Was maar grapje hoor.quote:
Is wel true tho, echt waar.. Mja, zeg jij nee tegen een mooie sappige lade? :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet gewoon weer hetero worden, veel simpeler
Bukken doe ik voor niemand gvd
Meh, ik weet ook niet of ik uiteindelijk met een vrouw wil trouwen. Maar ik weet ook niet of ik uiteindelijk met een man wil trouwenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Welcome to my life
[..]
Wil jij wel weten eh :$
Is niet zo moeilijk tho
Lolwutquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn.! Mijn uitspraak is bij dezen bewezen.
Labeltjes zijn niet belangrijk.. Kan ook wel gaan batsen met een kerel, doe het niet, want vind het niet leuk :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh, ik weet ook niet of ik uiteindelijk met een vrouw wil trouwen. Maar ik weet ook niet of ik uiteindelijk met een man wil trouwenIk weet alleen dat ik nu daten en seks met meisjes even leuk vind als daten en seks met jongens. En of me dat bi maakt ofzo cared me eigenlijk vrij weinig.
Nu even niet praten over sappige lades pls. Ik heb bier en thc gehad en geen puni beschikbaar :squote:Op zaterdag 13 april 2013 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is wel true tho, echt waar.. Mja, zeg jij nee tegen een mooie sappige lade? :$
Moet jij eens opletten
Weet niet. Jouw ways? Soort gaygloed zat erover soms.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Was maar grapje hoor.Maar dacht je dat echt? Hoezo dan?
WHquote:
Aggerm, kusje op?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu even niet praten over sappige lades pls. Ik heb bier en thc gehad en geen puni beschikbaar :s
Zal wel even op jou letten, ja.
[..]
Weet niet. Jouw ways? Soort gaygloed zat erover soms.
"Ik wordt verliefd op personen"quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nog even een serieuze post dan? Ik baseer seksuele orientatie meer op gevoel.. Voel niks voor mannen, wel voor vrouwen, enige reden dat ik mezelf lesbisch noem
Gr gr
Rokjon
Ik heb nu niks aan kusjesquote:
Eigenlijk word ik vrijwel nooit verliefd :$ vind ik eng :$quote:
Padummm tssjjjquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet niet. Jouw ways? Soort gaygloed zat erover soms.
Klinkt als chloroquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik vrijwel nooit verliefd :$ vind ik eng :$
Me neitherquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
QFT.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
Zo oud ben ik nog nietquote:
Wil je verliefd op mij worden dan? :$ Zal wel mooie meisjes voor je regelen dan :$quote:
Ben ik al hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet
Sorry chloortje
[..]
Wil je verliefd op mij worden dan? :$ Zal wel mooie meisjes voor je regelen dan :$
Hoeft niets te zeggen, Crack is schijnbaar ook niet verliefd op haar vriend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |