GGMM verkondigde gisteren Stylo gepijpt te hebben, daar heb ik behoorlijk last van, vooral de beeldvormingquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, want daar heeft niemand hier verder last van.
Ik zie toch alleen de UI's voor me.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM verkondigde gisteren Stylo gepijpt te hebben, daar heb ik behoorlijk last van, vooral de beeldvorming
Hoe is het Ron?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een seconde of 45 geleden afgelopen.
Ik ga er al niet eens meer op inquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ga je nog op je inhoudelijke foutheden in? Ik vroeg je wat over je feitelijke onjuistheden? Of kan je alleen maar tegen anderen aanschoppen.
Jij vindt wel snel iets raarquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij mijn fetisj hebben. Kan ik het helpen dat Jappen niet sporen.
[ afbeelding ]
Wat had jij erger gedaan dan de rest dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een seconde of 45 geleden afgelopen.
Het was gisteren al niet grappig, het zal vandaag ook niet grappig zijn.quote:
Gaan ze Arsenal verslaan over paar dagen?quote:
Misschien vindt hij het wel leuk?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was gisteren al niet grappig, het zal vandaag ook niet grappig zijn.
Waarom je dit soort grapjes blijft herhalen snapt niemand.
Je gaat er niet op in omdat je weet dat hij gelijk heeft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ga er al niet eens meer op in
Ga eerst de definitie van racisme maar eens uitzoeken en kom dan terug.
GGMM en Stijn waren er nog hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:34 schreef Jimbo het volgende:
Ah, de taalnazi is terug.
Hoi onlogisch, ik heb je spellcheck gemist
Hoop het. Zou wel erg gaaf zijn als Everton 4e wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaan ze Arsenal verslaan over paar dagen?
Ik zie dat dit de nieuwste hoogstaande rage is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij vindt wel snel iets raar
[ afbeelding ]
Iedereen mag zijn grappen hier posten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kans is wel heel erg klein.
Maar vooruit, ga je gang maar.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat er niet op in omdat je weet dat hij gelijk heeft.
Momentum is weg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kans is wel heel erg klein.
Maar vooruit, ga je gang maar.
die zijn njiet zo constant als onlogisch.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM en Stijn waren er nog hoor.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:34 schreef Jimbo het volgende:
Ah, de taalnazi is terug.
Hoi onlogisch, ik heb je spellcheck gemist
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat dit de nieuwste hoogstaande rage is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet*quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die zijn njiet zo constant als onlogisch.
Ff tseten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die zijn njiet zo constant als onlogisch.
Inhoudelijk kan je dat inderdaad beter niet doen. Je zit er telkens naast. Je niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Maar als je zo graag wilt dat er een partij is die tegen donkeren en joden is, waarom richt je er dan geen op?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:33 schreef inZanity het volgende:
k ga er al niet eens meer op in
Ga eerst de definitie van racisme maar eens uitzoeken en kom dan terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |