quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet niet. Jouw ways? Soort gaygloed zat erover soms.
Klinkt als chloroquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik vrijwel nooit verliefd :$ vind ik eng :$
Me neitherquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
QFT.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
Zo oud ben ik nog nietquote:
Wil je verliefd op mij worden dan? :$ Zal wel mooie meisjes voor je regelen dan :$quote:
Ben ik al hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet
Sorry chloortje
[..]
Wil je verliefd op mij worden dan? :$ Zal wel mooie meisjes voor je regelen dan :$
Hoeft niets te zeggen, Crack is schijnbaar ook niet verliefd op haar vriend.quote:
wulpse teefquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet
Sorry chloortje
[..]
Wil je verliefd op mij worden dan? :$ Zal wel mooie meisjes voor je regelen dan :$
Kan.. Maar als ik t al merk, hou ik mezelf heul erg tegen..quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij zegt bijna iedereen dat ze niet snel verliefd worden.
Ik heb helemaal niemand en niemand heeft mij. We hebben het gewoon leuk met elkaar zonder nare beperkingen en beloftes die je toch niet waar gaat maken en ander emotioneel gezeik. Gewoon genieten van de tijd die je samen hebt, dan kwets je elkaar ook nietquote:
Wel meer dan de gemiddelde man waarschijnlijk, niet genoeg om een schoonheidssalon te beginnen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]je hebt ook wel verstand van make up enzo toch?
Zeg ik breng sidedishes voor je mee schatquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ik al hoormaar wil er wel wat bij on the side :s
Watquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeft niets te zeggen, Crack is schijnbaar ook niet verliefd op haar vriend.
Nu kom je in de buurtquote:
Tevens dit ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kan.. Maar als ik t al merk, hou ik mezelf heul erg tegen..
Iets met teveel verwachtingen wanneer in relatie enzulks.. Bladiebla
Dat denk je maarquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand en niemand heeft mij. We hebben het gewoon leuk met elkaar zonder nare beperkingen en beloftes die je toch niet waar gaat maken en ander emotioneel gezeik. Gewoon genieten van de tijd die je samen hebt, dan kwets je elkaar ook niet
Ahh, touché..quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand en niemand heeft mij. We hebben het gewoon leuk met elkaar zonder nare beperkingen en beloftes die je toch niet waar gaat maken en ander emotioneel gezeik. Gewoon genieten van de tijd die je samen hebt, dan kwets je elkaar ook niet
Voor nu is dit iig voor ons allebei fijn. Als een van ons verliefd wordt begint het gezeik natuurlijk als nog, maar dat zien we dan wel weerquote:
Wederzijdsquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ahh, touché..
Mag jou wel :$
Ja, ik verbaasde me er ook al over.quote:
Mah gurllquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zeg ik breng sidedishes voor je mee schat
[..]
Wat
[..]
Nu kom je in de buurt
Ik geloof je op je woord.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel meer dan de gemiddelde man waarschijnlijk, niet genoeg om een schoonheidssalon te beginnen.
Het is ju moeder D to the q---o--d.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zeg ik breng sidedishes voor je mee schat
[..]
Wat
[..]
Nu kom je in de buurt
Wat is deze, Ik kan niet eens.......... Whut....................... O.oquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik verbaasde me er ook al over.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mah gurll
[..]
Ik geloof je op je woord.
Oppassen met homo-erotische grapjes voortaan dus. Straks krijg ik Demon_From_Heaven nog achter me aan.quote:
Picsquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Oppassen met homo-erotische grapjes voortaan dus. Straks krijg ik Demon_From_Heaven nog achter me aan.
Hartverwarmend ditquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Enge awkward silence
Voor jullie allemaal dan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |