Is dat zo? Ik gaf een vergelijking waarop jij in had kunnen gaan. Dit deed je niet, dus dan houdt de discussie op. Al helemaal omdat ik nu richting bed ga.quote:Op zondag 14 april 2013 01:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
We hebben een topgearfan op z'n pikje getrapt hoor
Mag je hem niet ofzo?quote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik gaf een vergelijking waarop jij in had kunnen gaan. Dit deed je niet, dus dan houdt de discussie op. Al helemaal omdat ik nu richting bed ga.
Dat wordt genieten.quote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
Oh ik kan nog even Vitesse kijken op NED. 3.
Wat een falers daarquote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
Trusten.quote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik gaf een vergelijking waarop jij in had kunnen gaan. Dit deed je niet, dus dan houdt de discussie op. Al helemaal omdat ik nu richting bed ga.
Ik nu ook.quote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lolwutquote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft Pietje Velthuizen? Volgende week er niet bij?quote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
Nachtmerries van de Griezelbus.quote:Op zondag 14 april 2013 01:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat heeft Pietje Velthuizen? Volgende week er niet bij?
Een saaie verjaardag waarin iedereen in een kring zit en zit te wachten op nieuws waar je over kan praten? Of een zuipfestijn?quote:
Eredivisiequote:Op zondag 14 april 2013 01:33 schreef mrstylo het volgende:
Die Demouge doet het bij Roda gewoon goed.
NOS staat synoniem voor faal. Linkse indoctrinatie-omroep. Indoctrinatie omdat het neutraal schijnt te zijn, dat klopt dus gewoon niet. De VARA komt er tenminste voor uit. Dan is er het minder erg.quote:
Z'n kleine mukkus wordt dan ter wereld gebrachtquote:Op zondag 14 april 2013 01:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Over het weer pratenquote:Op zondag 14 april 2013 01:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een saaie verjaardag waarin iedereen in een kring zit en zit te wachten op nieuws waar je over kan praten? Of een zuipfestijn?
Daarom heeft Sana een paar achter z'n naam staanquote:Op zondag 14 april 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
EredivisieWaar iedereen kan scoren
Effy Stonemquote:Op zondag 14 april 2013 01:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen de eerste 2 seizoenen. Ben afgehaakt toen de nieuwe cast kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Blijkt maar weerquote:Op zondag 14 april 2013 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Littlerabbit doet soms een beetje raar.
Mooie uitslag, maar wel minder voor mijn Fok! team met 4 Vitesse spelers.quote:Op zondag 14 april 2013 01:33 schreef mrstylo het volgende:
Die Demouge doet het bij Roda gewoon goed.
Sananasquote:Op zondag 14 april 2013 01:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom heeft Sana een paar achter z'n naam staan
Precies, zelfs ik dacht in het uitvak bij NEC toentertijd dat we een nieuwe Zlatan hadden.quote:Op zondag 14 april 2013 01:34 schreef vandermar het volgende:
Daarom heeft Sana een paar achter z'n naam staan
Dat eerste... ik kon sowieso niet drinken omdat ik moest rijden.quote:Op zondag 14 april 2013 01:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een saaie verjaardag waarin iedereen in een kring zit en zit te wachten op nieuws waar je over kan praten? Of een zuipfestijn?
ARNHEM - Doelman Piet Velthuizen van Vitesse kan opgelucht ademhalen. De blessure die hij opliep tegen ADO Den Haag blijkt niet ernstig te zijn. Volgens de medische staf van de club is er slechts geringe schade aan het kapsel van zijn knie.quote:Op zondag 14 april 2013 01:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zlatan had ook tijd nodigquote:Op zondag 14 april 2013 01:35 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Precies, zelfs ik dacht in het uitvak bij NEC toentertijd dat we een nieuwe Zlatan hadden.
Ik vond het een hele aparte film om maar zo te zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
Ik kijk nu de hunger games, wat een kut film.
Slap aftreksel van Battle Royal en van die film die zich in Middlesbrough afspeelt
quote:Op zondag 14 april 2013 01:36 schreef Karina het volgende:
[..]
ARNHEM - Doelman Piet Velthuizen van Vitesse kan opgelucht ademhalen. De blessure die hij opliep tegen ADO Den Haag blijkt niet ernstig te zijn. Volgens de medische staf van de club is er slechts geringe schade aan het kapsel van zijn knie.
Eensch.quote:Op zondag 14 april 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
Ik kijk nu de hunger games, wat een kut film.
Slap aftreksel van Battle Royal en van die film die zich in Middlesbrough afspeelt
Lekker doelloos voor je uit staren, iedereen vraagt de meest standaard dingen en om de minuut kijkt men op de telefoon.quote:Op zondag 14 april 2013 01:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat eerste... ik kon sowieso niet drinken omdat ik moest rijden.
Bij mijn familie is het toch anders. Niet iedereen is stijf.quote:Op zondag 14 april 2013 01:37 schreef vandermar het volgende:
Lekker doelloos voor je uit staren, iedereen vraagt de meest standaard dingen en om de minuut kijkt men op de telefoon.
quote:Op zondag 14 april 2013 01:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Effy Stonem![]()
Cassie is ook wel te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik heb niet eens een smartphonequote:Op zondag 14 april 2013 01:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker doelloos voor je uit staren, iedereen vraagt de meest standaard dingen en om de minuut kijkt men op de telefoon.
Die van mij ook niet, dat scheelt.quote:Op zondag 14 april 2013 01:38 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Bij mijn familie is het toch anders. Niet iedereen is stijf.
Haat aan dat soort mensen.quote:Op zondag 14 april 2013 01:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:
Die rooie potten zijn ook nog best kinky.quote:
Ga jij ook al haten.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 01:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die rooie potten zijn ook nog best kinky.
Maar geen zo leuk als
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daar zou ik een been voor opgeven
Jij ziet blijkbaar nooit een training van Sana.quote:Op zondag 14 april 2013 01:36 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Die liet dingen op de training zien die Sana nooit zal kunnen.
Ik kan het wel begrijpen. Op sommige verjaardagen zit je maar wat. Verjaardagen van vrienden is wat anders, dan komt dat ding niet eens uit de broekzak.quote:
Sana is beter dan Messi. Hij heeft alleen wat meer tijd nodig.quote:Op zondag 14 april 2013 01:38 schreef vandermar het volgende:
Zlatan > Sana biggie.
Sana is reserve 5e klasse niveau. Bij de lokale SC zie ik nog betere spelers rondhuppelen tijdens het wekelijkse recreatieve potje voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |