wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Waar is Nicki gebleven?
quote:
Broer van Edith Schippers?quote:
Ik ga normaliter vrijwel altijd inhoudelijk op dingen in. Maar als het om een domme PVV-stemmende tokkie gaat die enkel onzin uit kraamt en vervolgens nog stoer gaat lopen doen dan pas ik liever. Ik heb al te vaak discussies gevoerd met PVV-tuig, zinloos.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel enorm lief dat je het direct bevestigt
Het was functioneel om aan te tonen hoe raar Japanners kunnen zijn. Dat zullen ze vast niet bestraffen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen homo's op als vegetarisch zijnde?
[..]
Zal wel meevallen.
Het begint pijnlijk voor je te worden. ''Jij bent dom, zo ontzettend dom.'' ''Waarom dan?'' ''Je bent gewoon dom.'' Dit is een beetje jouw argumentatiestructuur. Kom je ver mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ik inhoudelijk ergens op in moeten gaan? Jij bent degene die met domme opmerkingen aan komt zetten en vervolgens ook nog de wijsneus uit gaat lopen hangen. Nogmaals: zoek de definitie van racisme op of stop met onzin uit kramen.
Tegen zoveel domheid ben ik niet opgewassen.
Geen idee wat je bedoeldquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die op één hoogte met Strootgod stond.
Waarom zou ik tegen homo's op moeten kijken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen homo's op als vegetarisch zijnde?
[..]
Zal wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |