Zou hij daar echt zoveel meer verdienen?quote:Op zondag 14 april 2013 02:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zo gaat dat
wij zitten met poulsen omdat anita perse naar newcastle fucking united wou
Hoi ben stylo.quote:Op zondag 14 april 2013 02:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallon, ik ben Moira. (Ook wel bekend als Moirapoly.)
Ik ben 20 jaar oud.
Ik werk momenteel bij een grote schoenen- en kleding discounter, maar ga volgend jaar weer verder studeren (creatieve therapie beeldend), wat ik vorig jaar ook heb gedaan.
Cupmaat 75C.
En jij?
Nergens voor man denk ik. Maar daardoor kan je soms wel het leven fors relativeren begrijp je.quote:
respect dat ie bijtekende in zware tijdenquote:Op zondag 14 april 2013 02:04 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Tja, je kan moeilijk alleen succes hebben in het voetbal. De Vrij vind ik wel een held trouwens.
Dat kan.quote:Op zondag 14 april 2013 02:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Doelde meer op dit moment met deze stand.
Respect op hyves wiefiequote:Op zondag 14 april 2013 02:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik Hema BH's koop heb ik ook 75D.
Boks ouwe.
kan bij mij denk ik zomaar weer opkomen hoor, misschien gewoon dipje. sowieso dat ik er minder op zit dit jaar dan laatste 10 jaar, vroeger elke thuis wedstrijd kuip en nu opeens niet meer, wennen.quote:Op zondag 14 april 2013 02:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is ook zo, maargoed, de belangen zijn nogal groot zeg maar. Je kan nog kampioen worden, je kan even makkelijk, zoniet makkelijker nog 4e worden. Bizar jaar weer
En hoe het universum is ontstaan en hoe groot het heelal is enzo. En dat ons leventje nergens op slaat, is zo klein allemaalquote:
?quote:
Ja, ook niet zo'n belachelijk hoog belastingtarief als hier in Nederland. Die jaloezietaks van de linkse medemens maakt me dagelijks kwaad. Gun mensen hun succes.quote:Op zondag 14 april 2013 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou hij daar echt zoveel meer verdienen?
Om dood te gaan. Je leeft om te overleven dus.quote:Op zondag 14 april 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nergens voor man denk ik. Maar daardoor kan je soms wel het leven fors relativeren begrijp je.
In Engeland word je ook niet vrolijk van hoor qua belastingenquote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, ook niet zo'n belachelijk hoog belastingtarief als hier in Nederland. Die jaloezietaks van de linkse medemens maakt me dagelijks kwaad. Gun mensen hun succes.
Ik wil later wel meer naar het stadion. Dit jaar alleen JC-schaal en Dortmund-thuisquote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan bij mij denk ik zomaar weer opkomen hoor, misschien gewoon dipje. sowieso dat ik er minder op zit dit jaar dan laatste 10 jaar, vroeger elke thuis wedstrijd kuip en nu opeens niet meer, wennen.
Hyves kon me vroeger echt niet interesseren he. Ik irriteerde me bijvoorbeeld al aan sommige pagina's waar youtube video automatisch al afspeelde.quote:
Bekendquote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hoe het universum is ontstaan en hoe groot het heelal is enzo. En dat ons leventje nergens op slaat, is zo klein allemaal
Om dood te gaan ja eigenlijk, en wat je daar tussen doet is eigenlijk niet zo belangrijk als veel mensen denken.quote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om dood te gaan. Je leeft om te overleven dus.
Bohh, dat was echt irritant jaquote:Op zondag 14 april 2013 02:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hyves kon me vroeger echt niet interesseren he. Ik irriteerde me bijvoorbeeld al aan sommige pagina's waar youtube video automatisch al afspeelde.
Maar fucking Newcastlequote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, ook niet zo'n belachelijk hoog belastingtarief als hier in Nederland. Die jaloezietaks van de linkse medemens maakt me dagelijks kwaad. Gun mensen hun succes.
slaapzequote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
Goed, ik ga slapen.
Het was me een waar genoegen, luitjes
Wie weet tot spreeks wanneer Sherlock of Mono![]()
DM je foto ff en trusten.quote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
Goed, ik ga slapen.
Het was me een waar genoegen, luitjes
Wie weet tot spreeks wanneer Sherlock of Mono![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |