Hij rookt weer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft een bekentenis gedaan.
Je bent er te weinigquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef Jojoortje het volgende: GGMM... Wat is er met deze SC gebeurd?
Hij geeft toe dat de eerste 2 g's voor gay staan.quote:
Je bent er te weinigquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:26 schreef Saind het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef Jojoortje het volgende: GGMM... Wat is er met deze SC gebeurd?
Je bent er te weinigquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:26 schreef Saind het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef Jojoortje het volgende: GGMM... Wat is er met deze SC gebeurd?
Hoevaak ga je het nog over domme opmerkingen hebben?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:23 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want de PVV is tegen geen enkel ras. Dus nogal domme opmerking.
[..]
Nu is de PVV ook al tegen donkeren en joden?
Dit slaat alles. Je bent echt dom.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan tenminste nog fatsoenlijk quoten, lul.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een extreem debiel figuur.
Twente heeft gewonnen, dus geen angry sex voor jou.quote:
Waar slaat deze rare reactie op?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een extreem debiel figuur.
Ga je nog op je inhoudelijke foutheden in? Ik vroeg je wat over je feitelijke onjuistheden? Of kan je alleen maar tegen anderen aanschoppen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:26 schreef inZanity het volgende:
Hoevaak ga je het nog over domme opmerkingen hebben?
Je maakt jezelf namelijk compleet belachelijk wanneer je iemand anders ervan beticht een domme opmerking te maken terwijl je zelf niks anders doet. Dus stop ermee, voor je eigen bestwil.
Maar goed wat verwacht ik ook van PVV-volk.
Hij mag je niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat deze rare reactie op?
Het feit dat je dat niet doorhebt bevestigt gelijk dat je debiel bent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat deze rare reactie op?
Nee ik sloeg met mijn piemol ertegenaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaf jij ook een kusje op het beeldscherm?
Ik heb nog nooit seks met jou gehad hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:27 schreef Doublepain het volgende:
Jojoortje wist je dat GGMM het slechter doet dan jij deed, dat dit kan
Houd dit soort rare taal voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je dat niet doorhebt bevestigt gelijk dat je debiel bent.
Geen gentlemen deze gastquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik sloeg met mijn piemol ertegenaan.
Haha, faalhaas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan tenminste nog fatsoenlijk quoten, lul.
Idee is afkomstig van Stijn. Boos op ons huidige kabinet, stelt hij een nieuwe dictatuurstaat voor.quote:
Nee, daarin zijn jullie allebei hetzelfde in, in alles seks zienquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit seks met jou gehad hoor
Watte?!quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, daarin zijn jullie allebei hetzelfde in, in alles seks zien
doe dan normaal voortaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd dit soort rare taal voor je.
Ja, want daar heeft niemand hier verder last van.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, daarin zijn jullie allebei hetzelfde in, in alles seks zien
Laat mij mijn fetisj hebben. Kan ik het helpen dat Jappen niet sporen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Haha, faalhaas.
Hier heb je een nazi met wollige oren.
[ afbeelding ]
[quote]waarom heb je zoveel nazijappen op je pc staan?
GGMM verkondigde gisteren Stylo gepijpt te hebben, daar heb ik behoorlijk last van, vooral de beeldvormingquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, want daar heeft niemand hier verder last van.
Ik zie toch alleen de UI's voor me.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM verkondigde gisteren Stylo gepijpt te hebben, daar heb ik behoorlijk last van, vooral de beeldvorming
Hoe is het Ron?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een seconde of 45 geleden afgelopen.
Ik ga er al niet eens meer op inquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ga je nog op je inhoudelijke foutheden in? Ik vroeg je wat over je feitelijke onjuistheden? Of kan je alleen maar tegen anderen aanschoppen.
Jij vindt wel snel iets raarquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij mijn fetisj hebben. Kan ik het helpen dat Jappen niet sporen.
[ afbeelding ]
Wat had jij erger gedaan dan de rest dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een seconde of 45 geleden afgelopen.
Het was gisteren al niet grappig, het zal vandaag ook niet grappig zijn.quote:
Gaan ze Arsenal verslaan over paar dagen?quote:
Misschien vindt hij het wel leuk?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was gisteren al niet grappig, het zal vandaag ook niet grappig zijn.
Waarom je dit soort grapjes blijft herhalen snapt niemand.
Je gaat er niet op in omdat je weet dat hij gelijk heeft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ga er al niet eens meer op in
Ga eerst de definitie van racisme maar eens uitzoeken en kom dan terug.
GGMM en Stijn waren er nog hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:34 schreef Jimbo het volgende:
Ah, de taalnazi is terug.
Hoi onlogisch, ik heb je spellcheck gemist
Hoop het. Zou wel erg gaaf zijn als Everton 4e wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaan ze Arsenal verslaan over paar dagen?
Ik zie dat dit de nieuwste hoogstaande rage is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij vindt wel snel iets raar
[ afbeelding ]
Iedereen mag zijn grappen hier posten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kans is wel heel erg klein.
Maar vooruit, ga je gang maar.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat er niet op in omdat je weet dat hij gelijk heeft.
Momentum is weg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kans is wel heel erg klein.
Maar vooruit, ga je gang maar.
die zijn njiet zo constant als onlogisch.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM en Stijn waren er nog hoor.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:34 schreef Jimbo het volgende:
Ah, de taalnazi is terug.
Hoi onlogisch, ik heb je spellcheck gemist
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat dit de nieuwste hoogstaande rage is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet*quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die zijn njiet zo constant als onlogisch.
Ff tseten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die zijn njiet zo constant als onlogisch.
Inhoudelijk kan je dat inderdaad beter niet doen. Je zit er telkens naast. Je niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Maar als je zo graag wilt dat er een partij is die tegen donkeren en joden is, waarom richt je er dan geen op?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:33 schreef inZanity het volgende:
k ga er al niet eens meer op in
Ga eerst de definitie van racisme maar eens uitzoeken en kom dan terug.
ah je bent er inmiddels ook achter hoe inzanity aan discussiëren doetquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Inhoudelijk kan je dat inderdaad beter niet doen. Je zit er telkens naast. Je niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Maar als je zo graag wilt dat er een partij is die tegen donkeren en joden is, waarom richt je er dan geen op?
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Goed, ik ben er al weer te lang. Iemand een leuk plaatje om te posten in dat potten topic?
Blijkbaar weet jij niet zo goed wat racisme is. Prima hoor, maar ga je onwetendheid dan niet op mij afschuiven. VMBO'ertje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Inhoudelijk kan je dat inderdaad beter niet doen. Je zit er telkens naast. Je niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Maar als je zo graag wilt dat er een partij is die tegen donkeren en joden is, waarom richt je er dan geen op?
Dank, ook al zo ergenis aan ontwetendheid?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
Je gaat er niet op in omdat je weet dat hij gelijk heeft.
Best schattig dat je een discussie met hem aan probeert het gaan maar geef het op.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Goed, ik ben er al weer te lang. Iemand een leuk plaatje om te posten in dat potten topic?
DM.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:39 schreef Saind het volgende:
Ik heb nog wel een leuk plaatje in de aanbieding voor het potten topic, waag het er zelf nog maar even niet op
Ze kunnen ook goed jatten, dit is van Meet the Fockers gejat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar in hun gekheid verzinnen ze ook goede dingen gelukkig
[ afbeelding ]
doe anders even gek zodat je weer een halfjaar pleitte bentquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Blijkbaar weet jij niet zo goed wat racisme is. Prima hoor, maar ga je onwetendheid dan niet op mij afschuiven. VMBO'ertje.
Als je je ergert aan onwetendheid kan je beter je mond houden of terug de schoolbanken in gaan. Dombo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dank, ook al zo ergenis aan ontwetendheid?
ja wie zijn al die mensen manquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:39 schreef mrstylo het volgende:
Door Jordi ging ik weer die tinyshit weer kijken, maar is nog steeds aids.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je je ergert aan onwetendheid kan je beter je mond houden of terug de schoolbanken in gaan. Dombo.
Ze komt me alleen wel bekent voor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik weet wel dat die moira1 kanker heeft
ze rookt
Wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Pipo, dat vind ik een goede kloon!
Dat meen je niet, ik zie niks.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed in verstoppertje. Wat als ik jou nou zei dat erop deze foto mensen stonden.
[ [url=afbeelding[/url] ]
Neequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:42 schreef Saind het volgende:
maar we mogen dus vrouwelijk naakt posten?
mooi hoor, zn bmezine voorhoofdquote:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 21:16:57Speellijst opwarmconcert Guus Meeuwis voor #PSVAja: 1.'Laat mij in die Waan' 2.'Geef mij nu je Angst' en 3.'Dat komt door jou'. reageer retweet
Je beticht me van alles, dat mag hoor. Maar geef nou eens inhoudelijk antwoord.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef inZanity het volgende:
Blijkbaar weet jij niet zo goed wat racisme is. Prima hoor, maar ga je onwetendheid dan niet op mij afschuiven. VMBO'ertje.
Nee hoor. Ik moest alleen om mijzelf lachen, en kon het daarom niet laten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:43 schreef mrstylo het volgende:
LR geeft nu indirect toe dat hij FOK verslaafd is.
inzanity gaat nooit ergens inhoudelijk op in, weet datquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je beticht me van alles, dat mag hoor. Maar geef nou eens inhoudelijk antwoord.
Donut heads was ook zo'n rage daar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi hoor, zn bmezine voorhoofd
Zal ze vast een goeie baan opleveren
Welke weddenschap?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Zwak van LR, zijn weddenschap ontlopen
Waarom zou ik inhoudelijk ergens op in moeten gaan? Jij bent degene die met domme opmerkingen aan komt zetten en vervolgens ook nog de wijsneus uit gaat lopen hangen. Nogmaals: zoek de definitie van racisme op of stop met onzin uit kramen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je beticht me van alles, dat mag hoor. Maar geef nou eens inhoudelijk antwoord.
Normaal doe ik niet aan dat soort weddenschappen, maar hier ben ik dusdanig zeker over dat ik Doublepain een nieuwe UI gun.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ik inhoudelijk ergens op in moeten gaan? Jij bent degene die met domme opmerkingen aan komt zetten en vervolgens ook nog de wijsneus uit gaat lopen hangen. Nogmaals: zoek de definitie van racisme op of stop met onzin uit kramen.
Tegen zoveel domheid ben ik niet opgewassen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
inzanity gaat nooit ergens inhoudelijk op in, weet dat
wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Waar is Nicki gebleven?
quote:
Broer van Edith Schippers?quote:
Ik ga normaliter vrijwel altijd inhoudelijk op dingen in. Maar als het om een domme PVV-stemmende tokkie gaat die enkel onzin uit kraamt en vervolgens nog stoer gaat lopen doen dan pas ik liever. Ik heb al te vaak discussies gevoerd met PVV-tuig, zinloos.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel enorm lief dat je het direct bevestigt
Het was functioneel om aan te tonen hoe raar Japanners kunnen zijn. Dat zullen ze vast niet bestraffen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen homo's op als vegetarisch zijnde?
[..]
Zal wel meevallen.
Het begint pijnlijk voor je te worden. ''Jij bent dom, zo ontzettend dom.'' ''Waarom dan?'' ''Je bent gewoon dom.'' Dit is een beetje jouw argumentatiestructuur. Kom je ver mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ik inhoudelijk ergens op in moeten gaan? Jij bent degene die met domme opmerkingen aan komt zetten en vervolgens ook nog de wijsneus uit gaat lopen hangen. Nogmaals: zoek de definitie van racisme op of stop met onzin uit kramen.
Tegen zoveel domheid ben ik niet opgewassen.
Geen idee wat je bedoeldquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die op één hoogte met Strootgod stond.
Waarom zou ik tegen homo's op moeten kijken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen homo's op als vegetarisch zijnde?
[..]
Zal wel meevallen.
Er zijn momenten dat ik mij afvraag of je het zelf grappig vindt. Dan bedenk ik mij met welke user ik te maken hebquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ik tegen homo's op moeten kijken?
En sinds wanneer ben ik vegetarisch? Zover ik weet ben ik gewoon van vlees en bloed.
Haha, Littlerabbit is AFGEMAAKT.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben ik vegetarisch? Zover ik weet ben ik gewoon van vlees en bloed.
Touchéquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hou oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik mij afvraag of je het zelf grappig vindt. Dan bedenk ik mij met welke user ik te maken heb
Nicki
Nou ben ik ook al een PVV-stemmer, het wordt steeds mooier. Jij beticht iedereen van alles en nog wat, maar je zit bijna overal inhoudelijk aan de foute kant. Je weet niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Je beticht mij een VMBO'er te zijn en ook nog eens een PVV-stemmer te zijn.quote:
Volgens mij heb jij nog nooit Slenderman gespeeld, zeer enerverend en angstaanjagend spelletje.quote:
Stop gewoon.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nou ben ik ook al een PVV-stemmer, het wordt steeds mooier. Jij beticht iedereen van alles en nog wat, maar je zit bijna overal inhoudelijk aan de foute kant. Je weet niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Je beticht mij een VMBO'er te zijn en ook nog eens een PVV-stemmer te zijn.
Je zit overal naast, hoe pijnlijk.
Is dat een user hier?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom Nicki Minaj ineens verdwenen is, dat is alles.
Heb het een keer gespeeld, verjaardag van een maatje van me afgelopen zomer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit Slenderman gespeeld, zeer enerverend en angstaanjagend spelletje.
Hij kwam nu pas achter dat haar kont nep was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom Nicki Minaj ineens verdwenen is, dat is alles.
Teringquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het begint pijnlijk voor je te worden. ''Jij bent dom, zo ontzettend dom.'' ''Waarom dan?'' ''Je bent gewoon dom.'' Dit is een beetje jouw argumentatiestructuur. Kom je ver mee.
Succes, want je loopt met je eigen - daar is-ie weer - domheid te koop.
Ik weet tenminste wat racisme betekent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nou ben ik ook al een PVV-stemmer, het wordt steeds mooier. Jij beticht iedereen van alles en nog wat, maar je zit bijna overal inhoudelijk aan de foute kant. Je weet niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Je beticht mij een VMBO'er te zijn en ook nog eens een PVV-stemmer te zijn.
Je zit overal naast, hoe pijnlijk.
Oh, dan ben je toch blij dat die user weg is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik word gek van die gozer.
Uh, ok.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Aan dat laffe baardje van je te zien wel ja
Vegetariër is iemand die geen vlees en soms ook geen vis eet. Je zit er weer naast. Hoe pijnlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
Hoe ga jij daar mee om?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Misschien kickt ie erop zichzelf belachelijk te maken.
leg uit danquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik weet tenminste wat racisme betekent.
Waarom doe je zo irritant, en vertel ons even wat Minaj je aangedaan heeft?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, dan ben je toch blij dat die user weg is?
Dat was een blunder van mijn kant ben ik bangquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:55 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Vegetariër is iemand die geen vlees en soms ook geen vis eet. Je zit er weer naast. Hoe pijnlijk.
Godverdomme, bemoei je er niet mee als je er niks van snapt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was een blunder van mijn kant ben ik bang
Irritant homootje is het ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, bemoei je er niet mee als je er niks van snapt.
Wat zal er in de volgende scene gebeuren?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[ afbeelding ]
In afwachting van Double Pains antwoord post ik een Jap.
Stel je hier eens voor Henk.quote:
Nou dan. Dan ben ik toch niet vegetarisch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:55 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Vegetariër is iemand die geen vlees en soms ook geen vis eet. Je zit er weer naast. Hoe pijnlijk.
Is de paus katholiek?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Maar we kunnen stellen dat Strootgod een god is
Wie is dat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Maar we kunnen stellen dat Strootgod een god is
The Thingquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Rene? Ik heb filmadvies nodig.
Je mag ook aan ons vragen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Helemaal top voor je, ik geef er geen ene reet om, wist je dat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een wallpaper in deze post verborgen [ afbeelding ]
Do The Right Thing.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kan er niet veel van maken, maar ik ben toch weer henkquote:
Heb je The Thing al gezien? Bazenfilmquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet zo brutaal tegen je vader!quote:Op zondag 14 april 2013 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal top voor je, ik geef er geen ene reet om, wist je dat?
Waar heb jij last van?quote:Op zondag 14 april 2013 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké ik vertrouw jequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Alles blijft onder ons.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan even niet vinden op Instagram, maar ik heb het zelf ff gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar als die linker Nicki is dan is het best triest
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil niks meer met haar te maken hebben
Complete bagger als je hem met 'The Thing' vergelijkt.quote:Op zondag 14 april 2013 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee.
Bonnie and Clyde (1967) - IMDb
Wat vinden we hier van?
Wel oké, beetje traag maar dat hoort bij die tijd.quote:Op zondag 14 april 2013 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee.
Bonnie and Clyde (1967) - IMDb
Wat vinden we hier van?
Helemaal top voor je, ik geef er geen ene reet om, wist je dat?quote:Op zondag 14 april 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens rustig, aidsjong gaat me weer te ver.
Ik durf niet alleen te kijken. Kan je niet aanrijden?quote:Op zondag 14 april 2013 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Complete bagger als je hem met 'The Thing' vergelijkt.
Nog nooit gezien.
En elke moslim is terrorist en blaast naar school gaande vrouwen op zoals de taliban dat doet.quote:
Wat heeft dat plaatje ermee te maken?quote:Op zondag 14 april 2013 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oké ik vertrouw je
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Een bevestiging van je achterlijkheid dus.quote:Op zondag 14 april 2013 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oké ik vertrouw je
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Uh, oké.quote:Op zondag 14 april 2013 00:02 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
En elke moslim is terrorist en blaast naar school gaande vrouwen op zoals de taliban dat doet.
Ik denk ik ga even mee in de stemming hier.
Ik weet dat wel zeker, maar het is leuk dat je er zo lekker op hapt. Happen naar Peijnenburg.quote:Op zondag 14 april 2013 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 00:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik durf niet alleen te kijken. Kan je niet aanrijden?
ALLESquote:Op zondag 14 april 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft dat plaatje ermee te maken?
Lijkt me een ongelooflijke kutfilm.quote:Op zondag 14 april 2013 00:02 schreef Jimbo het volgende:
http://www.ign.com/articles/2013/04/12/scary-movie-5-review
Goede review
Heb je ook een review om deze mening te onderbouwen?quote:Op zondag 14 april 2013 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me een ongelooflijke kutfilm.
Je moeder is een kutfilmquote:Op zondag 14 april 2013 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me een ongelooflijke kutfilm.
Je moeder is een review om deze mening te onderbouwen.quote:Op zondag 14 april 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je ook een review om deze mening te onderbouwen?
Leuke films.quote:Op zondag 14 april 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Scary Movie 1, 2 en 3 op dvd gekocht.
Het zou jullie goed recht zijn mij uit te lachen.
zag vandaag in de bios de trailer van scary movie 5. kan niet wachten op de releasequote:Op zondag 14 april 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
Je bent zelf een omquote:Op zondag 14 april 2013 00:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moeder is een review om deze mening te onderbouwen.
Nee, daarom zeg ik ook lijk.quote:Op zondag 14 april 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je ook een review om deze mening te onderbouwen?
Jouw linkje werkt niet bij mij.quote:
Geen films in HD kwaliteit kopenquote:Op zondag 14 april 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
Stylo kan niet uploaden, maar het plaatje wil je ook niet zien.quote:Op zondag 14 april 2013 00:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jouw linkje werkt niet bij mij.
Of is dat jouw gevoel voor humor?
Helemaal top.quote:Op zondag 14 april 2013 00:05 schreef GGMM het volgende:
Ik ga zo
Good Will Hunting (1997) - IMDb
kijken.
hij is dan ook bovengemiddeld slim, dus dat soort dingen zou ik dan ook wel aannemenquote:Op zondag 14 april 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, inzanity heeft me er van overtuigd dat auto's duivelse wezens zijn.
Ik ben bang dat dit het is.quote:Op zondag 14 april 2013 00:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jouw linkje werkt niet bij mij.
Of is dat jouw gevoel voor humor?
Ik ga een elektrische tandenborstel in m'n reet duwen om m'n prostaat te melken.quote:Op zondag 14 april 2013 00:05 schreef GGMM het volgende:
Ik ga zo
kijken.
Je zou toch hierheen komen?quote:Op zondag 14 april 2013 00:05 schreef GGMM het volgende:
Ik ga zo
kijken.
Nog olijfolie genuttigd?quote:Op zondag 14 april 2013 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
hij is dan ook bovengemiddeld slim, dus dat soort dingen zou ik dan ook wel aannemen
spijtigquote:Op zondag 14 april 2013 00:05 schreef GGMM het volgende:
Ik ga zo
kijken.
Lekker broeierig sfeertje, veel bekende gezichten toen ze nog jong en onbekend waren (Samuel L Jackson bijv.) en er zit zowel humor als spanning/drama in. Het thema Racisme wordt wel vanuit een origineel gezichtspunt gezien.quote:Op zondag 14 april 2013 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ziet er wel interessant uit. Wat is er leuk aan?
Ik vind jou vandaag een beetje een parodie op grappig.quote:Op zondag 14 april 2013 00:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga een elektrische tandenborstel in m'n reet duwen om m'n prostaat te melken.
Ieder z'n ding zullen we maar zeggen.
Ik kan moeilijk een diepgaande analyse geven over een plaatje dat ik niet kan zien.quote:Op zondag 14 april 2013 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stylo kan niet uploaden, maar het plaatje wil je ook niet zien.
Wat wil je dan?quote:Op zondag 14 april 2013 00:03 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
En dan vervolgens zeer koel reageren. Prachtige belevenis hier.
Tsjah het is laat hè. Beetje opgekropte frustratie ook van de afgelopen week.quote:Op zondag 14 april 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou vandaag een beetje een parodie op grappig.
Extreem treurig zeg maar.
goed begin van de zondag.quote:Op zondag 14 april 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou vandaag een beetje een parodie op grappig.
Extreem treurig zeg maar.
Ik zal ff opnieuw uploaden.quote:Op zondag 14 april 2013 00:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een diepgaande analyse geven over een plaatje dat ik niet kan zien.
Ja, dat was het plan, maar Geo stuurde me dreig DM dat ik niet in je buurt moet komen, en dat je van hem bent.quote:
Geo durft wel, krachtpatser.quote:Op zondag 14 april 2013 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was het plan, maar Geo stuurde me dreig DM dat ik niet in je buurt moet komen, en dat je van hem bent.
Nou ja, dan blijf ik wel thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |