draag je ook tuinbroeken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bicurious voornamelijk.Ik ben de enige hardcore dyke hier.
Zegt Meneer Wil-je-asje-asje-ASJEBLIEFT-met-Vera-zoenen-op-de-meet'quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
iedere sma op foks is opeens bi of lesbosad
Nee.quote:
Alles voor de aandachtquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
iedere sma op foks is opeens bi of lesbosad
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zegt Meneer Wil-je-asje-asje-ASJEBLIEFT-met-Vera-zoenen-op-de-meet'
Wat is dit toch voor gezeik. Als ik gewoon graag met zowel jongens als meisjes seks heb dan moet ik dat toch helemaal zelf wetenquote:
Wie zijn ze?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]![]()
ze zijn vera trouwens aan het regelen as we speak, dus ik zou er iets aan doen als ik jou was.
Op een seksuele manier leuk?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor gezeik. Als ik gewoon graag met zowel jongens als meisjes seks heb dan moet ik dat toch helemaal zelf wetenHet is niet alsof ik het in m'n ondertitel heb en het in ieder topic moet posten, maar als iemand vraagt 'vindt je meisjes ook leuk' en ik zeg ja, dan is het meteen 'HUUH AANDACHTSHOER'. Get a life
dat whatsapp-kliekje, hongerig als wolven zeg ik jequote:
Wajoo, gevoelig punt ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor gezeik. Als ik gewoon graag met zowel jongens als meisjes seks heb dan moet ik dat toch helemaal zelf wetenHet is niet alsof ik het in m'n ondertitel heb en het in ieder topic moet posten, maar als iemand vraagt 'vindt je meisjes ook leuk' en ik zeg ja, dan is het meteen 'HUUH AANDACHTSHOER'. Get a life
Ja. En ik ben ook wel eens heel erg gek geweest op een meisje, hoewel daar jammer genoeg geen relatie uitgekomen is. Maar op FOK! wordt er dan meteen geblerd "BI BESTAAT NIET, OP JE 30STE PIEP JE WEL ANDERS". Flikker op man, alsof jij in mijn hoofd kan kijkenquote:
Vaak prefereren biwijfjes uiteindelijk toch een man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja. En ik ben ook wel eens heel erg gek geweest op een meisje, hoewel daar jammer genoeg geen relatie uitgekomen is. Maar op FOK! wordt er dan meteen geblerd "BI BESTAAT NIET, OP JE 30STE PIEP JE WEL ANDERS". Flikker op man, alsof jij in mijn hoofd kan kijken
INB4: wat komt er ineens een hoop agressie uit
Als je kan kiezen is een man wel makkelijker ja. Als je kinderen wil hoef je niet moeilijk te doen met spermadonoren, niemand zal je raar aankijken om je relatie, ga maar door. Maar toch, als ik smoorverliefd zou worden op een vrouw, zou ik daar geen moment over twijfelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak prefereren biwijfjes uiteindelijk toch een man.
Komt ziba nou ja??quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat whatsapp-kliekje, hongerig als wolven zeg ik je
nee dat hebben jullie verneukt.quote:
Vaak worden ze niet smoorverliefd op een vrouw. Ja, dit is ook een ergerpuntje voor mij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je kan kiezen is een man wel makkelijker ja. Als je kinderen wil hoef je niet moeilijk te doen met spermadonoren, niemand zal je raar aankijken om je relatie, ga maar door. Maar toch, als ik smoorverliefd zou worden op een vrouw, zou ik daar geen moment over twijfelen.
Die proberen allemaal al een date te regelen voor de meet zeker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat whatsapp-kliekje, hongerig als wolven zeg ik je
"teveel engerds in die chat", zei zequote:
ja de chat is toch niet de real thing johquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
"teveel engerds in die chat", zei ze
Kan er wel inkomen dat het van jouw kant net zo vervelend is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak worden ze niet smoorverliefd op een vrouw. Ja, dit is ook een ergerpuntje voor mij.
Net zoals bimannetjes uiteindelijk vaak ook een man prefereren. Ik zeg niet dat biseksualiteit niet bestaat, het is slechts opmerkelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak prefereren biwijfjes uiteindelijk toch een man.
i know right, ze kunnen gewoon die humor niet waarderenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja de chat is toch niet de real thing joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |