GGMM verkondigde gisteren Stylo gepijpt te hebben, daar heb ik behoorlijk last van, vooral de beeldvormingquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, want daar heeft niemand hier verder last van.
Ik zie toch alleen de UI's voor me.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM verkondigde gisteren Stylo gepijpt te hebben, daar heb ik behoorlijk last van, vooral de beeldvorming
Je bent zelf subjectief.quote:
Hoe is het Ron?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een seconde of 45 geleden afgelopen.
Ik ga er al niet eens meer op inquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ga je nog op je inhoudelijke foutheden in? Ik vroeg je wat over je feitelijke onjuistheden? Of kan je alleen maar tegen anderen aanschoppen.
Jij vindt wel snel iets raarquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij mijn fetisj hebben. Kan ik het helpen dat Jappen niet sporen.
[ afbeelding ]
Wat had jij erger gedaan dan de rest dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een seconde of 45 geleden afgelopen.
Het was gisteren al niet grappig, het zal vandaag ook niet grappig zijn.quote:
Gaan ze Arsenal verslaan over paar dagen?quote:
Misschien vindt hij het wel leuk?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was gisteren al niet grappig, het zal vandaag ook niet grappig zijn.
Waarom je dit soort grapjes blijft herhalen snapt niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |