ah je bent er inmiddels ook achter hoe inzanity aan discussiëren doetquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Inhoudelijk kan je dat inderdaad beter niet doen. Je zit er telkens naast. Je niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Maar als je zo graag wilt dat er een partij is die tegen donkeren en joden is, waarom richt je er dan geen op?
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Goed, ik ben er al weer te lang. Iemand een leuk plaatje om te posten in dat potten topic?
Blijkbaar weet jij niet zo goed wat racisme is. Prima hoor, maar ga je onwetendheid dan niet op mij afschuiven. VMBO'ertje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Inhoudelijk kan je dat inderdaad beter niet doen. Je zit er telkens naast. Je niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Maar als je zo graag wilt dat er een partij is die tegen donkeren en joden is, waarom richt je er dan geen op?
Dank, ook al zo ergenis aan ontwetendheid?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
Je gaat er niet op in omdat je weet dat hij gelijk heeft.
Best schattig dat je een discussie met hem aan probeert het gaan maar geef het op.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Goed, ik ben er al weer te lang. Iemand een leuk plaatje om te posten in dat potten topic?
DM.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:39 schreef Saind het volgende:
Ik heb nog wel een leuk plaatje in de aanbieding voor het potten topic, waag het er zelf nog maar even niet op
Ze kunnen ook goed jatten, dit is van Meet the Fockers gejat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar in hun gekheid verzinnen ze ook goede dingen gelukkig
[ afbeelding ]
doe anders even gek zodat je weer een halfjaar pleitte bentquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Blijkbaar weet jij niet zo goed wat racisme is. Prima hoor, maar ga je onwetendheid dan niet op mij afschuiven. VMBO'ertje.
Als je je ergert aan onwetendheid kan je beter je mond houden of terug de schoolbanken in gaan. Dombo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dank, ook al zo ergenis aan ontwetendheid?
ja wie zijn al die mensen manquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:39 schreef mrstylo het volgende:
Door Jordi ging ik weer die tinyshit weer kijken, maar is nog steeds aids.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je je ergert aan onwetendheid kan je beter je mond houden of terug de schoolbanken in gaan. Dombo.
Ze komt me alleen wel bekent voor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik weet wel dat die moira1 kanker heeft
ze rookt
Wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Pipo, dat vind ik een goede kloon!
Dat meen je niet, ik zie niks.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed in verstoppertje. Wat als ik jou nou zei dat erop deze foto mensen stonden.
[ [url=afbeelding[/url] ]
Neequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:42 schreef Saind het volgende:
maar we mogen dus vrouwelijk naakt posten?
mooi hoor, zn bmezine voorhoofdquote:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 21:16:57Speellijst opwarmconcert Guus Meeuwis voor #PSVAja: 1.'Laat mij in die Waan' 2.'Geef mij nu je Angst' en 3.'Dat komt door jou'. reageer retweet
Je beticht me van alles, dat mag hoor. Maar geef nou eens inhoudelijk antwoord.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef inZanity het volgende:
Blijkbaar weet jij niet zo goed wat racisme is. Prima hoor, maar ga je onwetendheid dan niet op mij afschuiven. VMBO'ertje.
Nee hoor. Ik moest alleen om mijzelf lachen, en kon het daarom niet laten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:43 schreef mrstylo het volgende:
LR geeft nu indirect toe dat hij FOK verslaafd is.
inzanity gaat nooit ergens inhoudelijk op in, weet datquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je beticht me van alles, dat mag hoor. Maar geef nou eens inhoudelijk antwoord.
Donut heads was ook zo'n rage daar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi hoor, zn bmezine voorhoofd
Zal ze vast een goeie baan opleveren
Welke weddenschap?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Zwak van LR, zijn weddenschap ontlopen
Waarom zou ik inhoudelijk ergens op in moeten gaan? Jij bent degene die met domme opmerkingen aan komt zetten en vervolgens ook nog de wijsneus uit gaat lopen hangen. Nogmaals: zoek de definitie van racisme op of stop met onzin uit kramen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je beticht me van alles, dat mag hoor. Maar geef nou eens inhoudelijk antwoord.
Normaal doe ik niet aan dat soort weddenschappen, maar hier ben ik dusdanig zeker over dat ik Doublepain een nieuwe UI gun.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ik inhoudelijk ergens op in moeten gaan? Jij bent degene die met domme opmerkingen aan komt zetten en vervolgens ook nog de wijsneus uit gaat lopen hangen. Nogmaals: zoek de definitie van racisme op of stop met onzin uit kramen.
Tegen zoveel domheid ben ik niet opgewassen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
inzanity gaat nooit ergens inhoudelijk op in, weet dat
wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Waar is Nicki gebleven?
quote:
Broer van Edith Schippers?quote:
Ik ga normaliter vrijwel altijd inhoudelijk op dingen in. Maar als het om een domme PVV-stemmende tokkie gaat die enkel onzin uit kraamt en vervolgens nog stoer gaat lopen doen dan pas ik liever. Ik heb al te vaak discussies gevoerd met PVV-tuig, zinloos.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel enorm lief dat je het direct bevestigt
Het was functioneel om aan te tonen hoe raar Japanners kunnen zijn. Dat zullen ze vast niet bestraffen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen homo's op als vegetarisch zijnde?
[..]
Zal wel meevallen.
Het begint pijnlijk voor je te worden. ''Jij bent dom, zo ontzettend dom.'' ''Waarom dan?'' ''Je bent gewoon dom.'' Dit is een beetje jouw argumentatiestructuur. Kom je ver mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ik inhoudelijk ergens op in moeten gaan? Jij bent degene die met domme opmerkingen aan komt zetten en vervolgens ook nog de wijsneus uit gaat lopen hangen. Nogmaals: zoek de definitie van racisme op of stop met onzin uit kramen.
Tegen zoveel domheid ben ik niet opgewassen.
Geen idee wat je bedoeldquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die op één hoogte met Strootgod stond.
Waarom zou ik tegen homo's op moeten kijken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen homo's op als vegetarisch zijnde?
[..]
Zal wel meevallen.
Er zijn momenten dat ik mij afvraag of je het zelf grappig vindt. Dan bedenk ik mij met welke user ik te maken hebquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ik tegen homo's op moeten kijken?
En sinds wanneer ben ik vegetarisch? Zover ik weet ben ik gewoon van vlees en bloed.
Haha, Littlerabbit is AFGEMAAKT.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben ik vegetarisch? Zover ik weet ben ik gewoon van vlees en bloed.
Touchéquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hou oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik mij afvraag of je het zelf grappig vindt. Dan bedenk ik mij met welke user ik te maken heb
Nicki
Nou ben ik ook al een PVV-stemmer, het wordt steeds mooier. Jij beticht iedereen van alles en nog wat, maar je zit bijna overal inhoudelijk aan de foute kant. Je weet niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Je beticht mij een VMBO'er te zijn en ook nog eens een PVV-stemmer te zijn.quote:
Volgens mij heb jij nog nooit Slenderman gespeeld, zeer enerverend en angstaanjagend spelletje.quote:
Stop gewoon.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nou ben ik ook al een PVV-stemmer, het wordt steeds mooier. Jij beticht iedereen van alles en nog wat, maar je zit bijna overal inhoudelijk aan de foute kant. Je weet niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Je beticht mij een VMBO'er te zijn en ook nog eens een PVV-stemmer te zijn.
Je zit overal naast, hoe pijnlijk.
Is dat een user hier?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom Nicki Minaj ineens verdwenen is, dat is alles.
Heb het een keer gespeeld, verjaardag van een maatje van me afgelopen zomer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit Slenderman gespeeld, zeer enerverend en angstaanjagend spelletje.
Hij kwam nu pas achter dat haar kont nep was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom Nicki Minaj ineens verdwenen is, dat is alles.
Teringquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het begint pijnlijk voor je te worden. ''Jij bent dom, zo ontzettend dom.'' ''Waarom dan?'' ''Je bent gewoon dom.'' Dit is een beetje jouw argumentatiestructuur. Kom je ver mee.
Succes, want je loopt met je eigen - daar is-ie weer - domheid te koop.
Ik weet tenminste wat racisme betekent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nou ben ik ook al een PVV-stemmer, het wordt steeds mooier. Jij beticht iedereen van alles en nog wat, maar je zit bijna overal inhoudelijk aan de foute kant. Je weet niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Je beticht mij een VMBO'er te zijn en ook nog eens een PVV-stemmer te zijn.
Je zit overal naast, hoe pijnlijk.
Oh, dan ben je toch blij dat die user weg is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik word gek van die gozer.
Uh, ok.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Aan dat laffe baardje van je te zien wel ja
Vegetariër is iemand die geen vlees en soms ook geen vis eet. Je zit er weer naast. Hoe pijnlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
Hoe ga jij daar mee om?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Misschien kickt ie erop zichzelf belachelijk te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |