wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Waar is Nicki gebleven?
quote:
Broer van Edith Schippers?quote:
Ik ga normaliter vrijwel altijd inhoudelijk op dingen in. Maar als het om een domme PVV-stemmende tokkie gaat die enkel onzin uit kraamt en vervolgens nog stoer gaat lopen doen dan pas ik liever. Ik heb al te vaak discussies gevoerd met PVV-tuig, zinloos.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel enorm lief dat je het direct bevestigt
Het was functioneel om aan te tonen hoe raar Japanners kunnen zijn. Dat zullen ze vast niet bestraffen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen homo's op als vegetarisch zijnde?
[..]
Zal wel meevallen.
Het begint pijnlijk voor je te worden. ''Jij bent dom, zo ontzettend dom.'' ''Waarom dan?'' ''Je bent gewoon dom.'' Dit is een beetje jouw argumentatiestructuur. Kom je ver mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ik inhoudelijk ergens op in moeten gaan? Jij bent degene die met domme opmerkingen aan komt zetten en vervolgens ook nog de wijsneus uit gaat lopen hangen. Nogmaals: zoek de definitie van racisme op of stop met onzin uit kramen.
Tegen zoveel domheid ben ik niet opgewassen.
Geen idee wat je bedoeldquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die op één hoogte met Strootgod stond.
Waarom zou ik tegen homo's op moeten kijken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen homo's op als vegetarisch zijnde?
[..]
Zal wel meevallen.
Er zijn momenten dat ik mij afvraag of je het zelf grappig vindt. Dan bedenk ik mij met welke user ik te maken hebquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ik tegen homo's op moeten kijken?
En sinds wanneer ben ik vegetarisch? Zover ik weet ben ik gewoon van vlees en bloed.
Haha, Littlerabbit is AFGEMAAKT.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben ik vegetarisch? Zover ik weet ben ik gewoon van vlees en bloed.
Touchéquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hou oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik mij afvraag of je het zelf grappig vindt. Dan bedenk ik mij met welke user ik te maken heb
Nicki
Nou ben ik ook al een PVV-stemmer, het wordt steeds mooier. Jij beticht iedereen van alles en nog wat, maar je zit bijna overal inhoudelijk aan de foute kant. Je weet niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Je beticht mij een VMBO'er te zijn en ook nog eens een PVV-stemmer te zijn.quote:
Volgens mij heb jij nog nooit Slenderman gespeeld, zeer enerverend en angstaanjagend spelletje.quote:
Stop gewoon.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nou ben ik ook al een PVV-stemmer, het wordt steeds mooier. Jij beticht iedereen van alles en nog wat, maar je zit bijna overal inhoudelijk aan de foute kant. Je weet niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Je beticht mij een VMBO'er te zijn en ook nog eens een PVV-stemmer te zijn.
Je zit overal naast, hoe pijnlijk.
Is dat een user hier?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom Nicki Minaj ineens verdwenen is, dat is alles.
Heb het een keer gespeeld, verjaardag van een maatje van me afgelopen zomer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit Slenderman gespeeld, zeer enerverend en angstaanjagend spelletje.
Hij kwam nu pas achter dat haar kont nep was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom Nicki Minaj ineens verdwenen is, dat is alles.
Teringquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het begint pijnlijk voor je te worden. ''Jij bent dom, zo ontzettend dom.'' ''Waarom dan?'' ''Je bent gewoon dom.'' Dit is een beetje jouw argumentatiestructuur. Kom je ver mee.
Succes, want je loopt met je eigen - daar is-ie weer - domheid te koop.
Ik weet tenminste wat racisme betekent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nou ben ik ook al een PVV-stemmer, het wordt steeds mooier. Jij beticht iedereen van alles en nog wat, maar je zit bijna overal inhoudelijk aan de foute kant. Je weet niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Je beticht mij een VMBO'er te zijn en ook nog eens een PVV-stemmer te zijn.
Je zit overal naast, hoe pijnlijk.
Oh, dan ben je toch blij dat die user weg is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik word gek van die gozer.
Uh, ok.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Aan dat laffe baardje van je te zien wel ja
Vegetariër is iemand die geen vlees en soms ook geen vis eet. Je zit er weer naast. Hoe pijnlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
Hoe ga jij daar mee om?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Misschien kickt ie erop zichzelf belachelijk te maken.
leg uit danquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik weet tenminste wat racisme betekent.
Waarom doe je zo irritant, en vertel ons even wat Minaj je aangedaan heeft?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, dan ben je toch blij dat die user weg is?
Dat was een blunder van mijn kant ben ik bangquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:55 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Vegetariër is iemand die geen vlees en soms ook geen vis eet. Je zit er weer naast. Hoe pijnlijk.
Godverdomme, bemoei je er niet mee als je er niks van snapt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was een blunder van mijn kant ben ik bang
Irritant homootje is het ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, bemoei je er niet mee als je er niks van snapt.
Wat zal er in de volgende scene gebeuren?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[ afbeelding ]
In afwachting van Double Pains antwoord post ik een Jap.
Stel je hier eens voor Henk.quote:
Nou dan. Dan ben ik toch niet vegetarisch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:55 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Vegetariër is iemand die geen vlees en soms ook geen vis eet. Je zit er weer naast. Hoe pijnlijk.
Is de paus katholiek?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Maar we kunnen stellen dat Strootgod een god is
Wie is dat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Maar we kunnen stellen dat Strootgod een god is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |