Gast, 52% is de hoogste schijf hier. Lenin en Co, - SP, PvdA en dat soort grappen - hebben even een 'crisistaks' in het leven geroepen van 60% bij een miljoen en meer. Dat is toch belachelijk. De doodsteek voor het Nederlands voetbal ook.quote:Op zondag 14 april 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
In Engeland word je ook niet vrolijk van hoor qua belastingen
Ohquote:Op zondag 14 april 2013 02:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
reactie & respect = reactie & respect terug, hyves, jeweet.
Jij wou zeggen dat het normaal is dat iemand die aardig tegen een bal kan trappen in 1 jaar het dubbele of meer verdient dan een stratenmaker in z'n hele carriere van z'n 17e tot hij op z'n 48e met een versleten rug afgekeurd wordt?quote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, ook niet zo'n belachelijk hoog belastingtarief als hier in Nederland. Die jaloezietaks van de linkse medemens maakt me dagelijks kwaad. Gun mensen hun succes.
Dan denk ik aan al die mensen die maar een leven hebben zoals alle anderen. Dus een baan van 9 tot 5 en een stel kinderen. Dan ook nog op vakantie. Net zolang tot je met pensioen gaat. Uiteindelijk is het allemaal overleven.quote:Op zondag 14 april 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om dood te gaan ja eigenlijk, en wat je daar tussen doet is eigenlijk niet zo belangrijk als veel mensen denken.
ik ben sowieso principieel tegen belastingquote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Gast, 52% is de hoogste schijf hier. Lenin en Co, - SP, PvdA en dat soort grappen - hebben even een 'crisistaks' in het leven geroepen van 60% bij een miljoen en meer. Dat is toch belachelijk. De doodsteek voor het Nederlands voetbal ook.
Maar met 1 foto. Wil er minstens 3.quote:
Ja.quote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat het normaal is dat iemand die aardig tegen een bal kan trappen in 1 jaar het dubbele of meer verdient dan een stratenmaker in z'n hele carriere van z'n 17e tot hij op z'n 48e met een versleten rug afgekeurd wordt?
Mijn katten snappen nooit wat van spinnenquote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh
Ik lig nu in een scheur. Er loopt een spin door de kamer en mijn hond is op oorlogspadop slinkse wijze achter de spin aan
echt briljant
Potdomme wegsneaken zonder tieten gepost te hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
Goed, ik ga slapen.
Het was me een waar genoegen, luitjes
Wie weet tot spreeks wanneer Sherlock of Mono![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Dit dus.quote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat het normaal is dat iemand die aardig tegen een bal kan trappen in 1 jaar het dubbele of meer verdient dan een stratenmaker in z'n hele carriere van z'n 17e tot hij op z'n 48e met een versleten rug afgekeurd wordt?
Ja, eigenlijk wel. Triestig wordt je er eigenlijk van, maar eigenlijk kan het me niet zo veel interesseren.quote:Op zondag 14 april 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan denk ik aan al die mensen die maar een leven hebben zoals alle anderen. Dus een baan van 9 tot 5 en een stel kinderen. Dan ook nog op vakantie. Net zolang tot je met pensioen gaat. Uiteindelijk is het allemaal overleven.
quote:Op zondag 14 april 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben sowieso principieel tegen belasting
quote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik niet aan
Goed, trusten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
bij voetballers ben ik het met je eens.quote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaan ze er achteraan of niet? Mijn hond neemt hem in zijn mond en spuugt hem weer uitquote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn katten snappen nooit wat van spinnen
Het leven interesseert me sowieso geen neuk.quote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Triestig wordt je er eigenlijk van, maar eigenlijk kan het me niet zo veel interesseren.
Ik heb het hier over belasting. Waarom suggereer je iets wat ik totaal niet typ? Wat mij betreft verdient een voetballer de helft, maar dat is nou eenmaal het vrije marktprincipe. Het publiek wil het, dus waarom niet.quote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef De_Pel het volgende:
Weltrustenquote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik niet aan
Goed, trusten![]()
Hoezo? Voetballers hebben juist iets wat alle Nederlands willen. Iedereen heeft een mening over ze en niet iedereen kan het. Terwijl bijna iedereen stratenmaker kan worden (is best crue maarja).quote:Op zondag 14 april 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij voetballers ben ik het met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |