ah je bent er inmiddels ook achter hoe inzanity aan discussiëren doetquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Inhoudelijk kan je dat inderdaad beter niet doen. Je zit er telkens naast. Je niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Maar als je zo graag wilt dat er een partij is die tegen donkeren en joden is, waarom richt je er dan geen op?
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Goed, ik ben er al weer te lang. Iemand een leuk plaatje om te posten in dat potten topic?
Blijkbaar weet jij niet zo goed wat racisme is. Prima hoor, maar ga je onwetendheid dan niet op mij afschuiven. VMBO'ertje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Inhoudelijk kan je dat inderdaad beter niet doen. Je zit er telkens naast. Je niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Maar als je zo graag wilt dat er een partij is die tegen donkeren en joden is, waarom richt je er dan geen op?
Dank, ook al zo ergenis aan ontwetendheid?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
Je gaat er niet op in omdat je weet dat hij gelijk heeft.
Best schattig dat je een discussie met hem aan probeert het gaan maar geef het op.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Goed, ik ben er al weer te lang. Iemand een leuk plaatje om te posten in dat potten topic?
DM.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:39 schreef Saind het volgende:
Ik heb nog wel een leuk plaatje in de aanbieding voor het potten topic, waag het er zelf nog maar even niet op
Ze kunnen ook goed jatten, dit is van Meet the Fockers gejat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar in hun gekheid verzinnen ze ook goede dingen gelukkig
[ afbeelding ]
doe anders even gek zodat je weer een halfjaar pleitte bentquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Blijkbaar weet jij niet zo goed wat racisme is. Prima hoor, maar ga je onwetendheid dan niet op mij afschuiven. VMBO'ertje.
Als je je ergert aan onwetendheid kan je beter je mond houden of terug de schoolbanken in gaan. Dombo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dank, ook al zo ergenis aan ontwetendheid?
ja wie zijn al die mensen manquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:39 schreef mrstylo het volgende:
Door Jordi ging ik weer die tinyshit weer kijken, maar is nog steeds aids.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je je ergert aan onwetendheid kan je beter je mond houden of terug de schoolbanken in gaan. Dombo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |