hij deed het niet eens heel slecht alleen die aankopenquote:Op zondag 14 april 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen volgde ik voetbal nog niet echt. Maar ik weet nog wel van Gijp dat die altijd spelers heel snel hun zelfvertrouwen ontnam
Is wel beter jaquote:Op zondag 14 april 2013 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoelde meer het gespierdheid.
[..]
Hey mattie.
Wie haalde hij dan ?quote:Op zondag 14 april 2013 01:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Viel wel mee, hij deed het niet eens heel slecht alleen die aankopen
quote:
Castelen, cultheld in Den Haag toentertijd.quote:Op zondag 14 april 2013 01:50 schreef vandermar het volgende:
Hofs Goor en Castelen waren niet slecht.
Volgende topic buikjestopicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Vertel dan over de positieve dingen in je leven.quote:Op zondag 14 april 2013 01:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik ben een realist. Sommigen noemen mij verbitterd, het zij zo.
Mijn zaak staat beetje rechts. Is een doordenkertje.quote:
Lig momenteel niet in een ziekenhuis. Weinig doden afgelopen jaar. Ajax is de huidige kampioen. Hopelijk dit jaar weer alles hetzelfde en ik klaag niet.quote:Op zondag 14 april 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vertel dan over de positieve dingen in je leven.
Ik heb hier serieus 3 keer over nagedacht en ik snap hem nog niet zo op deze late avond man.quote:Op zondag 14 april 2013 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn zaak staat beetje rechts. Is een doordenkertje.
Wat een doordachte garpquote:Op zondag 14 april 2013 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn zaak staat beetje rechts. Is een doordenkertje.
Ben je depressief?quote:Op zondag 14 april 2013 01:53 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Lig momenteel niet in een ziekenhuis. Weinig doden afgelopen jaar. Ajax is de huidige kampioen. Hopelijk dit jaar weer alles hetzelfde en ik klaag niet.
Jij snapt.quote:
Laat dan maar.quote:Op zondag 14 april 2013 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb hier serieus 3 keer over nagedacht en ik snap hem nog niet zo op deze late avond man.
UFCquote:
quote:
zo is het en dan ga je doodquote:Op zondag 14 april 2013 01:54 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nee, het is het leven zoals het is.
Nawwquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet echt
Moira ziet er wel schattig uit trouwens
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moira doet haar shirtje uit bij de camchat
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moira zou hier goed passen met haar gekanker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
oja morgen psv - ajax he.quote:Op zondag 14 april 2013 01:55 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil morgen half 7 wakker worden man. Kan spanning echt niet meer aan.
Die 1-3 van dat seizoen tegen Heerenveen was de eerste keer dat mijn moeder in de Kuip was en zij is voor Heerenveen. Ze had een leuke dag en ik en mijn pa een zure kopquote:Op zondag 14 april 2013 01:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Gast.
Zulks verban ik uit mijn geheugen.
Laat dat dan ook gewoon gaan wil je
quote:Op zondag 14 april 2013 01:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik heb er geen last meer vanquote:Op zondag 14 april 2013 01:55 schreef mrstylo het volgende:
Was het maar half 5.quote:Op zondag 14 april 2013 01:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naww
[..]
[..]Wat een rare UI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Sounds likequote:Op zondag 14 april 2013 01:54 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nee, het is het leven zoals het is.
Ik ben het met je eens hoor. Maar ik zit in een depressie dus dat is mijn redenquote:Op zondag 14 april 2013 01:56 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Precies, dat sentimentele, emotionele gelul altijd. Laten we nou niet raar gaan doen.
[..]
Naww
[..]
[..]Hier hoort onder een spoiler een foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
nergens last vanquote:Op zondag 14 april 2013 01:55 schreef mrstylo het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Had je net in de tinychat moeten zijnquote:Op zondag 14 april 2013 01:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier hoort onder een spoiler een foto.
weet niet manquote:
Kan je wat vertrouwen aan mij geven.quote:Op zondag 14 april 2013 01:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nergens last van
zit vol vertrouwen
ajax ook trouwens
quote:Op zondag 14 april 2013 01:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dat is je boy Monopoly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Moeten de kakkies zeggenquote:Op zondag 14 april 2013 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet man
joden krijgen weer beetje praatjes enzo
quote:
Ik heb een fobo, weetje.quote:Op zondag 14 april 2013 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Al weet ik niet hoe je eruitziet
sowieso geen praatjes man. hele voetbal kan me op moment niet echt veel boeien, er is echt iets mis met me manquote:
Ik ben onwetend in deze wereld van dood en verderfquote:
quote:
Wutquote:Op zondag 14 april 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hele voetbal kan me op moment niet echt veel boeien
Yes sir.quote:er is echt iets mis met me man
ik weet niet man. alleen feyenoord interesseert me nogquote:
Had ik ook na het WK man. Er was in een keer zoveel voetbal, dat je op een gegeven moment rust nodig had.quote:Op zondag 14 april 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso geen praatjes man. hele voetbal kan me op moment niet echt veel boeien, er is echt iets mis met me man
zelfmoord al overwogen?quote:Op zondag 14 april 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso geen praatjes man. hele voetbal kan me op moment niet echt veel boeien, er is echt iets mis met me man
/carequote:
Het is wat, kindquote:Op zondag 14 april 2013 01:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben onwetend in deze wereld van dood en verderf
* vandermar zet zijn handtekeningquote:Op zondag 14 april 2013 02:00 schreef AFCNiels het volgende:
Het kan zomaar zijn dat PSV morgen koploper is
Neequote:Op zondag 14 april 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent dat vies dikke wijf die die man plet?
Kindquote:
Ik heb het al tijden met Ajax alleen maar.quote:Op zondag 14 april 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet man. alleen feyenoord interesseert me nog
Als Feyenoord je interesseert, interesseert ook PSV - Ajax je volautomatischquote:Op zondag 14 april 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet man. alleen feyenoord interesseert me nog
Ik kijk nu ook lang niet meer zoveelquote:Op zondag 14 april 2013 02:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had ik ook na het WK man. Er was in een keer zoveel voetbal, dat je op een gegeven moment rust nodig had.
quote:
Ik denk het ookquote:Op zondag 14 april 2013 02:00 schreef AFCNiels het volgende:
Het kan zomaar zijn dat PSV morgen koploper is
Ah vandaar. Zijn genoeg mensen met een levensinstelling waarbij ze denken: op de een of andere manier leef ik nou eenmaal, dus lang leve de lol. Daar kan ik toch geen voldoening uithalen.quote:Op zondag 14 april 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben het met je eens hoor. Maar ik zit in een depressie dus dat is mijn reden
TR gemachtquote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
Maargoed, hier mag dus schaamteloos kanker gezegd worden?
Kanker.
quote:Op zondag 14 april 2013 02:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wie ben jij?
Hoe oud ben jij?
Wat doe je (school/werk)?
Cupmaat?
nee totaal niet op moment man.quote:Op zondag 14 april 2013 02:01 schreef De_Pel het volgende:
Als Feyenoord je interesseert, interesseert ook PSV - Ajax je volautomatisch
Je mag alleen met kanker schelden, wanneer je schaamluis hebt.quote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
Kanker.
Hoeft niet meteen. Ik kijk ook bijna nooit naar Feyenoord of PSV hoorquote:Op zondag 14 april 2013 02:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als Feyenoord je interesseert, interesseert ook PSV - Ajax je volautomatisch
quote:Op zondag 14 april 2013 02:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wie ben jij?
Hoe oud ben jij?
Cupmaat?
Mag niet van Sjaak.quote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
Kanker.
Grow some ballsquote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee totaal niet op moment man.
totaal geen vertrouwen meer in dit seizoen, moedeloos word ik van die mannetjes als clasie en de vrij die niet bijtekenen en moeilijk doen, echt hele stemming kapot wat betreft voetbal daardoor.
dit is die ene waarvan ik zei dat ze kanker heeft volgens mijquote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mag alleen met kanker schelden, wanneer je schaamluis hebt.
Ik vraag me continu af wat de zin van het leven isquote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ah vandaar. Zijn genoeg mensen met een levensinstelling waarbij ze denken: op de een of andere manier leef ik nou eenmaal, dus lang leve de lol. Daar kan ik toch geen voldoening uithalen.
quote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
protip: is er niet.quote:Op zondag 14 april 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me continu af wat de zin van het leven is
Hallon, ik ben Moira. (Ook wel bekend als Moirapoly.)quote:Op zondag 14 april 2013 02:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wie ben jij?
Hoe oud ben jij?
Cupmaat?
Ben wat subtieler.quote:
Ze rookt ja.quote:Op zondag 14 april 2013 02:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dit is die ene waarvan ik zei dat ze kanker heeft volgens mij
Is ook zo, maargoed, de belangen zijn nogal groot zeg maar. Je kan nog kampioen worden, je kan even makkelijk, zoniet makkelijker nog 4e worden. Bizar jaar weerquote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
totaal geen vertrouwen meer in dit seizoen, moedeloos word ik van die mannetjes als clasie en de vrij die niet bijtekenen en moeilijk doen, echt hele stemming kapot wat betreft voetbal daardoor.
Wat dat betreft eens. Dat het voetbal naar de klote gaat door die commercie. UEFA ook weer met week of Football met interlandsquote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo gaat datquote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, je kan moeilijk alleen succes hebben in het voetbal. De Vrij vind ik wel een held trouwens.quote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh, gelukkig heb ik daar geen last van.quote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doelde meer op dit moment met deze stand.quote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen. Ik kijk ook bijna nooit naar Feyenoord of PSV hoor
75Dquote:Op zondag 14 april 2013 02:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallon, ik ben Moira. (Ook wel bekend als Moirapoly.)
Ik ben 20 jaar oud.
Ik werk momenteel bij een grote schoenen- en kleding discounter, maar ga volgend jaar weer verder studeren (creatieve therapie beeldend), wat ik vorig jaar ook heb gedaan.
Cupmaat 75C.
En jij?
quote:Op zondag 14 april 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me continu af wat de zin van het leven is
Zou hij daar echt zoveel meer verdienen?quote:Op zondag 14 april 2013 02:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zo gaat dat
wij zitten met poulsen omdat anita perse naar newcastle fucking united wou
Hoi ben stylo.quote:Op zondag 14 april 2013 02:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallon, ik ben Moira. (Ook wel bekend als Moirapoly.)
Ik ben 20 jaar oud.
Ik werk momenteel bij een grote schoenen- en kleding discounter, maar ga volgend jaar weer verder studeren (creatieve therapie beeldend), wat ik vorig jaar ook heb gedaan.
Cupmaat 75C.
En jij?
Nergens voor man denk ik. Maar daardoor kan je soms wel het leven fors relativeren begrijp je.quote:
respect dat ie bijtekende in zware tijdenquote:Op zondag 14 april 2013 02:04 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Tja, je kan moeilijk alleen succes hebben in het voetbal. De Vrij vind ik wel een held trouwens.
Dat kan.quote:Op zondag 14 april 2013 02:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Doelde meer op dit moment met deze stand.
Respect op hyves wiefiequote:Op zondag 14 april 2013 02:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik Hema BH's koop heb ik ook 75D.
Boks ouwe.
kan bij mij denk ik zomaar weer opkomen hoor, misschien gewoon dipje. sowieso dat ik er minder op zit dit jaar dan laatste 10 jaar, vroeger elke thuis wedstrijd kuip en nu opeens niet meer, wennen.quote:Op zondag 14 april 2013 02:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is ook zo, maargoed, de belangen zijn nogal groot zeg maar. Je kan nog kampioen worden, je kan even makkelijk, zoniet makkelijker nog 4e worden. Bizar jaar weer
En hoe het universum is ontstaan en hoe groot het heelal is enzo. En dat ons leventje nergens op slaat, is zo klein allemaalquote:
?quote:
Ja, ook niet zo'n belachelijk hoog belastingtarief als hier in Nederland. Die jaloezietaks van de linkse medemens maakt me dagelijks kwaad. Gun mensen hun succes.quote:Op zondag 14 april 2013 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou hij daar echt zoveel meer verdienen?
Om dood te gaan. Je leeft om te overleven dus.quote:Op zondag 14 april 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nergens voor man denk ik. Maar daardoor kan je soms wel het leven fors relativeren begrijp je.
In Engeland word je ook niet vrolijk van hoor qua belastingenquote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, ook niet zo'n belachelijk hoog belastingtarief als hier in Nederland. Die jaloezietaks van de linkse medemens maakt me dagelijks kwaad. Gun mensen hun succes.
Ik wil later wel meer naar het stadion. Dit jaar alleen JC-schaal en Dortmund-thuisquote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan bij mij denk ik zomaar weer opkomen hoor, misschien gewoon dipje. sowieso dat ik er minder op zit dit jaar dan laatste 10 jaar, vroeger elke thuis wedstrijd kuip en nu opeens niet meer, wennen.
Hyves kon me vroeger echt niet interesseren he. Ik irriteerde me bijvoorbeeld al aan sommige pagina's waar youtube video automatisch al afspeelde.quote:
Bekendquote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hoe het universum is ontstaan en hoe groot het heelal is enzo. En dat ons leventje nergens op slaat, is zo klein allemaal
Om dood te gaan ja eigenlijk, en wat je daar tussen doet is eigenlijk niet zo belangrijk als veel mensen denken.quote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om dood te gaan. Je leeft om te overleven dus.
Bohh, dat was echt irritant jaquote:Op zondag 14 april 2013 02:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hyves kon me vroeger echt niet interesseren he. Ik irriteerde me bijvoorbeeld al aan sommige pagina's waar youtube video automatisch al afspeelde.
Maar fucking Newcastlequote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, ook niet zo'n belachelijk hoog belastingtarief als hier in Nederland. Die jaloezietaks van de linkse medemens maakt me dagelijks kwaad. Gun mensen hun succes.
slaapzequote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
Goed, ik ga slapen.
Het was me een waar genoegen, luitjes
Wie weet tot spreeks wanneer Sherlock of Mono![]()
DM je foto ff en trusten.quote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
Goed, ik ga slapen.
Gast, 52% is de hoogste schijf hier. Lenin en Co, - SP, PvdA en dat soort grappen - hebben even een 'crisistaks' in het leven geroepen van 60% bij een miljoen en meer. Dat is toch belachelijk. De doodsteek voor het Nederlands voetbal ook.quote:Op zondag 14 april 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
In Engeland word je ook niet vrolijk van hoor qua belastingen
Ohquote:Op zondag 14 april 2013 02:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
reactie & respect = reactie & respect terug, hyves, jeweet.
Jij wou zeggen dat het normaal is dat iemand die aardig tegen een bal kan trappen in 1 jaar het dubbele of meer verdient dan een stratenmaker in z'n hele carriere van z'n 17e tot hij op z'n 48e met een versleten rug afgekeurd wordt?quote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dan denk ik aan al die mensen die maar een leven hebben zoals alle anderen. Dus een baan van 9 tot 5 en een stel kinderen. Dan ook nog op vakantie. Net zolang tot je met pensioen gaat. Uiteindelijk is het allemaal overleven.quote:Op zondag 14 april 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om dood te gaan ja eigenlijk, en wat je daar tussen doet is eigenlijk niet zo belangrijk als veel mensen denken.
ik ben sowieso principieel tegen belastingquote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Gast, 52% is de hoogste schijf hier. Lenin en Co, - SP, PvdA en dat soort grappen - hebben even een 'crisistaks' in het leven geroepen van 60% bij een miljoen en meer. Dat is toch belachelijk. De doodsteek voor het Nederlands voetbal ook.
Maar met 1 foto. Wil er minstens 3.quote:
Ja.quote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat het normaal is dat iemand die aardig tegen een bal kan trappen in 1 jaar het dubbele of meer verdient dan een stratenmaker in z'n hele carriere van z'n 17e tot hij op z'n 48e met een versleten rug afgekeurd wordt?
Mijn katten snappen nooit wat van spinnenquote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh
Ik lig nu in een scheur. Er loopt een spin door de kamer en mijn hond is op oorlogspadop slinkse wijze achter de spin aan
echt briljant
Potdomme wegsneaken zonder tieten gepost te hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
Goed, ik ga slapen.
Dit dus.quote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat het normaal is dat iemand die aardig tegen een bal kan trappen in 1 jaar het dubbele of meer verdient dan een stratenmaker in z'n hele carriere van z'n 17e tot hij op z'n 48e met een versleten rug afgekeurd wordt?
Ja, eigenlijk wel. Triestig wordt je er eigenlijk van, maar eigenlijk kan het me niet zo veel interesseren.quote:Op zondag 14 april 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan denk ik aan al die mensen die maar een leven hebben zoals alle anderen. Dus een baan van 9 tot 5 en een stel kinderen. Dan ook nog op vakantie. Net zolang tot je met pensioen gaat. Uiteindelijk is het allemaal overleven.
quote:Op zondag 14 april 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben sowieso principieel tegen belasting
quote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik niet aan
Goed, trusten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
bij voetballers ben ik het met je eens.quote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaan ze er achteraan of niet? Mijn hond neemt hem in zijn mond en spuugt hem weer uitquote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn katten snappen nooit wat van spinnen
Het leven interesseert me sowieso geen neuk.quote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Triestig wordt je er eigenlijk van, maar eigenlijk kan het me niet zo veel interesseren.
Ik heb het hier over belasting. Waarom suggereer je iets wat ik totaal niet typ? Wat mij betreft verdient een voetballer de helft, maar dat is nou eenmaal het vrije marktprincipe. Het publiek wil het, dus waarom niet.quote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef De_Pel het volgende:
Weltrustenquote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik niet aan
Goed, trusten![]()
Hoezo? Voetballers hebben juist iets wat alle Nederlands willen. Iedereen heeft een mening over ze en niet iedereen kan het. Terwijl bijna iedereen stratenmaker kan worden (is best crue maarja).quote:Op zondag 14 april 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij voetballers ben ik het met je eens.
Ze kijken er vreemd naar en lopen het te volgen. En dan gaan ze weer verder maffen. Die katten pakken liever vogels of vlinders. Of elkaar.quote:Op zondag 14 april 2013 02:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaan ze er achteraan of niet? Mijn hond neemt hem in zijn mond en spuugt hem weer uitof slaat er met zijn poten op
zat dat beest op zijn bot ging hij ervoor liggen en door zijn neus blazen
echt te komisch
Ja man, heb ik ook wel beetje. maar heb tegenwoordig wel dingen waardoor ik leven wel waard vind en best leuk, maar ik zeg eerlijk stel ik ga morgen dood zou ik daar niet echt rauwig over zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het leven interesseert me sowieso geen neuk.Al ga ik dood en dan. Dan is er niks meer over en besta ik gewoon niet meer. Ook apart als je erover nadenkt
Mijn hond pakt ook liever katten thoughquote:Op zondag 14 april 2013 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kijken er vreemd naar en lopen het te volgen. En dan gaan ze weer verder maffen. Die katten pakken liever vogels of vlinders. Of elkaar.
Ik ga elke nacht in dat ik dood ga in mijn slaapquote:Op zondag 14 april 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man, heb ik ook wel beetje. maar heb tegenwoordig wel dingen waardoor ik leven wel waard vind en best leuk, maar ik zeg eerlijk stel ik ga morgen dood zou ik daar niet echt rauwig over zijn.
Dat komt omdat je nu geen doel hebt in je leven.quote:Op zondag 14 april 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het leven interesseert me sowieso geen neuk.Al ga ik dood en dan. Dan is er niks meer over en besta ik gewoon niet meer. Ook apart als je erover nadenkt
Dat is wat wordt getracht enigszins in te perken. Iemand die meer verdient, verdient in de meeste gevallen niet meer, hij heeft gewoon wat meer geluk gehad in het leven. Ik vind het geen probleem dat ze dat een beetje in proporties proberen te houden.quote:Op zondag 14 april 2013 02:11 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik heb het hier over belasting. Waarom suggereer je iets wat ik totaal niet typ? Wat mij betreft verdient een voetbal de helft, maar dat is nou eenmaal het vrije marktprincipe. Het publiek wil het, dus waarom niet.
Ik ben voor een vlaktaks.
ja man had ik vroeger ook. maar nu niet meer omdat ik beetje doelstellingen in het leven heb verder en beetje mensen om voor te leven.quote:Op zondag 14 april 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga elke nacht in dat ik dood ga in mijn slaap. Nog niet gelukt obviously
Ooh wij hadden een keer een hond hier in huis. Die katten helemaal van de rel. En maar blazen enzo. Maar die bitches maken onderling ook ruzie hierzoquote:Op zondag 14 april 2013 02:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn hond pakt ook liever katten though
Hij is nu aan het kauwen op die spin en ligt op zijn rug
En dan heb je een doel en dan? Heb je geen reet aan.quote:Op zondag 14 april 2013 02:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nu geen doel hebt in je leven.
Wil dat zeggen dat ze het moreel intrinsiek ook verdienen dan?quote:Op zondag 14 april 2013 02:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo? Voetballers hebben juist iets wat alle Nederlands willen. Iedereen heeft een mening over ze en niet iedereen kan het. Terwijl bijna iedereen stratenmaker kan worden (is best crue maarja).
Wat lees je man?quote:Op zondag 14 april 2013 02:13 schreef Norakiaan het volgende:
Zo zie je maar dat ook voetbalsupporters het over zingeving kunnen hebben. Ik zelf ben hier momenteel best veel meebezig. Lees ook van alles over filosofen en dergelijke, maar ik ben dan ook raar.
Alsof voetbalsupporters allemaal idioten zijnquote:Op zondag 14 april 2013 02:13 schreef Norakiaan het volgende:
Zo zie je maar dat ook voetbalsupporters het over zingeving kunnen hebben. Ik zelf ben hier momenteel best veel meebezig. Lees ook van alles over filosofen en dergelijke, maar ik ben dan ook raar.
Geluk?quote:Op zondag 14 april 2013 02:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is wat wordt getracht enigszins in te perken. Iemand die meer verdient, verdient in de meeste gevallen niet meer, hij heeft gewoon wat meer geluk gehad in het leven. Ik vind het geen probleem dat ze dat een beetje in proporties proberen te houden.
Trusten.quote:Op zondag 14 april 2013 02:14 schreef vandermar het volgende:
Mooi, ik ga op bed. Nog even white collar kijken
Ik zie soms beelden voor me van mijn eigen crematie en shitquote:Op zondag 14 april 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man had ik vroeger ook. maar nu niet meer omdat ik beetje doelstellingen in het leven heb verder en beetje mensen om voor te leven.
quote:Op zondag 14 april 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga elke nacht in dat ik dood ga in mijn slaap. Nog niet gelukt obviously
Ik vind het dus wel een probleem. De overheid moet daar helemaal niets over te zeggen hebben. Het is daarom ook mede een principe-kwestie.quote:Op zondag 14 april 2013 02:13 schreef De_Pel het volgende:
Dat is wat wordt getracht enigszins in te perken. Iemand die meer verdient, verdient in de meeste gevallen niet meer, hij heeft gewoon wat meer geluk gehad in het leven. Ik vind het geen probleem dat ze dat een beetje in proporties proberen te houden.
Sowieso veel geluk in het leven nodig.quote:Op zondag 14 april 2013 02:15 schreef mrstylo het volgende:
Geluk?
Geluk dat je een bedrijf kan opstarten en mensen kan leiden?
Geluk dat je eerste elftal speler wordt en daarvoor iedere week bijna afvallers zag?
Wel man, want dan zie je juist de leuke dingen van leven. Voor iets knokken en dan bereiken. Of een vriendin hebben kan ook helpen.quote:Op zondag 14 april 2013 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan heb je een doel en dan? Heb je geen reet aan.
Ja eigenlijk wel. Ze hebben iets wat ik en miljoenen andere niet hebben. Ze houden mij ook bijna degelijks mee bezig.quote:Op zondag 14 april 2013 02:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat ze het moreel intrinsiek ook verdienen dan?
Topwijf zegt iequote:Op zondag 14 april 2013 02:16 schreef Norakiaan het volgende:
''Het probleem van socialisme is dat je uiteindelijk wegloopt met het geld van anderen.'' Zei een van de beroemdste politica ooit. Van de week overleden overigens. Topwijf.
Jawel hoorquote:Op zondag 14 april 2013 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan heb je een doel en dan? Heb je geen reet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |