Ik heb er geen last meer vanquote:Op zondag 14 april 2013 01:55 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil morgen half 7 wakker worden man. Kan spanning echt niet meer aan.
Was het maar half 5.quote:Op zondag 14 april 2013 01:55 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 01:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
[..]
[..]Wat een rare UI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Sounds likequote:Op zondag 14 april 2013 01:54 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nee, het is het leven zoals het is.
Ik ben het met je eens hoor. Maar ik zit in een depressie dus dat is mijn redenquote:Op zondag 14 april 2013 01:56 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Precies, dat sentimentele, emotionele gelul altijd. Laten we nou niet raar gaan doen.
quote:Op zondag 14 april 2013 01:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
[..]
[..]Hier hoort onder een spoiler een foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
nergens last vanquote:Op zondag 14 april 2013 01:55 schreef mrstylo het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Had je net in de tinychat moeten zijnquote:Op zondag 14 april 2013 01:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier hoort onder een spoiler een foto.
weet niet manquote:
Kan je wat vertrouwen aan mij geven.quote:Op zondag 14 april 2013 01:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nergens last van
zit vol vertrouwen
ajax ook trouwens
quote:Op zondag 14 april 2013 01:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dat is je boy Monopoly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Moeten de kakkies zeggenquote:Op zondag 14 april 2013 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet man
joden krijgen weer beetje praatjes enzo
quote:
Ik heb een fobo, weetje.quote:Op zondag 14 april 2013 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Al weet ik niet hoe je eruitziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |