haha austitje bel 0624191182quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nieuwe mensen zijn engMaar okee
Caviakanon? Waar vind ik die?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
Piye, gooi 4ebe's caviakanon er ook ff in
quote:
Alvast bedanktquote:
En dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Omdatappel in TT.
[..]
haha austitje bel 0624191182
Dat kwam door mijn tekst denk ikquote:
Niemand die het ziet ook, het is super subtielquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kwam door mijn tekst denk ik![]()
Maar idd
Je post hier net. Als we iedereen erin moeten zetten die hier net post.quote:
Hallo spreek ik met de pliesie ?quote:
Nestalgie staat ook in de OP... welke retard heeft dat dan weer gedaan dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je post hier net. Als we iedereen erin moeten zetten die hier net post.
Ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nestalgie staat ook in de OP... welke retard heeft dat dan weer gedaan dan?
Dombo.quote:
NoorsBloed, Emimich, Krentenbolquote:
Check, die ook nog. En chocolatebear komt hier niet meer dus die kan er wel uit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NoorsBloed, Emimich, Krentenbol
Lol, jij post al langer mee dan die newbies en je staat er niet in zie ik nu pas.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef Modus het volgende:
Ja stel je voor dat je UI niet in een OP van een internetforum staat. Wat moeten je knikkervriendjes wel niet denken....
Wie?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Check, die ook nog. En chocolatebear komt hier niet meer dus die kan er wel uit.
Ik beloof dat ik de OP recht zal doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je post hier net. Als we iedereen erin moeten zetten die hier net post.
ja brandweer hier hoi wat is het probleim?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo spreek ik met de pliesie ?
Verkapte zet-alsjeblief-mijn-UI-er-ook-in post?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef Modus het volgende:
Ja stel je voor dat je UI niet in een OP van een internetforum staat. Wat moeten je knikkervriendjes wel niet denken....
Hij ging mij pics sturen en toen hier posten dat ik hem wilde pijpenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uhh die vage neger. Tis een wonder dat ik zn naam nog wist.
Tis nog geen 00.00 dus kan bestquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:34 schreef Fascination het volgende:
En de datum van Chai's baneinde klopt niet.
Nou er had hier iemand geen goesting om te werken precies.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ja brandweer hier hoi wat is het probleim?
OH NOES.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, jij post al langer mee dan die newbies en je staat er niet in zie ik nu pas.
Ik ken geen negers.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uhh die vage neger. Tis een wonder dat ik zn naam nog wist.
Gvdquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij ging mij pics sturen en toen hier posten dat ik hem wilde pijpen
Echt he.quote:
ik kom je redden in mijn brandweerpakquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou er had hier iemand geen goesting om te werken precies.
Is toch precies op de minuut afgesteld, omdat dat nu automatisch gaat?quote:
ofzoquote:
Mofo seksiequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ik kom je redden in mijn brandweerpak
Ik weet niet hoe laat admin op ban knopje gedrukt heeft, maar mn laatste ban had ik een exact tijdstip. Precies 48 uur nadat banknopje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is toch precies op de minuut afgesteld, omdat dat nu automatisch gaat?
Wanneer is het dan wel?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:34 schreef Fascination het volgende:
En de datum van Chai's baneinde klopt niet.
Ja, dat bedoel ik dus. Misschien heeft ze wel een permban.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:36 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat admin op ban knopje gedrukt heeft, maar mn laatste ban had ik een exact tijdstip. Precies 48 uur nadat banknopje.
Neeeee mag nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Misschien heeft ze wel een permban.!
Ze antwoordt ook niet op m'n dm, goftedomme.quote:
Misschien een dm-banquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze antwoordt ook niet op m'n dm, goftedomme.
Zou kunnen, ja.quote:
Ja, maar wel een echte. Ik kom bij je eten oke?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga pannenkoeken bakken.
Wil iemand een pannenkoek?
Geen bereik op de trekker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze antwoordt ook niet op m'n dm, goftedomme.
Nee, maar een filmpje van hoe je 'm opeet zou ik wel opwindend vinden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga pannenkoeken bakken.
Wil iemand een pannenkoek?
ik pak je op, red je en dan vliegen we met mijn schaamlipmobiel naar bora boraquote:
Ja is goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja, maar wel een echte. Ik kom bij je eten oke?
Ik eet heel ranzig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, maar een filmpje van hoe je 'm opeet zou ik wel opwindend vinden.
Waar wacht je nog op?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ik pak je op, red je en dan vliegen met mijn schaamlipmobiel naar bora bora
dat wordt vuurwerk op die meet bbyquote:
Daar hoopte ik juist op.quote:
O jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar hoopte ik juist op.![]()
Eigenlijk moet je je ondertitel nu wel veranderen trouwens.
puntquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar hoopte ik juist op.![]()
Eigenlijk moet je je ondertitel nu wel veranderen trouwens.
Nou ja.. jij weet hoe ik eet.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
en 4ebe ik heb je caviakanon echt ontzettend gemist.
Ik heb er zo af en toe lokaal naar gekeken, true story__!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nu herkent iedereen me weer.. Net nu iedereen gewend was aan die hond
Eet je echt zo ranzig dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. jij weet hoe ik eet.
Sorry puppyquote:
Nee heel beschaafd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Eet je echt zo ranzig dan?
Nu ben ik oprecht nieuwsgierig.
Ik ga ze missen hoorquote:
quote:
Doorzichtigquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat voor kleur onderbroek dragen jullie?
Wauw die is wel knap.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee heel beschaafd.![]()
En ik smeer per ongeluk kruidenboter in mijn haar![]()
Grijs.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zwart. Wil je ook weten wat voor onderbroek?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal jou eens een plaats geven in mijn fobo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Retarded pup gewoon een plaats geven in je fobo. In een spoiler.
Ik heb al meerdere plaatsen in je foboquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een plaats geven in mijn fobo.
In een spoiler
Commandoquote:
Ik kan tevens niet normaal drinken, beland altijd ergens op mijn kin of zo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Wauw die is wel knap.
Ach ik kan er zelf ook wat van hoor. Ik eet vrij netjes, maar krijg het toch altijd voor elkaar om 1 druppel saus op m'n kleding te morsen. Ervanuitgaande dat er saus in/op/bij het voedsel zit natuurlijk.
[..]
Grijs.
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwart. Wil je ook weten wat voor onderbroek?
Maar niet in een spoilerquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere plaatsen in je fobo
Doet me denken aan groep acht toen zo'n meisje uit m'n klas altijd aan mij en nog 2 jongens ging laten zien wat ze die dag voor ondergoed aan had.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwart. Wil je ook weten wat voor onderbroek?
Ook weer herkenbare shit deze. Soms schenk ik gewoon mis zeg maar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan tevens niet normaal drinken, beland altijd ergens op mijn kin of zo.
Dat verdient ie wel idd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Retarded pup gewoon een plaats geven in je fobo. In een spoiler.
Beetje zoiets:quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Doet me denken aan groep acht toen zo'n meisje uit m'n klas altijd aan mij en nog 2 jongens ging laten zien wat ze die dag voor ondergoed aan had.Heb me later door m'n zus laten vertellen dat het betreffende meisje altijd de strings van haar zus stal.
[..]
Ook weer herkenbare shit deze. Soms schenk ik gewoon mis zeg maar.
Sommige dingen zijn leuker als je ze niet weetquote:
swsoquote:
Erger zelfs, want ik hou 'm dan gewoon aan m'n mond, maar schenk de helft ernaast.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zoiets:
[ afbeelding ]
Het is zo'n hipster van de Hunkemoller, heerlijk die dingen. Veel leuker dan strings ook, naar mijn mening.quote:
Dat is wel knapquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Erger zelfs, want ik hou 'm dan gewoon aan m'n mond, maar schenk de helft ernaast.
Oké, bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is zo'n hipster van de Hunkemoller, heerlijk die dingen. Veel leuker dan strings ook, naar mijn mening.
Toen ik een poosje geleden op bezoek ging bij meisje voor 2e date en het 's nachts ineens supergezellig werd heb ik haar dat zelf laten ontdekken als soort van verrassingquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn leuker als je ze niet weet
Hipstersquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is zo'n hipster van de Hunkemoller, heerlijk die dingen. Veel leuker dan strings ook, naar mijn mening.
Je nummer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja is goed.
[..]
Ik eet heel ranzig.
[..]
Waar wacht je nog op?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor de informatie.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
En wat een verrassing was het..quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Toen ik een poosje geleden op bezoek ging bij meisje voor 2e date en het 's nachts ineens supergezellig werd heb ik haar dat zelf laten ontdekken als soort van verrassing
Het begint met 06quote:
Wel overdag?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hipsters![]()
Strings zitten niet zo heel lekker, kan er iig niet snachts in slapen.
En viel de verrassing in de smaak?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Toen ik een poosje geleden op bezoek ging bij meisje voor 2e date en het 's nachts ineens supergezellig werd heb ik haar dat zelf laten ontdekken als soort van verrassing
Soms slaap ik ook overdag ja.quote:
Ja deed het goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
En viel de verrassing in de smaak?
:$ oepsiequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
TR gemacht, beetje begin van mn telnr posten
Ik zag wat je daar deed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
En viel de verrassing in de smaak?
Ik ook, maar dan krijg ik van die rare dromen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms slaap ik ook overdag ja.
Middagtukjesquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan krijg ik van die rare dromen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Middagtukjes![]()
Oh en slapen vroeger in de klas_
Als je om half 4 gaat slapen en om half 7 op moet om de bus te halen dan wil je wel slapenquote:
Daarom lig ik ook iedere dag om 10 uur 'savonds in m'n nestquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je om half 4 gaat slapen en om half 7 op moet om de bus te halen dan wil je wel slapen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dan sliep ik dus gewoon lekker door tot 10 uur en moest ik weer nablijven voor spijbelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je om half 4 gaat slapen en om half 7 op moet om de bus te halen dan wil je wel slapen
Dat kan ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daarom lig ik ook iedere dag om 10 uur 'savonds in m'n nest
Dan presteer ik de hele dag maar voor 20%.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig gedoe dit. Hoef je al niet meer.
Ik voor een uur of 3-4 op 110% en dan -20% voor de rest van de dagquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan presteer ik de hele dag maar voor 20%.
Ik kan niet slapen voor 00.00 tenzij ik echt heel veel gedaan hebquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daarom lig ik ook iedere dag om 10 uur 'savonds in m'n nest
Ik maak dan ook wel lange werkdagen, fiets meer dan een uur, en ga ook iedere avond minimaal een uur sporten. Dus wellicht dat het daardoor komtquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen voor 00.00 tenzij ik echt heel veel gedaan heb
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik maak dan ook wel lange werkdagen, fiets meer dan een uur, en ga ook iedere avond minimaal een uur sporten. Dus wellicht dat het daardoor komt
Zie je dat fietsen niet als sporten?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik maak dan ook wel lange werkdagen, fiets meer dan een uur, en ga ook iedere avond minimaal een uur sporten. Dus wellicht dat het daardoor komt
fietsen over straat als sport zienquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zie je dat fietsen niet als sporten?
Meer dan een uur fietsen zie jij niet als sporten?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
fietsen over straat als sport zien
Nee. Word er niet echt moe van ofzo, en heb ook niet het idee dat het veel uithaalt van m'n lichaam. Ik spreek pas van sporten als ik gezweet heb, spierpijn heb, of me op een andere manier fysiek uitgeput voel naderhand. Daar bovenop moet het natuurlijk ook wel leuk zijn om te doen, maar dat is eerder een bijzaakquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zie je dat fietsen niet als sporten?
als je heel hard fietst en er kapot van gaat wel, maar waarom zou je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meer dan een uur fietsen zie jij niet als sporten?
Daarvoor werkt het inderdaad wel. Ik vreet me hier echt een ongeluk en ik kom niets aanquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds ik fiets, ben ik al meer dan 10 kg afgevallen.
Het was fantastisch.
Ik kan het iedereen aanraden.
450 keer.
Fietsenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee. Word er niet echt moe van ofzo, en heb ook niet het idee dat het veel uithaalt van m'n lichaam. Ik spreek pas van sporten als ik gezweet heb, spierpijn heb, of me op een andere manier fysiek uitgeput voel naderhand. Daar bovenop moet het natuurlijk ook wel leuk zijn om te doen, maar dat is eerder een bijzaak
Ik ben er wel mee afgevallen, maar goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds ik fiets, ben ik al meer dan 10 kg afgevallen.
Het was fantastisch.
Ik kan het iedereen aanraden.
450 keer.
Ja, geeft echt zo'n fijn voldaan gevoel. Kan het ook heerlijk vinden om me om te kleden na een workout en dat je gewoon kan zien welke spieren je het meest gebruikt hebt.quote:
herkenbaaaaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
spierpijn is kei geil de dag na het trainen ben ik heledagen aan het flexen om het te voelen soms komt er wat voorvocht mee maarja dat hou je
Ik ben ook afgevallen van het niet meer drinken van frisdrank.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben er wel mee afgevallen, maar goed.
alleen op fok tog, jij ook dacht ik?quote:
secondlife en habbo u mad?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alleen op fok tog, jij ook dacht ik?
Oeh hoor ik hier een rijke man?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:28 schreef Piye het volgende:
Liften.Je kan ook gewoon de taxi nemen stelletje paupers.
mirinquote:
wij zijn geen eckte eckte no worriesquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:28 schreef Fascination het volgende:
Oh god, het wordt toch niet weer een Panzermaus-topic, he.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef JaJammerJan het volgende:
Ik sta nu een 7,8 gemiddeld voor al mijn vakken op 6VWO, maar de school wilt mij gaan laten zakken op gym. Ik heb namelijk 4 gymlessen niet gevolgd, omdat mijn enkel verzwikt was. Die gymlessen stellen trouwens geen ene zak voor, want het enige waarvoor je beoordeelt wordt, is of je aanwezig bent; je kan 2 uur op de bank gaan zitten of 2 uur je best doen, het maakt niks uit.
De gymlessen zijn onderverdeeld in 4 delen van elk 4 lessen en voor elk deel wordt je apart 'beoordeeld' op je absentie. Ik heb het eerste deel dus geen een les gevolgd (gewoon netjes afgemeld) en heb voor dat deel een O-onvoldoende. Voor de andere 3 delen heb ik gewoon een G voor goed, omdat ik al die lessen gevolgd heb.
3x G 1x O = eindcijfer O Dat staat op mijn eindlijst en daarmee zou ik automatisch gezakt zijn.
Nu willen ze dat ik die 4 lessen in gaan halen door 4x2 uur mee te gymen met 4e of 5e jaars. Daar heb ik dus echt geen zin in en ik vind het ook gewoon onzin dat ze me kunnen laten zakken op gym, omdat mijn enkel verzwikt was.
De vraag is dus of ze me echt kunnen gaan laten zakken hierop of dat dit loze dreigementen zijn. Is er ergens een site waarop staat hoe het landelijk geregeld is met het laten zakken voor gym en de reden daarvoor?
Klacht: School is achterlijk en wil mij laten zakken op gym, omdat mijn enkel verzwikt was.
Volgens mij ben jij even breed als Panzer hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mirin
[..]
wij zijn geen eckte eckte no worries
Niet gekliktquote:
Dit had ik ook in de zesde. Een lesje gevolgd met de eerste klas en het gezeik was opgelost. Snap niet waar die boy zo moeilijk over doet.quote:
De school wilt hem laten zakken.quote:
Jij begint qua postgedrag ineens heel erg op een vriend van mij te lijken...quote:
ik ken geen rare mensenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij begint qua postgedrag ineens heel erg op een vriend van mij te lijken...
Ik snap niet waarom de school zo moeilijk doet over gym.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit had ik ook in de zesde. Een lesje gevolgd met de eerste klas en het gezeik was opgelost. Snap niet waar die boy zo moeilijk over doet.
Ja, ik bespaar veel geld door vrouwen alles voor me te laten betalen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oeh hoor ik hier een rijke man?
Komt door al die dikke kindjes tegenwoordig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de school zo moeilijk doet over gym.Je doet daar toch 300 keer hetzelfde.
Niet? Ik nog tot m'n 22e hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:34 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, gym in de zesde? Toen had ik geen gym meer.
Wat ik mij trouwens afvraag hé. Toen je nog een kleine Fascinatie was, keek je toen al naar de vajina's van mede-klasgenootjes? (srs)quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:34 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, gym in de zesde? Toen had ik geen gym meer.
Nee ze keek gayporn. True story.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ik mij trouwens afvraag hé. Toen je nog een kleine Fascinatie was, keek je toen al naar de vajina's van mede-klasgenootjes? (srs)
Ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver en je ondertitel ook nog eens. Begint je naam met een K?
Niet gek dat ze lesbi is.quote:
Op de basisschool kwamen die gevoelens wel op, maar keek ik nooit op zo'n manier naar klasgenootjes tijdens het douchen, op de middelbare school eigenlijk ook niet tijdens het omkleden bij gym.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ik mij trouwens afvraag hé. Toen je nog een kleine Fascinatie was, keek je toen al naar de vajina's van mede-klasgenootjes? (srs)
Keek je wel naar hun pronte borsten?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op de basisschool kwamen die gevoelens wel op, maar keek ik nooit op zo'n manier naar klasgenootjes tijdens het douchen, op de middelbare school eigenlijk ook niet tijdens het omkleden bij gym.
He verdorie nu weet ik niet zeker of je trolltquote:
Volgens mij doen alle meisjes dat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Keek je wel naar hun pronte borsten?
Je doet wel een vergelijkend warenonderzoek, ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Keek je wel naar hun pronte borsten?
Bicurious voornamelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
iedere sma op foks is opeens bi of lesbosad
Fas is natuurlijk wel de eckte eckte. Die was al lesbo voor Ellen Degeneres.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
draag je ook tuinbroeken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bicurious voornamelijk.Ik ben de enige hardcore dyke hier.
Zegt Meneer Wil-je-asje-asje-ASJEBLIEFT-met-Vera-zoenen-op-de-meet'quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
Nee.quote:
Alles voor de aandachtquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zegt Meneer Wil-je-asje-asje-ASJEBLIEFT-met-Vera-zoenen-op-de-meet'
Wat is dit toch voor gezeik. Als ik gewoon graag met zowel jongens als meisjes seks heb dan moet ik dat toch helemaal zelf wetenquote:
Wie zijn ze?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]![]()
ze zijn vera trouwens aan het regelen as we speak, dus ik zou er iets aan doen als ik jou was.
Op een seksuele manier leuk?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor gezeik. Als ik gewoon graag met zowel jongens als meisjes seks heb dan moet ik dat toch helemaal zelf wetenHet is niet alsof ik het in m'n ondertitel heb en het in ieder topic moet posten, maar als iemand vraagt 'vindt je meisjes ook leuk' en ik zeg ja, dan is het meteen 'HUUH AANDACHTSHOER'. Get a life
dat whatsapp-kliekje, hongerig als wolven zeg ik jequote:
Wajoo, gevoelig punt ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor gezeik. Als ik gewoon graag met zowel jongens als meisjes seks heb dan moet ik dat toch helemaal zelf wetenHet is niet alsof ik het in m'n ondertitel heb en het in ieder topic moet posten, maar als iemand vraagt 'vindt je meisjes ook leuk' en ik zeg ja, dan is het meteen 'HUUH AANDACHTSHOER'. Get a life
Ja. En ik ben ook wel eens heel erg gek geweest op een meisje, hoewel daar jammer genoeg geen relatie uitgekomen is. Maar op FOK! wordt er dan meteen geblerd "BI BESTAAT NIET, OP JE 30STE PIEP JE WEL ANDERS". Flikker op man, alsof jij in mijn hoofd kan kijkenquote:
Vaak prefereren biwijfjes uiteindelijk toch een man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja. En ik ben ook wel eens heel erg gek geweest op een meisje, hoewel daar jammer genoeg geen relatie uitgekomen is. Maar op FOK! wordt er dan meteen geblerd "BI BESTAAT NIET, OP JE 30STE PIEP JE WEL ANDERS". Flikker op man, alsof jij in mijn hoofd kan kijken
INB4: wat komt er ineens een hoop agressie uit
Als je kan kiezen is een man wel makkelijker ja. Als je kinderen wil hoef je niet moeilijk te doen met spermadonoren, niemand zal je raar aankijken om je relatie, ga maar door. Maar toch, als ik smoorverliefd zou worden op een vrouw, zou ik daar geen moment over twijfelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak prefereren biwijfjes uiteindelijk toch een man.
Komt ziba nou ja??quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat whatsapp-kliekje, hongerig als wolven zeg ik je
nee dat hebben jullie verneukt.quote:
Vaak worden ze niet smoorverliefd op een vrouw. Ja, dit is ook een ergerpuntje voor mij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je kan kiezen is een man wel makkelijker ja. Als je kinderen wil hoef je niet moeilijk te doen met spermadonoren, niemand zal je raar aankijken om je relatie, ga maar door. Maar toch, als ik smoorverliefd zou worden op een vrouw, zou ik daar geen moment over twijfelen.
Die proberen allemaal al een date te regelen voor de meet zeker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat whatsapp-kliekje, hongerig als wolven zeg ik je
"teveel engerds in die chat", zei zequote:
ja de chat is toch niet de real thing johquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
"teveel engerds in die chat", zei ze
Kan er wel inkomen dat het van jouw kant net zo vervelend is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak worden ze niet smoorverliefd op een vrouw. Ja, dit is ook een ergerpuntje voor mij.
Net zoals bimannetjes uiteindelijk vaak ook een man prefereren. Ik zeg niet dat biseksualiteit niet bestaat, het is slechts opmerkelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak prefereren biwijfjes uiteindelijk toch een man.
i know right, ze kunnen gewoon die humor niet waarderenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja de chat is toch niet de real thing joh
Every timequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, geeft echt zo'n fijn voldaan gevoel. Kan het ook heerlijk vinden om me om te kleden na een workout en dat je gewoon kan zien welke spieren je het meest gebruikt hebt.
True.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Net zoals bimannetjes uiteindelijk vaak ook een man prefereren. Ik zeg niet dat biseksualiteit niet bestaat, het is slechts opmerkelijk.
sowieso nadat je mastersbeert beert hebt zie je die zieke pomp in je eikel net een opbloeiende paddestoelquote:
Ik dacht eerst dt jij minimaal bi was :squote:Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Net zoals bimannetjes uiteindelijk vaak ook een man prefereren. Ik zeg niet dat biseksualiteit niet bestaat, het is slechts opmerkelijk.
Pardon?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bicurious voornamelijk.Ik ben de enige hardcore dyke hier.
Gastquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sowieso nadat je mastersbeert beert hebt zie je die zieke pomp in je eikel net een opbloeiende paddestoel
Je ziet er te vrouwelijk uit. Jammer dan.quote:
Jup gwn aandachtquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas is sowieso de meest neppe lesbi ever.
Zal jou eens even wat truukjes laten zien, met je tuinbroek op je enkelsquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet er te vrouwelijk uit. Jammer dan.![]()
![]()
![]()
Ik blaas toch niet op je fluitje :Squote:
Nootjes :$quote:
Oké oké, jij ook. Jij hebt toch ook wel ervaring met wispelturige biwijfjes?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zal jou eens even wat truukjes laten zien, met je tuinbroek op je enkels
Nee, gewoon full on gay toch.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dt jij minimaal bi was :s
Oh wist ik niet.quote:
Bekrab mn rugquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik blaas toch niet op je fluitje :S
[..]
Nootjes :$
Ja.. Voor zover ik weet allemaal terug naar mannen idd :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké oké, jij ook. Jij hebt toch ook wel ervaring met wispelturige biwijfjes?
K schat :$ buk maar :$quote:
Watquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja.. Voor zover ik weet allemaal terug naar mannen idd :$
Of van die meisjes die keihard schreeuwen dat ze lesbo zijn en zich vervolgens alsnog laten volpompen bij de eerste de beste langharige metalgast
Of een meisje waarvan je denkt dat ze zich lesbo waant (want niet goed in d'r hoofd), vervolgens helemaal losgaat op Japanse piemels, maar dat dit eigenlijk kwam omdat die jongens er zo vrouwelijk uitzagen ;S
Mind = blown
Welcome to my lifequote:
Wil jij wel weten eh :$quote:
Je moet gewoon weer hetero worden, veel simpelerquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maar miss val ik ook gewoon op labiele meisjes
Of trek ik het aan met m'n eigen labiliteit :$
[..]
K schat :$ buk maar :$
Damn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja.. Voor zover ik weet allemaal terug naar mannen idd :$
Of van die meisjes die keihard schreeuwen dat ze lesbo zijn en zich vervolgens alsnog laten volpompen bij de eerste de beste langharige metalgast
Of een meisje waarvan je denkt dat ze zich lesbo waant (want niet goed in d'r hoofd), vervolgens helemaal losgaat op Japanse piemels, maar dat dit eigenlijk kwam omdat die jongens er zo vrouwelijk uitzagen ;S
Mind = blown
4ebe kut whoppequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Welcome to my life
[..]
Wil jij wel weten eh :$
Is niet zo moeilijk tho
Was maar grapje hoor.quote:
Is wel true tho, echt waar.. Mja, zeg jij nee tegen een mooie sappige lade? :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet gewoon weer hetero worden, veel simpeler
Bukken doe ik voor niemand gvd
Meh, ik weet ook niet of ik uiteindelijk met een vrouw wil trouwen. Maar ik weet ook niet of ik uiteindelijk met een man wil trouwenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Welcome to my life
[..]
Wil jij wel weten eh :$
Is niet zo moeilijk tho
Lolwutquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn.! Mijn uitspraak is bij dezen bewezen.
Labeltjes zijn niet belangrijk.. Kan ook wel gaan batsen met een kerel, doe het niet, want vind het niet leuk :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh, ik weet ook niet of ik uiteindelijk met een vrouw wil trouwen. Maar ik weet ook niet of ik uiteindelijk met een man wil trouwenIk weet alleen dat ik nu daten en seks met meisjes even leuk vind als daten en seks met jongens. En of me dat bi maakt ofzo cared me eigenlijk vrij weinig.
Nu even niet praten over sappige lades pls. Ik heb bier en thc gehad en geen puni beschikbaar :squote:Op zaterdag 13 april 2013 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is wel true tho, echt waar.. Mja, zeg jij nee tegen een mooie sappige lade? :$
Moet jij eens opletten
Weet niet. Jouw ways? Soort gaygloed zat erover soms.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Was maar grapje hoor.Maar dacht je dat echt? Hoezo dan?
WHquote:
Aggerm, kusje op?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu even niet praten over sappige lades pls. Ik heb bier en thc gehad en geen puni beschikbaar :s
Zal wel even op jou letten, ja.
[..]
Weet niet. Jouw ways? Soort gaygloed zat erover soms.
"Ik wordt verliefd op personen"quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nog even een serieuze post dan? Ik baseer seksuele orientatie meer op gevoel.. Voel niks voor mannen, wel voor vrouwen, enige reden dat ik mezelf lesbisch noem
Gr gr
Rokjon
Ik heb nu niks aan kusjesquote:
Eigenlijk word ik vrijwel nooit verliefd :$ vind ik eng :$quote:
Padummm tssjjjquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet niet. Jouw ways? Soort gaygloed zat erover soms.
Klinkt als chloroquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik vrijwel nooit verliefd :$ vind ik eng :$
Me neitherquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
QFT.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
Zo oud ben ik nog nietquote:
Wil je verliefd op mij worden dan? :$ Zal wel mooie meisjes voor je regelen dan :$quote:
Ben ik al hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet
Sorry chloortje
[..]
Wil je verliefd op mij worden dan? :$ Zal wel mooie meisjes voor je regelen dan :$
Hoeft niets te zeggen, Crack is schijnbaar ook niet verliefd op haar vriend.quote:
wulpse teefquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet
Sorry chloortje
[..]
Wil je verliefd op mij worden dan? :$ Zal wel mooie meisjes voor je regelen dan :$
Kan.. Maar als ik t al merk, hou ik mezelf heul erg tegen..quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij zegt bijna iedereen dat ze niet snel verliefd worden.
Ik heb helemaal niemand en niemand heeft mij. We hebben het gewoon leuk met elkaar zonder nare beperkingen en beloftes die je toch niet waar gaat maken en ander emotioneel gezeik. Gewoon genieten van de tijd die je samen hebt, dan kwets je elkaar ook nietquote:
Wel meer dan de gemiddelde man waarschijnlijk, niet genoeg om een schoonheidssalon te beginnen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]je hebt ook wel verstand van make up enzo toch?
Zeg ik breng sidedishes voor je mee schatquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ik al hoormaar wil er wel wat bij on the side :s
Watquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeft niets te zeggen, Crack is schijnbaar ook niet verliefd op haar vriend.
Nu kom je in de buurtquote:
Tevens dit ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kan.. Maar als ik t al merk, hou ik mezelf heul erg tegen..
Iets met teveel verwachtingen wanneer in relatie enzulks.. Bladiebla
Dat denk je maarquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand en niemand heeft mij. We hebben het gewoon leuk met elkaar zonder nare beperkingen en beloftes die je toch niet waar gaat maken en ander emotioneel gezeik. Gewoon genieten van de tijd die je samen hebt, dan kwets je elkaar ook niet
Ahh, touché..quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand en niemand heeft mij. We hebben het gewoon leuk met elkaar zonder nare beperkingen en beloftes die je toch niet waar gaat maken en ander emotioneel gezeik. Gewoon genieten van de tijd die je samen hebt, dan kwets je elkaar ook niet
Voor nu is dit iig voor ons allebei fijn. Als een van ons verliefd wordt begint het gezeik natuurlijk als nog, maar dat zien we dan wel weerquote:
Wederzijdsquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ahh, touché..
Mag jou wel :$
Ja, ik verbaasde me er ook al over.quote:
Mah gurllquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zeg ik breng sidedishes voor je mee schat
[..]
Wat
[..]
Nu kom je in de buurt
Ik geloof je op je woord.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel meer dan de gemiddelde man waarschijnlijk, niet genoeg om een schoonheidssalon te beginnen.
Het is ju moeder D to the q---o--d.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zeg ik breng sidedishes voor je mee schat
[..]
Wat
[..]
Nu kom je in de buurt
Wat is deze, Ik kan niet eens.......... Whut....................... O.oquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik verbaasde me er ook al over.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mah gurll
[..]
Ik geloof je op je woord.
Oppassen met homo-erotische grapjes voortaan dus. Straks krijg ik Demon_From_Heaven nog achter me aan.quote:
Picsquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Oppassen met homo-erotische grapjes voortaan dus. Straks krijg ik Demon_From_Heaven nog achter me aan.
Hartverwarmend ditquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Enge awkward silence
Voor jullie allemaal dan
[ afbeelding ]
Eigenlijk meer van DFH die achter je aan rent, terwijl je gillend wegrolt, maar dat mag ook hoor :$quote:
Zit vol liefde vanavond, zal de alcohol zijnquote:
Nou dat mag op zich wel, maar dan wel eerlijk ruilen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eigenlijk meer van DFH die achter je aan rent, terwijl je gillend wegrolt, maar dat mag ook hoor :$
Helemaal lekkah, helemaal fijn.. Even eentje opzoekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou dat mag op zich wel, maar dan wel eerlijk ruilen.
Goed zo Piye, zo doe ik het ook altijdquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou dat mag op zich wel, maar dan wel eerlijk ruilen.
Hij leert van de bestequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goed zo Piye, zo doe ik het ook altijd
Doe eens aardig tegen haar, ze is autistisch.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef CristinaYang het volgende:
Kennen jullie die Supergirl? Ze loopt m'n topic vol te trollen en ik vind haar heel erg irritant. Of hem, trouwens.
Ja die weet elk topic in een SC te veranderen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef CristinaYang het volgende:
Kennen jullie die Supergirl? Ze loopt m'n topic vol te trollen en ik vind haar heel erg irritant. Of hem, trouwens.
Tijd voor billenkoekquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja die weet elk topic in een SC te veranderen.
Komt het daardoor? Ik deed best aardig, en heb zelfs sorry gezegd dat ik het woord 'auti' op een manier gebruikte die ze als beledigend ervoer. Maar ze is constant aan het bekvechten met een of andere boy, en gaat nu haten op hoe hij er uit zietquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen haar, ze is autistisch.
Lol, wat toevallig. Ik zei maar wat, maar wel leuk dat je een verhaal uitgetypt hebt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Komt het daardoor? Ik deed best aardig, en heb zelfs sorry gezegd dat ik het woord 'auti' op een manier gebruikte die ze als beledigend ervoer. Maar ze is constant aan het bekvechten met een of andere boy, en gaat nu haten op hoe hij er uit zietTis gewoon sneu allemaal.
over dat ik geld op straat vind? neequote:
Nou als we iedereen met die kwaliteit billenkoek moeten gaan geven hebben we nog een lange weg te gaan.quote:
Toen wij samen over straat liepen keek je me gewoon aanquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
over dat ik geld op straat vind? nee
Was ook te moeilijk om niet te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Toen wij samen over straat liepen keek je me gewoon aan
Nee niet allemaal, dat overleven je handen nooitquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou als we iedereen met die kwaliteit billenkoek moeten gaan geven hebben we nog een lange weg te gaan.
HOEZO, OMDAT IK ZO DIK BEN DAT JE NIET OM ME HEEN KAN KIJKEN?!quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Was ook te moeilijk om niet te doen.
Ok that's it.. Tegelijk oversteken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HOEZO, OMDAT IK ZO DIK BEN DAT JE NIET OM ME HEEN KAN KIJKEN?!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
<insert that escalated quickly plaatje>quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha is goed.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok that's it.. Tegelijk oversteken?
NOU, NOU, JE BENT ZELF TOEVALLIG OOK VATSIGquote:
samen dik zijn?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
NOU, NOU, JE BENT ZELF TOEVALLIG OOK VATSIG
maak wel ff een geil videootje van jullie twee, hequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee je hebt je kansen verspeeld, ik ga er vandoor met JijHebtGeenRokje.
Ik zie de video's welquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh myquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |