Sommige dingen zijn leuker als je ze niet weetquote:
swsoquote:
Erger zelfs, want ik hou 'm dan gewoon aan m'n mond, maar schenk de helft ernaast.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zoiets:
[ afbeelding ]
Het is zo'n hipster van de Hunkemoller, heerlijk die dingen. Veel leuker dan strings ook, naar mijn mening.quote:
Dat is wel knapquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Erger zelfs, want ik hou 'm dan gewoon aan m'n mond, maar schenk de helft ernaast.
Oké, bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is zo'n hipster van de Hunkemoller, heerlijk die dingen. Veel leuker dan strings ook, naar mijn mening.
Toen ik een poosje geleden op bezoek ging bij meisje voor 2e date en het 's nachts ineens supergezellig werd heb ik haar dat zelf laten ontdekken als soort van verrassingquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn leuker als je ze niet weet
Hipstersquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is zo'n hipster van de Hunkemoller, heerlijk die dingen. Veel leuker dan strings ook, naar mijn mening.
Je nummer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja is goed.
[..]
Ik eet heel ranzig.
[..]
Waar wacht je nog op?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor de informatie.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
En wat een verrassing was het..quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Toen ik een poosje geleden op bezoek ging bij meisje voor 2e date en het 's nachts ineens supergezellig werd heb ik haar dat zelf laten ontdekken als soort van verrassing
Het begint met 06quote:
Wel overdag?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hipsters![]()
Strings zitten niet zo heel lekker, kan er iig niet snachts in slapen.
En viel de verrassing in de smaak?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Toen ik een poosje geleden op bezoek ging bij meisje voor 2e date en het 's nachts ineens supergezellig werd heb ik haar dat zelf laten ontdekken als soort van verrassing
Soms slaap ik ook overdag ja.quote:
Ja deed het goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
En viel de verrassing in de smaak?
:$ oepsiequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
TR gemacht, beetje begin van mn telnr posten
Ik zag wat je daar deed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
En viel de verrassing in de smaak?
Ik ook, maar dan krijg ik van die rare dromen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms slaap ik ook overdag ja.
Middagtukjesquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan krijg ik van die rare dromen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Middagtukjes![]()
Oh en slapen vroeger in de klas_
Als je om half 4 gaat slapen en om half 7 op moet om de bus te halen dan wil je wel slapenquote:
Daarom lig ik ook iedere dag om 10 uur 'savonds in m'n nestquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je om half 4 gaat slapen en om half 7 op moet om de bus te halen dan wil je wel slapen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dan sliep ik dus gewoon lekker door tot 10 uur en moest ik weer nablijven voor spijbelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je om half 4 gaat slapen en om half 7 op moet om de bus te halen dan wil je wel slapen
Dat kan ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daarom lig ik ook iedere dag om 10 uur 'savonds in m'n nest
Dan presteer ik de hele dag maar voor 20%.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |