Every timequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, geeft echt zo'n fijn voldaan gevoel. Kan het ook heerlijk vinden om me om te kleden na een workout en dat je gewoon kan zien welke spieren je het meest gebruikt hebt.
True.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Net zoals bimannetjes uiteindelijk vaak ook een man prefereren. Ik zeg niet dat biseksualiteit niet bestaat, het is slechts opmerkelijk.
sowieso nadat je mastersbeert beert hebt zie je die zieke pomp in je eikel net een opbloeiende paddestoelquote:
Ik dacht eerst dt jij minimaal bi was :squote:Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Net zoals bimannetjes uiteindelijk vaak ook een man prefereren. Ik zeg niet dat biseksualiteit niet bestaat, het is slechts opmerkelijk.
Pardon?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bicurious voornamelijk.Ik ben de enige hardcore dyke hier.
Gastquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sowieso nadat je mastersbeert beert hebt zie je die zieke pomp in je eikel net een opbloeiende paddestoel
Je ziet er te vrouwelijk uit. Jammer dan.quote:
Jup gwn aandachtquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas is sowieso de meest neppe lesbi ever.
Zal jou eens even wat truukjes laten zien, met je tuinbroek op je enkelsquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet er te vrouwelijk uit. Jammer dan.![]()
![]()
![]()
Ik blaas toch niet op je fluitje :Squote:
Nootjes :$quote:
Oké oké, jij ook. Jij hebt toch ook wel ervaring met wispelturige biwijfjes?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zal jou eens even wat truukjes laten zien, met je tuinbroek op je enkels
Nee, gewoon full on gay toch.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dt jij minimaal bi was :s
Oh wist ik niet.quote:
Bekrab mn rugquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik blaas toch niet op je fluitje :S
[..]
Nootjes :$
Ja.. Voor zover ik weet allemaal terug naar mannen idd :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké oké, jij ook. Jij hebt toch ook wel ervaring met wispelturige biwijfjes?
K schat :$ buk maar :$quote:
Watquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja.. Voor zover ik weet allemaal terug naar mannen idd :$
Of van die meisjes die keihard schreeuwen dat ze lesbo zijn en zich vervolgens alsnog laten volpompen bij de eerste de beste langharige metalgast
Of een meisje waarvan je denkt dat ze zich lesbo waant (want niet goed in d'r hoofd), vervolgens helemaal losgaat op Japanse piemels, maar dat dit eigenlijk kwam omdat die jongens er zo vrouwelijk uitzagen ;S
Mind = blown
Welcome to my lifequote:
Wil jij wel weten eh :$quote:
Je moet gewoon weer hetero worden, veel simpelerquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maar miss val ik ook gewoon op labiele meisjes
Of trek ik het aan met m'n eigen labiliteit :$
[..]
K schat :$ buk maar :$
Damn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja.. Voor zover ik weet allemaal terug naar mannen idd :$
Of van die meisjes die keihard schreeuwen dat ze lesbo zijn en zich vervolgens alsnog laten volpompen bij de eerste de beste langharige metalgast
Of een meisje waarvan je denkt dat ze zich lesbo waant (want niet goed in d'r hoofd), vervolgens helemaal losgaat op Japanse piemels, maar dat dit eigenlijk kwam omdat die jongens er zo vrouwelijk uitzagen ;S
Mind = blown
4ebe kut whoppequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Welcome to my life
[..]
Wil jij wel weten eh :$
Is niet zo moeilijk tho
Was maar grapje hoor.quote:
Is wel true tho, echt waar.. Mja, zeg jij nee tegen een mooie sappige lade? :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet gewoon weer hetero worden, veel simpeler
Bukken doe ik voor niemand gvd
Meh, ik weet ook niet of ik uiteindelijk met een vrouw wil trouwen. Maar ik weet ook niet of ik uiteindelijk met een man wil trouwenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Welcome to my life
[..]
Wil jij wel weten eh :$
Is niet zo moeilijk tho
Lolwutquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn.! Mijn uitspraak is bij dezen bewezen.
Labeltjes zijn niet belangrijk.. Kan ook wel gaan batsen met een kerel, doe het niet, want vind het niet leuk :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh, ik weet ook niet of ik uiteindelijk met een vrouw wil trouwen. Maar ik weet ook niet of ik uiteindelijk met een man wil trouwenIk weet alleen dat ik nu daten en seks met meisjes even leuk vind als daten en seks met jongens. En of me dat bi maakt ofzo cared me eigenlijk vrij weinig.
Nu even niet praten over sappige lades pls. Ik heb bier en thc gehad en geen puni beschikbaar :squote:Op zaterdag 13 april 2013 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is wel true tho, echt waar.. Mja, zeg jij nee tegen een mooie sappige lade? :$
Moet jij eens opletten
Weet niet. Jouw ways? Soort gaygloed zat erover soms.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Was maar grapje hoor.Maar dacht je dat echt? Hoezo dan?
WHquote:
Aggerm, kusje op?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu even niet praten over sappige lades pls. Ik heb bier en thc gehad en geen puni beschikbaar :s
Zal wel even op jou letten, ja.
[..]
Weet niet. Jouw ways? Soort gaygloed zat erover soms.
"Ik wordt verliefd op personen"quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nog even een serieuze post dan? Ik baseer seksuele orientatie meer op gevoel.. Voel niks voor mannen, wel voor vrouwen, enige reden dat ik mezelf lesbisch noem
Gr gr
Rokjon
Ik heb nu niks aan kusjesquote:
Eigenlijk word ik vrijwel nooit verliefd :$ vind ik eng :$quote:
Padummm tssjjjquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet niet. Jouw ways? Soort gaygloed zat erover soms.
Klinkt als chloroquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik vrijwel nooit verliefd :$ vind ik eng :$
Me neitherquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
QFT.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
Zo oud ben ik nog nietquote:
Wil je verliefd op mij worden dan? :$ Zal wel mooie meisjes voor je regelen dan :$quote:
Ben ik al hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet
Sorry chloortje
[..]
Wil je verliefd op mij worden dan? :$ Zal wel mooie meisjes voor je regelen dan :$
Hoeft niets te zeggen, Crack is schijnbaar ook niet verliefd op haar vriend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |