Eigenlijk meer van DFH die achter je aan rent, terwijl je gillend wegrolt, maar dat mag ook hoor :$quote:
Zit vol liefde vanavond, zal de alcohol zijnquote:
Nou dat mag op zich wel, maar dan wel eerlijk ruilen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eigenlijk meer van DFH die achter je aan rent, terwijl je gillend wegrolt, maar dat mag ook hoor :$
Helemaal lekkah, helemaal fijn.. Even eentje opzoekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou dat mag op zich wel, maar dan wel eerlijk ruilen.
Goed zo Piye, zo doe ik het ook altijdquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou dat mag op zich wel, maar dan wel eerlijk ruilen.
Hij leert van de bestequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goed zo Piye, zo doe ik het ook altijd
Doe eens aardig tegen haar, ze is autistisch.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef CristinaYang het volgende:
Kennen jullie die Supergirl? Ze loopt m'n topic vol te trollen en ik vind haar heel erg irritant. Of hem, trouwens.
Ja die weet elk topic in een SC te veranderen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef CristinaYang het volgende:
Kennen jullie die Supergirl? Ze loopt m'n topic vol te trollen en ik vind haar heel erg irritant. Of hem, trouwens.
Tijd voor billenkoekquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja die weet elk topic in een SC te veranderen.
Komt het daardoor? Ik deed best aardig, en heb zelfs sorry gezegd dat ik het woord 'auti' op een manier gebruikte die ze als beledigend ervoer. Maar ze is constant aan het bekvechten met een of andere boy, en gaat nu haten op hoe hij er uit zietquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen haar, ze is autistisch.
Lol, wat toevallig. Ik zei maar wat, maar wel leuk dat je een verhaal uitgetypt hebt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Komt het daardoor? Ik deed best aardig, en heb zelfs sorry gezegd dat ik het woord 'auti' op een manier gebruikte die ze als beledigend ervoer. Maar ze is constant aan het bekvechten met een of andere boy, en gaat nu haten op hoe hij er uit zietTis gewoon sneu allemaal.
over dat ik geld op straat vind? neequote:
Nou als we iedereen met die kwaliteit billenkoek moeten gaan geven hebben we nog een lange weg te gaan.quote:
Toen wij samen over straat liepen keek je me gewoon aanquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
over dat ik geld op straat vind? nee
Was ook te moeilijk om niet te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Toen wij samen over straat liepen keek je me gewoon aan
Nee niet allemaal, dat overleven je handen nooitquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou als we iedereen met die kwaliteit billenkoek moeten gaan geven hebben we nog een lange weg te gaan.
HOEZO, OMDAT IK ZO DIK BEN DAT JE NIET OM ME HEEN KAN KIJKEN?!quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Was ook te moeilijk om niet te doen.
Ok that's it.. Tegelijk oversteken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HOEZO, OMDAT IK ZO DIK BEN DAT JE NIET OM ME HEEN KAN KIJKEN?!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
<insert that escalated quickly plaatje>quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha is goed.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok that's it.. Tegelijk oversteken?
NOU, NOU, JE BENT ZELF TOEVALLIG OOK VATSIGquote:
samen dik zijn?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
NOU, NOU, JE BENT ZELF TOEVALLIG OOK VATSIG
maak wel ff een geil videootje van jullie twee, hequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee je hebt je kansen verspeeld, ik ga er vandoor met JijHebtGeenRokje.
Ik zie de video's welquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh myquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |