leg uit danquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik weet tenminste wat racisme betekent.
Waarom doe je zo irritant, en vertel ons even wat Minaj je aangedaan heeft?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, dan ben je toch blij dat die user weg is?
Dat was een blunder van mijn kant ben ik bangquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:55 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Vegetariėr is iemand die geen vlees en soms ook geen vis eet. Je zit er weer naast. Hoe pijnlijk.
Godverdomme, bemoei je er niet mee als je er niks van snapt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was een blunder van mijn kant ben ik bang
Irritant homootje is het ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, bemoei je er niet mee als je er niks van snapt.
Wat zal er in de volgende scene gebeuren?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[ afbeelding ]
In afwachting van Double Pains antwoord post ik een Jap.
Stel je hier eens voor Henk.quote:
Nou dan. Dan ben ik toch niet vegetarisch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:55 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Vegetariėr is iemand die geen vlees en soms ook geen vis eet. Je zit er weer naast. Hoe pijnlijk.
Is de paus katholiek?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Maar we kunnen stellen dat Strootgod een god is
Wie is dat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Maar we kunnen stellen dat Strootgod een god is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |