quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ik tegen homo's op moeten kijken?
En sinds wanneer ben ik vegetarisch? Zover ik weet ben ik gewoon van vlees en bloed.
Haha, Littlerabbit is AFGEMAAKT.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben ik vegetarisch? Zover ik weet ben ik gewoon van vlees en bloed.
Touchéquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hou oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik mij afvraag of je het zelf grappig vindt. Dan bedenk ik mij met welke user ik te maken heb
Nicki
Bang dat je weer in je bed plast?quote:
Nou ben ik ook al een PVV-stemmer, het wordt steeds mooier. Jij beticht iedereen van alles en nog wat, maar je zit bijna overal inhoudelijk aan de foute kant. Je weet niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Je beticht mij een VMBO'er te zijn en ook nog eens een PVV-stemmer te zijn.quote:
Volgens mij heb jij nog nooit Slenderman gespeeld, zeer enerverend en angstaanjagend spelletje.quote:
Stop gewoon.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nou ben ik ook al een PVV-stemmer, het wordt steeds mooier. Jij beticht iedereen van alles en nog wat, maar je zit bijna overal inhoudelijk aan de foute kant. Je weet niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Je beticht mij een VMBO'er te zijn en ook nog eens een PVV-stemmer te zijn.
Je zit overal naast, hoe pijnlijk.
Is dat een user hier?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom Nicki Minaj ineens verdwenen is, dat is alles.
Heb het een keer gespeeld, verjaardag van een maatje van me afgelopen zomer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit Slenderman gespeeld, zeer enerverend en angstaanjagend spelletje.
Hij kwam nu pas achter dat haar kont nep was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom Nicki Minaj ineens verdwenen is, dat is alles.
Teringquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het begint pijnlijk voor je te worden. ''Jij bent dom, zo ontzettend dom.'' ''Waarom dan?'' ''Je bent gewoon dom.'' Dit is een beetje jouw argumentatiestructuur. Kom je ver mee.
Succes, want je loopt met je eigen - daar is-ie weer - domheid te koop.
Ik weet tenminste wat racisme betekent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nou ben ik ook al een PVV-stemmer, het wordt steeds mooier. Jij beticht iedereen van alles en nog wat, maar je zit bijna overal inhoudelijk aan de foute kant. Je weet niet wat racisme is, je weet niet wat de ku klux klan is. Je beticht mij een VMBO'er te zijn en ook nog eens een PVV-stemmer te zijn.
Je zit overal naast, hoe pijnlijk.
Oh, dan ben je toch blij dat die user weg is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik word gek van die gozer.
Uh, ok.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Aan dat laffe baardje van je te zien wel ja
Vegetariër is iemand die geen vlees en soms ook geen vis eet. Je zit er weer naast. Hoe pijnlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
Hoe ga jij daar mee om?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Misschien kickt ie erop zichzelf belachelijk te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |