Ja ik ben eruit gestapt omdat iedereen weg was... ik keek bij groepsinformatie alleen mijn nummer stond er.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je bent er gisteren zelf uitgestapt, aap! Iedereen heeft je nog succes gewenst enzo omdat een aantal van ons niet door hadden dat je weg was
WAHRHEIT is van die dakgootpis-topic. volgens mijquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben CY, aangenaamwie ben jij?
WH en ik ben niet uit Grey's Anatomy. Ik ken Grey's Anatomy niet eens anders dan van naam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben CY, aangenaamwie ben jij?
Wat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
WAHRHEIT is van die dakgootpis-topic. volgens mij
Wat zijn de verschillende opties?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er is een restaurant gekozen, en we hebben meerdere opties voor uitgaan, kunnen we de avond zelf overleggen.
je had iig een pareltje op je naam staan. of was je die gozer die in z'n broek scheet tijdens het joggen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
WH en ik ben niet uit Grey's Anatomy. Ik ken Grey's Anatomy niet eens anders dan van naam.
[..]
Wat?
We hadden een nieuwe gemaakt omdat Feyenoordfan geen nieuwe mensen toe wilde voegen. En nu zitten Angel-Joy en Vera er ook bij, en Durrrr. Wil je dat ik MadJack vraag je toe te voegen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik ben eruit gestapt omdat iedereen weg was... ik keek bij groepsinformatie alleen mijn nummer stond er.
Leer em kennequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken kees nie :$
[..]
Jij bent al zowat met pensioen, grappenmaker.
Nee, je bent in de war met WAARHEID denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je had iig een pareltje op je naam staan. of was je die gozer die in z'n broek scheet tijdens het joggen?
oh jammer. dacht dat je een baas wasquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war met WAARHEID denk ik
Ja is goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We hadden een nieuwe gemaakt omdat Feyenoordfan geen nieuwe mensen toe wilde voegen. En nu zitten Angel-Joy en Vera er ook bij, en Durrrr. Wil je dat ik MadJack vraag je toe te voegen?
Gvdquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehehehe Mission accomplished
[ link | afbeelding ]
Frank_Drebin had ons hierheen gestuurd toen we in een ander topic aan het SC'en waren. Normaal zeggen we dan altijd dat we niet willen omdat jullie niet ons soort mensen zijn en we jullie voor geen meter vertrouwen. Deze keer besloten we toch maar met z'n allen te gaan. En wij kregen gelijk, gelijk gingen ze haten. Maar achteraf bleken ze toch wel oke. Dus toen zijn wij gebleven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:20 schreef WAHRHEIT het volgende:
gvd veel nieuwe users.. post je een paar weken niet, allemaal nieuwe mensen :/
Ben ik ook, maar niet op FOK!quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
oh jammer. dacht dat je een baas was
nog steeds mn ui niet in die OP. tot die tijd blijf ik gewoon wantrouwen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Frank_Drebin had ons hierheen gestuurd toen we in een ander topic aan het SC'en waren. Normaal zeggen we dan altijd dat we niet willen omdat jullie niet ons soort mensen zijn en we jullie voor geen meter vertrouwen. Deze keer besloten we toch maar met z'n allen te gaan. En wij kregen gelijk, gelijk gingen ze haten. Maar achteraf bleken ze toch wel oke. Dus toen zijn wij gebleven.
Frank is wel een baasquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Frank_Drebin had ons hierheen gestuurd toen we in een ander topic aan het SC'en waren. Normaal zeggen we dan altijd dat we niet willen omdat jullie niet ons soort mensen zijn en we jullie voor geen meter vertrouwen. Deze keer besloten we toch maar met z'n allen te gaan. En wij kregen gelijk, gelijk gingen ze haten. Maar achteraf bleken ze toch wel oke. Dus toen zijn wij gebleven.
Nieuwe mensen zijn engquote:
Ja die mis ik ook nog steeds inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
nog steeds mn ui niet in die OP. tot die tijd blijf ik gewoon wantrouwen.
quote:
Als ik de lapo kan stelen ros ik 'm erinquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
nog steeds mn ui niet in die OP. tot die tijd blijf ik gewoon wantrouwen.
Uitgeprint en boven mn bed gehangen.quote:
IK OOK IK OOKquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als ik de lapo kan stelen ros ik 'm erin
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
En op gesopt ja?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitgeprint en boven mn bed gehangen.
Je moet eigenlijk mijn caviakanon erin gooienquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee, dat niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |