Neeeee mag nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Misschien heeft ze wel een permban.!
Ze antwoordt ook niet op m'n dm, goftedomme.quote:
Misschien een dm-banquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze antwoordt ook niet op m'n dm, goftedomme.
Zou kunnen, ja.quote:
Ja, maar wel een echte. Ik kom bij je eten oke?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga pannenkoeken bakken.
Wil iemand een pannenkoek?
Geen bereik op de trekker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze antwoordt ook niet op m'n dm, goftedomme.
Nee, maar een filmpje van hoe je 'm opeet zou ik wel opwindend vinden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga pannenkoeken bakken.
Wil iemand een pannenkoek?
ik pak je op, red je en dan vliegen we met mijn schaamlipmobiel naar bora boraquote:
Ja is goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja, maar wel een echte. Ik kom bij je eten oke?
Ik eet heel ranzig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, maar een filmpje van hoe je 'm opeet zou ik wel opwindend vinden.
Waar wacht je nog op?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ik pak je op, red je en dan vliegen met mijn schaamlipmobiel naar bora bora
dat wordt vuurwerk op die meet bbyquote:
Daar hoopte ik juist op.quote:
O jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar hoopte ik juist op.![]()
Eigenlijk moet je je ondertitel nu wel veranderen trouwens.
puntquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar hoopte ik juist op.![]()
Eigenlijk moet je je ondertitel nu wel veranderen trouwens.
Nou ja.. jij weet hoe ik eet.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
en 4ebe ik heb je caviakanon echt ontzettend gemist.
Ik heb er zo af en toe lokaal naar gekeken, true story__!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nu herkent iedereen me weer.. Net nu iedereen gewend was aan die hond
Eet je echt zo ranzig dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. jij weet hoe ik eet.
Sorry puppyquote:
Nee heel beschaafd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Eet je echt zo ranzig dan?
Nu ben ik oprecht nieuwsgierig.
Ik ga ze missen hoorquote:
quote:
Doorzichtigquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat voor kleur onderbroek dragen jullie?
Wauw die is wel knap.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee heel beschaafd.![]()
En ik smeer per ongeluk kruidenboter in mijn haar![]()
Grijs.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zwart. Wil je ook weten wat voor onderbroek?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal jou eens een plaats geven in mijn fobo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Retarded pup gewoon een plaats geven in je fobo. In een spoiler.
Ik heb al meerdere plaatsen in je foboquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een plaats geven in mijn fobo.
In een spoiler
Commandoquote:
Ik kan tevens niet normaal drinken, beland altijd ergens op mijn kin of zo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Wauw die is wel knap.
Ach ik kan er zelf ook wat van hoor. Ik eet vrij netjes, maar krijg het toch altijd voor elkaar om 1 druppel saus op m'n kleding te morsen. Ervanuitgaande dat er saus in/op/bij het voedsel zit natuurlijk.
[..]
Grijs.
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwart. Wil je ook weten wat voor onderbroek?
Maar niet in een spoilerquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere plaatsen in je fobo
Doet me denken aan groep acht toen zo'n meisje uit m'n klas altijd aan mij en nog 2 jongens ging laten zien wat ze die dag voor ondergoed aan had.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwart. Wil je ook weten wat voor onderbroek?
Ook weer herkenbare shit deze. Soms schenk ik gewoon mis zeg maar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan tevens niet normaal drinken, beland altijd ergens op mijn kin of zo.
Dat verdient ie wel idd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Retarded pup gewoon een plaats geven in je fobo. In een spoiler.
Beetje zoiets:quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Doet me denken aan groep acht toen zo'n meisje uit m'n klas altijd aan mij en nog 2 jongens ging laten zien wat ze die dag voor ondergoed aan had.Heb me later door m'n zus laten vertellen dat het betreffende meisje altijd de strings van haar zus stal.
[..]
Ook weer herkenbare shit deze. Soms schenk ik gewoon mis zeg maar.
Sommige dingen zijn leuker als je ze niet weetquote:
swsoquote:
Erger zelfs, want ik hou 'm dan gewoon aan m'n mond, maar schenk de helft ernaast.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zoiets:
[ afbeelding ]
Het is zo'n hipster van de Hunkemoller, heerlijk die dingen. Veel leuker dan strings ook, naar mijn mening.quote:
Dat is wel knapquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Erger zelfs, want ik hou 'm dan gewoon aan m'n mond, maar schenk de helft ernaast.
Oké, bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is zo'n hipster van de Hunkemoller, heerlijk die dingen. Veel leuker dan strings ook, naar mijn mening.
Toen ik een poosje geleden op bezoek ging bij meisje voor 2e date en het 's nachts ineens supergezellig werd heb ik haar dat zelf laten ontdekken als soort van verrassingquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn leuker als je ze niet weet
Hipstersquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is zo'n hipster van de Hunkemoller, heerlijk die dingen. Veel leuker dan strings ook, naar mijn mening.
Je nummer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja is goed.
[..]
Ik eet heel ranzig.
[..]
Waar wacht je nog op?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor de informatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |