Vertel dan over de positieve dingen in je leven.quote:Op zondag 14 april 2013 01:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik ben een realist. Sommigen noemen mij verbitterd, het zij zo.
Mijn zaak staat beetje rechts. Is een doordenkertje.quote:
Lig momenteel niet in een ziekenhuis. Weinig doden afgelopen jaar. Ajax is de huidige kampioen. Hopelijk dit jaar weer alles hetzelfde en ik klaag niet.quote:Op zondag 14 april 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vertel dan over de positieve dingen in je leven.
Ik heb hier serieus 3 keer over nagedacht en ik snap hem nog niet zo op deze late avond man.quote:Op zondag 14 april 2013 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn zaak staat beetje rechts. Is een doordenkertje.
Wat een doordachte garpquote:Op zondag 14 april 2013 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn zaak staat beetje rechts. Is een doordenkertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ben je depressief?quote:Op zondag 14 april 2013 01:53 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Lig momenteel niet in een ziekenhuis. Weinig doden afgelopen jaar. Ajax is de huidige kampioen. Hopelijk dit jaar weer alles hetzelfde en ik klaag niet.
Jij snapt.quote:
Laat dan maar.quote:Op zondag 14 april 2013 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb hier serieus 3 keer over nagedacht en ik snap hem nog niet zo op deze late avond man.
UFCquote:
quote:
zo is het en dan ga je doodquote:Op zondag 14 april 2013 01:54 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nee, het is het leven zoals het is.
Nawwquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet echt
Moira ziet er wel schattig uit trouwens
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moira doet haar shirtje uit bij de camchat
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moira zou hier goed passen met haar gekanker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
oja morgen psv - ajax he.quote:Op zondag 14 april 2013 01:55 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil morgen half 7 wakker worden man. Kan spanning echt niet meer aan.
Die 1-3 van dat seizoen tegen Heerenveen was de eerste keer dat mijn moeder in de Kuip was en zij is voor Heerenveen. Ze had een leuke dag en ik en mijn pa een zure kopquote:Op zondag 14 april 2013 01:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Gast.
Zulks verban ik uit mijn geheugen.
Laat dat dan ook gewoon gaan wil je
quote:Op zondag 14 april 2013 01:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |