Waar slaat deze rare reactie op?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een extreem debiel figuur.
Ga je nog op je inhoudelijke foutheden in? Ik vroeg je wat over je feitelijke onjuistheden? Of kan je alleen maar tegen anderen aanschoppen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:26 schreef inZanity het volgende:
Hoevaak ga je het nog over domme opmerkingen hebben?
Je maakt jezelf namelijk compleet belachelijk wanneer je iemand anders ervan beticht een domme opmerking te maken terwijl je zelf niks anders doet. Dus stop ermee, voor je eigen bestwil.
Maar goed wat verwacht ik ook van PVV-volk.
Hij mag je niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat deze rare reactie op?
Het feit dat je dat niet doorhebt bevestigt gelijk dat je debiel bent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat deze rare reactie op?
Nee ik sloeg met mijn piemol ertegenaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaf jij ook een kusje op het beeldscherm?
Ik heb nog nooit seks met jou gehad hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:27 schreef Doublepain het volgende:
Jojoortje wist je dat GGMM het slechter doet dan jij deed, dat dit kan
Houd dit soort rare taal voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je dat niet doorhebt bevestigt gelijk dat je debiel bent.
Geen gentlemen deze gastquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik sloeg met mijn piemol ertegenaan.
Haha, faalhaas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan tenminste nog fatsoenlijk quoten, lul.
Idee is afkomstig van Stijn. Boos op ons huidige kabinet, stelt hij een nieuwe dictatuurstaat voor.quote:
Nee, daarin zijn jullie allebei hetzelfde in, in alles seks zienquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit seks met jou gehad hoor
Watte?!quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, daarin zijn jullie allebei hetzelfde in, in alles seks zien
doe dan normaal voortaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd dit soort rare taal voor je.
Ja, want daar heeft niemand hier verder last van.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, daarin zijn jullie allebei hetzelfde in, in alles seks zien
Laat mij mijn fetisj hebben. Kan ik het helpen dat Jappen niet sporen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Haha, faalhaas.
Hier heb je een nazi met wollige oren.
[ afbeelding ]
[quote]waarom heb je zoveel nazijappen op je pc staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |