haha austitje bel 0624191182quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nieuwe mensen zijn engMaar okee
Caviakanon? Waar vind ik die?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
Piye, gooi 4ebe's caviakanon er ook ff in
quote:
Alvast bedanktquote:
En dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Omdatappel in TT.
[..]
haha austitje bel 0624191182
Dat kwam door mijn tekst denk ikquote:
Niemand die het ziet ook, het is super subtielquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kwam door mijn tekst denk ik![]()
Maar idd
Je post hier net. Als we iedereen erin moeten zetten die hier net post.quote:
Hallo spreek ik met de pliesie ?quote:
Nestalgie staat ook in de OP... welke retard heeft dat dan weer gedaan dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je post hier net. Als we iedereen erin moeten zetten die hier net post.
Ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nestalgie staat ook in de OP... welke retard heeft dat dan weer gedaan dan?
Dombo.quote:
NoorsBloed, Emimich, Krentenbolquote:
Check, die ook nog. En chocolatebear komt hier niet meer dus die kan er wel uit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NoorsBloed, Emimich, Krentenbol
Lol, jij post al langer mee dan die newbies en je staat er niet in zie ik nu pas.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef Modus het volgende:
Ja stel je voor dat je UI niet in een OP van een internetforum staat. Wat moeten je knikkervriendjes wel niet denken....
Wie?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Check, die ook nog. En chocolatebear komt hier niet meer dus die kan er wel uit.
Ik beloof dat ik de OP recht zal doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je post hier net. Als we iedereen erin moeten zetten die hier net post.
ja brandweer hier hoi wat is het probleim?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo spreek ik met de pliesie ?
Verkapte zet-alsjeblief-mijn-UI-er-ook-in post?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef Modus het volgende:
Ja stel je voor dat je UI niet in een OP van een internetforum staat. Wat moeten je knikkervriendjes wel niet denken....
Hij ging mij pics sturen en toen hier posten dat ik hem wilde pijpenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uhh die vage neger. Tis een wonder dat ik zn naam nog wist.
Tis nog geen 00.00 dus kan bestquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:34 schreef Fascination het volgende:
En de datum van Chai's baneinde klopt niet.
Nou er had hier iemand geen goesting om te werken precies.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ja brandweer hier hoi wat is het probleim?
OH NOES.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, jij post al langer mee dan die newbies en je staat er niet in zie ik nu pas.
Ik ken geen negers.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uhh die vage neger. Tis een wonder dat ik zn naam nog wist.
Gvdquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij ging mij pics sturen en toen hier posten dat ik hem wilde pijpen
Echt he.quote:
ik kom je redden in mijn brandweerpakquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou er had hier iemand geen goesting om te werken precies.
Is toch precies op de minuut afgesteld, omdat dat nu automatisch gaat?quote:
ofzoquote:
Mofo seksiequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ik kom je redden in mijn brandweerpak
Ik weet niet hoe laat admin op ban knopje gedrukt heeft, maar mn laatste ban had ik een exact tijdstip. Precies 48 uur nadat banknopje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is toch precies op de minuut afgesteld, omdat dat nu automatisch gaat?
Wanneer is het dan wel?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:34 schreef Fascination het volgende:
En de datum van Chai's baneinde klopt niet.
Ja, dat bedoel ik dus. Misschien heeft ze wel een permban.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:36 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat admin op ban knopje gedrukt heeft, maar mn laatste ban had ik een exact tijdstip. Precies 48 uur nadat banknopje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |