Nee, maar een filmpje van hoe je 'm opeet zou ik wel opwindend vinden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga pannenkoeken bakken.
Wil iemand een pannenkoek?
ik pak je op, red je en dan vliegen we met mijn schaamlipmobiel naar bora boraquote:
Ja is goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja, maar wel een echte. Ik kom bij je eten oke?
Ik eet heel ranzig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, maar een filmpje van hoe je 'm opeet zou ik wel opwindend vinden.
Waar wacht je nog op?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ik pak je op, red je en dan vliegen met mijn schaamlipmobiel naar bora bora
dat wordt vuurwerk op die meet bbyquote:
Daar hoopte ik juist op.quote:
O jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar hoopte ik juist op.![]()
Eigenlijk moet je je ondertitel nu wel veranderen trouwens.
puntquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar hoopte ik juist op.![]()
Eigenlijk moet je je ondertitel nu wel veranderen trouwens.
Nou ja.. jij weet hoe ik eet.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
en 4ebe ik heb je caviakanon echt ontzettend gemist.
Ik heb er zo af en toe lokaal naar gekeken, true story__!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nu herkent iedereen me weer.. Net nu iedereen gewend was aan die hond
Eet je echt zo ranzig dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. jij weet hoe ik eet.
Sorry puppyquote:
Nee heel beschaafd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Eet je echt zo ranzig dan?
Nu ben ik oprecht nieuwsgierig.
Ik ga ze missen hoorquote:
quote:
Doorzichtigquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat voor kleur onderbroek dragen jullie?
Wauw die is wel knap.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee heel beschaafd.![]()
En ik smeer per ongeluk kruidenboter in mijn haar![]()
Grijs.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zwart. Wil je ook weten wat voor onderbroek?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal jou eens een plaats geven in mijn fobo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Retarded pup gewoon een plaats geven in je fobo. In een spoiler.
Ik heb al meerdere plaatsen in je foboquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een plaats geven in mijn fobo.
In een spoiler
Commandoquote:
Ik kan tevens niet normaal drinken, beland altijd ergens op mijn kin of zo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Wauw die is wel knap.
Ach ik kan er zelf ook wat van hoor. Ik eet vrij netjes, maar krijg het toch altijd voor elkaar om 1 druppel saus op m'n kleding te morsen. Ervanuitgaande dat er saus in/op/bij het voedsel zit natuurlijk.
[..]
Grijs.
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwart. Wil je ook weten wat voor onderbroek?
Maar niet in een spoilerquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere plaatsen in je fobo
Doet me denken aan groep acht toen zo'n meisje uit m'n klas altijd aan mij en nog 2 jongens ging laten zien wat ze die dag voor ondergoed aan had.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwart. Wil je ook weten wat voor onderbroek?
Ook weer herkenbare shit deze. Soms schenk ik gewoon mis zeg maar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan tevens niet normaal drinken, beland altijd ergens op mijn kin of zo.
Dat verdient ie wel idd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Retarded pup gewoon een plaats geven in je fobo. In een spoiler.
Beetje zoiets:quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Doet me denken aan groep acht toen zo'n meisje uit m'n klas altijd aan mij en nog 2 jongens ging laten zien wat ze die dag voor ondergoed aan had.Heb me later door m'n zus laten vertellen dat het betreffende meisje altijd de strings van haar zus stal.
[..]
Ook weer herkenbare shit deze. Soms schenk ik gewoon mis zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |