Ze komt me alleen wel bekent voor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik weet wel dat die moira1 kanker heeft
ze rookt
Wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Pipo, dat vind ik een goede kloon!
Dat meen je niet, ik zie niks.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed in verstoppertje. Wat als ik jou nou zei dat erop deze foto mensen stonden.
[ [url=afbeelding[/url] ]
Neequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:42 schreef Saind het volgende:
maar we mogen dus vrouwelijk naakt posten?
mooi hoor, zn bmezine voorhoofdquote:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 21:16:57Speellijst opwarmconcert Guus Meeuwis voor #PSVAja: 1.'Laat mij in die Waan' 2.'Geef mij nu je Angst' en 3.'Dat komt door jou'. reageer retweet
Je beticht me van alles, dat mag hoor. Maar geef nou eens inhoudelijk antwoord.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef inZanity het volgende:
Blijkbaar weet jij niet zo goed wat racisme is. Prima hoor, maar ga je onwetendheid dan niet op mij afschuiven. VMBO'ertje.
Nee hoor. Ik moest alleen om mijzelf lachen, en kon het daarom niet laten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:43 schreef mrstylo het volgende:
LR geeft nu indirect toe dat hij FOK verslaafd is.
inzanity gaat nooit ergens inhoudelijk op in, weet datquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je beticht me van alles, dat mag hoor. Maar geef nou eens inhoudelijk antwoord.
Donut heads was ook zo'n rage daar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi hoor, zn bmezine voorhoofd
Zal ze vast een goeie baan opleveren
Welke weddenschap?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Zwak van LR, zijn weddenschap ontlopen
Waarom zou ik inhoudelijk ergens op in moeten gaan? Jij bent degene die met domme opmerkingen aan komt zetten en vervolgens ook nog de wijsneus uit gaat lopen hangen. Nogmaals: zoek de definitie van racisme op of stop met onzin uit kramen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je beticht me van alles, dat mag hoor. Maar geef nou eens inhoudelijk antwoord.
Normaal doe ik niet aan dat soort weddenschappen, maar hier ben ik dusdanig zeker over dat ik Doublepain een nieuwe UI gun.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ik inhoudelijk ergens op in moeten gaan? Jij bent degene die met domme opmerkingen aan komt zetten en vervolgens ook nog de wijsneus uit gaat lopen hangen. Nogmaals: zoek de definitie van racisme op of stop met onzin uit kramen.
Tegen zoveel domheid ben ik niet opgewassen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
inzanity gaat nooit ergens inhoudelijk op in, weet dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |