sowieso geen praatjes man. hele voetbal kan me op moment niet echt veel boeien, er is echt iets mis met me manquote:
Ik ben onwetend in deze wereld van dood en verderfquote:
quote:
Wutquote:Op zondag 14 april 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hele voetbal kan me op moment niet echt veel boeien
Yes sir.quote:er is echt iets mis met me man
ik weet niet man. alleen feyenoord interesseert me nogquote:
Had ik ook na het WK man. Er was in een keer zoveel voetbal, dat je op een gegeven moment rust nodig had.quote:Op zondag 14 april 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso geen praatjes man. hele voetbal kan me op moment niet echt veel boeien, er is echt iets mis met me man
zelfmoord al overwogen?quote:Op zondag 14 april 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso geen praatjes man. hele voetbal kan me op moment niet echt veel boeien, er is echt iets mis met me man
/carequote:
Het is wat, kindquote:Op zondag 14 april 2013 01:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben onwetend in deze wereld van dood en verderf
* vandermar zet zijn handtekeningquote:Op zondag 14 april 2013 02:00 schreef AFCNiels het volgende:
Het kan zomaar zijn dat PSV morgen koploper is
Neequote:Op zondag 14 april 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent dat vies dikke wijf die die man plet?
Kindquote:
Ik heb het al tijden met Ajax alleen maar.quote:Op zondag 14 april 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet man. alleen feyenoord interesseert me nog
Als Feyenoord je interesseert, interesseert ook PSV - Ajax je volautomatischquote:Op zondag 14 april 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet man. alleen feyenoord interesseert me nog
Ik kijk nu ook lang niet meer zoveelquote:Op zondag 14 april 2013 02:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had ik ook na het WK man. Er was in een keer zoveel voetbal, dat je op een gegeven moment rust nodig had.
quote:
Ik denk het ookquote:Op zondag 14 april 2013 02:00 schreef AFCNiels het volgende:
Het kan zomaar zijn dat PSV morgen koploper is
Ah vandaar. Zijn genoeg mensen met een levensinstelling waarbij ze denken: op de een of andere manier leef ik nou eenmaal, dus lang leve de lol. Daar kan ik toch geen voldoening uithalen.quote:Op zondag 14 april 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben het met je eens hoor. Maar ik zit in een depressie dus dat is mijn reden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |