Je weet niet wat een ras is, dat het nog bestaat. Leuk dat je zelf met de SP op de proppen komt, terwijl die partij veel laagopgeleiden trekt. Troll.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:17 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
Gast, doe gewoon mondje dicht. Voor je jezelf nog belachelijker maakt.
Gele rochels?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Ik zit met smart te wachten op het mooiste moment van de verkoudheid.
Hoi.quote:
Mijn lul in jouw...laat maar, beetje te vulgair.quote:Ik zit met smart te wachten op het mooiste moment van de verkoudheid.
okquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Soepquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Stijve tepels?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Dat zou heel ordinair worden ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Mijn lul in jouw...laat maar, beetje te vulgair.
Wel blanken graag. Zoiets wordt hier geloof ik wel op prijs gesteld:quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is dit voor een praat?
Tijd voor tieten en asses
Marokkanen en Turken zijn volgens mij wel andere ras (toch? ).quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:18 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je weet niet wat een ras is, dat het nog bestaat. Leuk dat je zelf met de SP op de proppen komt, terwijl die partij veel laagopgeleiden trekt. Troll.
stoned manquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze nu weer met stenen gooien? Het houdt maar niet op met die incidenten daar hè
die inkquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel blanken graag. Zoiets wordt hier geloof ik wel op prijs gesteld:
[ afbeelding ]
Groene snot?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Dit meen je toch zelf niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Marokkanen en Turken zijn volgens mij wel andere ras (toch? ).
Ik weet bijster goed wat een ras is. Geen idee wat het er verder overigens toe doet maar goed.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:18 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je weet niet wat een ras is, dat het nog bestaat. Leuk dat je zelf met de SP op de proppen komt, terwijl die partij veel laagopgeleiden trekt. Troll.
Japanse chickies snappen het.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat hakenkruis zit verkeerd. Nu is het t teken van liefde.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Japanse chickies snappen het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doublepain hoe is het?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
Morgen lig ik dus huilend of lachend in bed
quote:
Of allebei.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Japanse chickies snappen het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi bruiloft thema
[ afbeelding ]
wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
Ja wohl mein fuhrerquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat hakenkruis zit verkeerd. Nu is het t teken van liefde.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wohl mein fuhrer
[ afbeelding ]
Waar gaat het toch heen met onze wereld.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wohl mein fuhrer
[ afbeelding ]
Blijkbaar niet, want de PVV is tegen geen enkel ras. Dus nogal domme opmerking.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef inZanity het volgende:
Ik weet bijster goed wat een ras is. Geen idee wat het er verder overigens toe doet maar goed.
Nu is de PVV ook al tegen donkeren en joden?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef inZanity het volgende:
En nu hup hup, snel weer terug onder je Ku kux klan muts.
Is dat de arena achter hun?quote:
Als Koerd weet hij dat hij tot een superieur ras behoort, andere rassen zijn voor hem zonder verschil een grote groep minderwaardige mensen.quote:
Dit is van alle tijden. Japanners zijn gewoon een verknipt achterlijk volkje met een debiele cultuur.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar gaat het toch heen met onze wereld.
Hij heeft het niet meer onder controle.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM... Wat is er met deze SC gebeurd?
Hm, kom; we gaan ze slaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is van alle tijden. Japanners zijn gewoon een verknipt achterlijk volkje met een debiele cultuur.
GGMM heeft een bekentenis gedaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
jodenquote:
Er worden te weinig tieten gepost.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |