Meer middelmaat dan dat Gullit haalde is onmogelijkquote:Op zondag 14 april 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die van Geel die gaat veel middelmaat halen. Deed hij bij Ajax al. Misschien komt Jurgen Colin nog
Nog 40 miljoen schuld, toch De Pel 4,5 jaar vastgelegdquote:Op zondag 14 april 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch weer Feyenoord stijl. Als ze geld hebben meteen weer middelmaat kopen.
Ja en door die kop die hij trekt. En omdat hij in de Champions League opening zitquote:Op zondag 14 april 2013 01:46 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Vanwege dat belachelijke kapsel?
Was dat middelmaat dan?quote:Op zondag 14 april 2013 01:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meer middelmaat dan dat Gullit haalde is onmogelijk
Piercingquote:
Bedankt en jij ook.quote:Op zondag 14 april 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
Oh nog 1 dingetje: jullie zijn best aardig
Toen volgde ik voetbal nog niet echt. Maar ik weet nog wel van Gijp dat die altijd spelers heel snel hun zelfvertrouwen ontnamquote:Op zondag 14 april 2013 01:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meer middelmaat dan dat Gullit haalde is onmogelijk
Wat liefquote:Op zondag 14 april 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
Oh nog 1 dingetje: jullie zijn best aardig
Nog ergerquote:
Zou wat zijn als hij volgend jaar ook opeens minder gaat presterenquote:Op zondag 14 april 2013 01:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog 40 miljoen schuld, toch De Pel 4,5 jaar vastgelegd
Bedoelde meer het gespierdheid.quote:
Hey mattie.quote:
Viel wel mee, hij deed het niet eens heel slecht alleen die aankopenquote:Op zondag 14 april 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen volgde ik voetbal nog niet echt. Maar ik weet nog wel van Gijp dat die altijd spelers heel snel hun zelfvertrouwen ontnam
Is wel beter jaquote:Op zondag 14 april 2013 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoelde meer het gespierdheid.
[..]
Hey mattie.
Wie haalde hij dan ?quote:Op zondag 14 april 2013 01:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Viel wel mee, hij deed het niet eens heel slecht alleen die aankopen
quote:
Castelen, cultheld in Den Haag toentertijd.quote:Op zondag 14 april 2013 01:50 schreef vandermar het volgende:
Hofs Goor en Castelen waren niet slecht.
Volgende topic buikjestopicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |