TR gemachtquote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
Maargoed, hier mag dus schaamteloos kanker gezegd worden?
Kanker.
quote:Op zondag 14 april 2013 02:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wie ben jij?
Hoe oud ben jij?
Wat doe je (school/werk)?
Cupmaat?
nee totaal niet op moment man.quote:Op zondag 14 april 2013 02:01 schreef De_Pel het volgende:
Als Feyenoord je interesseert, interesseert ook PSV - Ajax je volautomatisch
Je mag alleen met kanker schelden, wanneer je schaamluis hebt.quote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
Kanker.
Hoeft niet meteen. Ik kijk ook bijna nooit naar Feyenoord of PSV hoorquote:Op zondag 14 april 2013 02:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als Feyenoord je interesseert, interesseert ook PSV - Ajax je volautomatisch
quote:Op zondag 14 april 2013 02:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wie ben jij?
Hoe oud ben jij?
Cupmaat?
Mag niet van Sjaak.quote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
Kanker.
Grow some ballsquote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee totaal niet op moment man.
totaal geen vertrouwen meer in dit seizoen, moedeloos word ik van die mannetjes als clasie en de vrij die niet bijtekenen en moeilijk doen, echt hele stemming kapot wat betreft voetbal daardoor.
dit is die ene waarvan ik zei dat ze kanker heeft volgens mijquote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mag alleen met kanker schelden, wanneer je schaamluis hebt.
Ik vraag me continu af wat de zin van het leven isquote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ah vandaar. Zijn genoeg mensen met een levensinstelling waarbij ze denken: op de een of andere manier leef ik nou eenmaal, dus lang leve de lol. Daar kan ik toch geen voldoening uithalen.
quote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
protip: is er niet.quote:Op zondag 14 april 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me continu af wat de zin van het leven is
Hallon, ik ben Moira. (Ook wel bekend als Moirapoly.)quote:Op zondag 14 april 2013 02:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wie ben jij?
Hoe oud ben jij?
Cupmaat?
Ben wat subtieler.quote:
Ze rookt ja.quote:Op zondag 14 april 2013 02:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dit is die ene waarvan ik zei dat ze kanker heeft volgens mij
Is ook zo, maargoed, de belangen zijn nogal groot zeg maar. Je kan nog kampioen worden, je kan even makkelijk, zoniet makkelijker nog 4e worden. Bizar jaar weerquote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
totaal geen vertrouwen meer in dit seizoen, moedeloos word ik van die mannetjes als clasie en de vrij die niet bijtekenen en moeilijk doen, echt hele stemming kapot wat betreft voetbal daardoor.
Wat dat betreft eens. Dat het voetbal naar de klote gaat door die commercie. UEFA ook weer met week of Football met interlandsquote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo gaat datquote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, je kan moeilijk alleen succes hebben in het voetbal. De Vrij vind ik wel een held trouwens.quote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh, gelukkig heb ik daar geen last van.quote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doelde meer op dit moment met deze stand.quote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen. Ik kijk ook bijna nooit naar Feyenoord of PSV hoor
75Dquote:Op zondag 14 april 2013 02:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallon, ik ben Moira. (Ook wel bekend als Moirapoly.)
Ik ben 20 jaar oud.
Ik werk momenteel bij een grote schoenen- en kleding discounter, maar ga volgend jaar weer verder studeren (creatieve therapie beeldend), wat ik vorig jaar ook heb gedaan.
Cupmaat 75C.
En jij?
quote:Op zondag 14 april 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me continu af wat de zin van het leven is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |