Ik haat kringverjaardagenquote:Op zondag 14 april 2013 01:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker doelloos voor je uit staren, iedereen vraagt de meest standaard dingen en om de minuut kijkt men op de telefoon.
Ik doe het ook niet in gezelschap hoor. Maar op school zat iedereen alleen maar op zijn blackberryquote:
Komt (nog) tekort voor de top, maar er zouden genoeg clubjes blij mee zijn hoor...quote:Op zondag 14 april 2013 01:40 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Enigszins spottend natuurlijk. Sana is voor sommige Eredivisie-clubs prima.
Wat is een prachtuser?quote:Op zondag 14 april 2013 01:40 schreef De_Pel het volgende:
oh, en ik wil ook een prachtuser worden
Bij wie mag ik solliciteren en wat zijn de trials?
Mijn neefjes ook. Al kan ik mezelf wel in herkennen met mijn Gameboy vroagah.quote:Op zondag 14 april 2013 01:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Er waren ook wat kinderen, die zaten OF op een DS te spelen OF met een iPad
Alleen nu.quote:
Ja ik doe het ook hoor, maar als je het bij andere mensen ziet dan schaam ik me wel.quote:Op zondag 14 april 2013 01:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen. Op sommige verjaardagen zit je maar wat. Verjaardagen van vrienden is wat anders, dan komt dat ding niet eens uit de broekzak.
Goede vrienden worden met de TSquote:Op zondag 14 april 2013 01:40 schreef De_Pel het volgende:
Blackberryquote:Op zondag 14 april 2013 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet in gezelschap hoor. Maar op school zat iedereen alleen maar op zijn blackberry
Wil je nou per se je gelijk halen of wat? Sana is drie keer niks voor Ajax, klaar.quote:Op zondag 14 april 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jij ziet blijkbaar nooit een training van Sana.
Anders krijg je ook allemaal vragen over school enzo. Dan ga ik liever voetballen met mijn neefjesquote:Op zondag 14 april 2013 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn neefjes ook. Al kan ik mezelf wel in herkennen met mijn Gameboy vroagah.
[..]
Alleen nu.
[..]
Ja ik doe het ook hoor, maar als je het bij andere mensen ziet dan schaam ik me wel.
Ik ben heel slecht in dat soort dingen, je kunt het beter aan een topic opener vragen.quote:Op zondag 14 april 2013 01:40 schreef De_Pel het volgende:
Niet doorhebben dat ik zit te trollen. Hoe obvious wil je het hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 01:41 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wil je nou per se je gelijk halen of wat? Sana is drie keer niks voor Ajax, klaar.
Ik deed het nooit tijdens familiefeestjes hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders krijg je ook allemaal vragen over school enzo. Dan ga ik liever voetballen met mijn neefjes
Deze komen nog:quote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik deed het nooit tijdens familiefeestjes hoor.
Ik ook niet. Maar dan moet je praten enzo. Ga ik nog liever bunkeren.quote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik deed het nooit tijdens familiefeestjes hoor.
Nu zeg je dat je trollt omdat je bang bent een andere mening te hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik zit te trollen. Hoe obvious wil je het hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |