quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Lieve allemaal.
De meesten van jullie hebben het al van Laysa zelf vernomen op Facebook, maar sommigen weten het nog niet en anderen durven wellicht niet zo goed er nu over te praten.
Ik heb Laysa net gesproken en ze heeft graag dat het hier wordt gemeld en vooral ook dat we - als we dat willen - er openlijk over praten. DK had niet anders gewild en hij verdient het ook echt dat we over hem praten, zegt ze.
De_Kardinaal is vanmorgen overleden.
Laysa en de familie hebben mooi en fijn afscheid genomen vertelde ze, het is vreselijk moeilijk, ze is kapot van verdriet maar hij heeft eindelijk de rust waar hij zo naar verlangde.
Rust zacht lieve DK en heel veel sterkte Laysa en ik vind het enórm sterk van je dat je me liet weten dat we er over mogen en kunnen praten en vooral dat hij dat verdient. Want daar heb je helemaal gelijk in.
Nee apart onderdeel bij mijn garage. Ik zou even naar de garage rijden en het daar vragen. Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah dankje
Zo'n zwarte rand die onder de bumper zit he, hoort dat ook bij de grille?
Vond ik ook niet.. en jullie kennen waarschijnlijk allemaal het probleem dat er vaak geen doorkomen aan is om 8:00uquote:
Die is namelijk ook kapot (zitten 2 scheurtjes in)...quote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee apart onderdeel bij mijn garage.
Is natuurlijk goed..quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef indaha het volgende:
Ik wil de TT nog even niet veranderen als iedereen het goed vindt
Ik zou gewoon naar de garage rijden en het daar vragen. Ik kan bij mijn garage ook enkel onderdelen bestellen en dat is echt niet duurder dan zoeken naar onderdelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die is namelijk ook kapot (zitten 2 scheurtjes in)...
Dan zeggen ze iets over vrouwen en inparkeren
Herkenbaar. Ik bel vaak om 08.10 uur en dan is het wonderbaarlijk genoeg al weer rustig. Enige nadeel is dat de echt vroege plekjes dan al weg zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vond ik ook niet.. en jullie kennen waarschijnlijk allemaal het probleem dat er vaak geen doorkomen aan is om 8:00u
Prima tochquote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef indaha het volgende:
Ga het morgen gewoon proberen, baal er gewoon van dat ik speciaal ervoor moet terugbellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik bel vaak om 08.10 uur en dan is het wonderbaarlijk genoeg al weer rustig. Enige nadeel is dat de echt vroege plekjes dan al weg zijn.
Denk het niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah dankje
Zo'n zwarte rand die onder de bumper zit he, hoort dat ook bij de grille?
Uiteraard.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef indaha het volgende:
Prima toch ? zou ook niet weten waarinquote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef indaha het volgende:
Heb jij niet eens standaard een stel blanco verwijsbrieven liggen?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:42 schreef Qwea het volgende:
Ik belde mijn ha voor een verwijsbrief, issie op vakantiemaaarrr hij belt me dinsdag wel terug
Het is zonde van het verplaatsen, maar ik zou het wel bestellen eigenlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Prima toch
Mijn probleem met een vrachtje hout is trouwens dat er binnenkort toch echt onderhoud gepleegd moet worden aan het huis en de schutting daarbij vervangen gaat worden. Houthok staat tegen de schutting aan, dus dan moet je al het hout gaan verplaatsen en daar had ik weinig zin in eigenlijk.... dus ik was stiekem wel blij dat er nog maar een beetje lag. Maar nu wordt het toch wel erg weinig voor de 'winter' en koude zomeravonden
Snap ik, vind het ook wel een apart beleid. Mijn huisarts is juist blij als je niet belt voor vandaag.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ga het morgen gewoon proberen, baal er gewoon van dat ik speciaal ervoor moet terugbellen.
Dat vind ik dus ook, mijn oude huisarts was er juist ook blij mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Snap ik, vind het ook wel een apart beleid. Mijn huisarts is juist blij als je niet belt voor vandaag.
Nou dat weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 11 april 2013 14:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heb jij niet eens standaard een stel blanco verwijsbrieven liggen?
Ik ben bang dat we dat maar moeten doen ja....quote:Op donderdag 11 april 2013 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is zonde van het verplaatsen, maar ik zou het wel bestellen eigenlijk.
Bij mijn huisarts kan je niet eens terecht dezelfde dag.... tenzij bloedspoed en zo, maar dan sla ik sowieso de huisarts liever even overquote:Snap ik, vind het ook wel een apart beleid. Mijn huisarts is juist blij als je niet belt voor vandaag.
Bij ons kan het wel, maar tegenwoordig hebben we iets van 6-7 huisartsen geloof ik. Dus er is er altijd eentje die plek heeft. Je kan niet én voor vandaag een afspraak maken én zelf de huisarts kiezen. Dus als je vandaag terecht wilt dan krijg je wie er vrij is.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij mijn huisarts kan je niet eens terecht dezelfde dag.... tenzij bloedspoed en zo, maar dan sla ik sowieso de huisarts liever even over
Dat lijkt me ook wel logisch ja... nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik in geen jaren meer bij de huisarts geweest ben, dus misschien is het inmiddels wel verbeterd. De noodlijn namen ze twee jaar geleden direct op, dat scheelde en ik was ook wel blij dat ik niet langs hoefde te komen, maar direct naar het ziekenhuis mocht.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij ons kan het wel, maar tegenwoordig hebben we iets van 6-7 huisartsen geloof ik. Dus er is er altijd eentje die plek heeft. Je kan niet én voor vandaag een afspraak maken én zelf de huisarts kiezen. Dus als je vandaag terecht wilt dan krijg je wie er vrij is.
Ik kom er regelmatigquote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel logisch ja... nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik in geen jaren meer bij de huisarts geweest ben, dus misschien is het inmiddels wel verbeterd. De noodlijn namen ze twee jaar geleden direct op, dat scheelde en ik was ook wel blij dat ik niet langs hoefde te komen, maar direct naar het ziekenhuis mocht.
Da's nietquote:Op donderdag 11 april 2013 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kom er regelmatig![]()
Maar de noodlijn nemen ze hier ook zo snel op ja. Ik had laatst een assistente aan de lijn en die zette me in de wacht ivm de noodlijn.
Eventjes kan het wel. Ik heb last van mijn hoofd met concentreren. Dus zolang ik maar niet intensief hoef te lezen, nadenken en meer van dat soort dingen gaat het prima. Ik kan op het moment bijv. beter stofzuigen, dweilen en dingen met een doek afdoen als met een tijdschrift op de bank gaan zitten.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:
let's get loud puala
Heb je dan niet meer last van je hoofd?
oke duidelijk. Dan ga lekker los met stofzuigen met de muziek op standje max.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Eventjes kan het wel. Ik heb last van mijn hoofd met concentreren. Dus zolang ik maar niet intensief hoef te lezen, nadenken en meer van dat soort dingen gaat het prima. Ik kan op het moment bijv. beter stofzuigen, dweilen en dingen met een doek afdoen als met een tijdschrift op de bank gaan zitten.
Jup. Het is echt een bendequote:Op donderdag 11 april 2013 15:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
oke duidelijk. Dan ga lekker los met stofzuigen met de muziek op standje max.
Ook wilquote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef Qwea het volgende:
MOOOOOOHHHHHHHHH, Yoghurt met verse aardbeien
Dat kom ik ook hoor, maar als ik ze niet borstel heb ik echt continu haren aan mijn kleding hangen en door mijn eten. Dan liever met borstelen een keertjequote:Op donderdag 11 april 2013 16:10 schreef teirnon het volgende:
Hoe doe jij dat met borstelen, Puala? Als ik mijn katten ga borstelen kom ik zelf altijd onder het haar te zitten.
Dat is waar.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kom ik ook hoor, maar als ik ze niet borstel heb ik echt continu haren aan mijn kleding hangen en door mijn eten. Dan liever met borstelen een keertje
Heerlijkquote:
Niks mis met Donald Duckquote:Op donderdag 11 april 2013 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
HeerlijkHad het meegenomen van thuis, in een extra kek donald duck bakje (
action had niks anders) 100gr yoghurt met een aardbei
mohhhhh. En voor vanaaf heb ik nog kwark, 200gr, maar ik denk dat ik 100gr kwark ga doen en 200gr yoghurt met aardbeien
Vond ik ookquote:
Deze zijn ook -heerlijk- lekker zoet enzoquote:
Hier in Weird vind ik ze altijd zo zurig, niet rijpquote:
Ik zet ze altijd ergens op, vensterbank of zo en dan kammen maar. Kom er zelf nooit onder te zittenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef teirnon het volgende:
[..]
Dat is waar.Ik dacht alleen, misschien hebben andere mensen er een handiger truukje voor, bij mij wordt het altijd zo'n troep.
Als ik dat doe is Dana al 10x ontsnapt voor ik de borstel vast heb.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd ergens op, vensterbank of zo en dan kammen maar. Kom er zelf nooit onder te zitten
Mijne vinden gekamd worden geweldigquote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik dat doe is Dana al 10x ontsnapt voor ik de borstel vast heb.
Dit inderdaad haha. Gwen gaat nog wel, maar Izzy is echt een draaikont die niet stil kan staan.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik dat doe is Dana al 10x ontsnapt voor ik de borstel vast heb.
Noortje vind dat ook, want die komt bij jou vandaanquote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijne vinden gekamd worden geweldig
Ik heb geen vel meer over als ik Pol zou proberen te borstelen. Aan Pol's lijf geen polonaisequote:Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef teirnon het volgende:
[..]
Dit inderdaad haha. Gwen gaat nog wel, maar Izzy is echt een draaikont die niet stil kan staan.
De mannen zijn er ook niet van gediend , ze poetsen elkaar welquote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb geen vel meer over als ik Pol zou proberen te borstelen. Aan Pol's lijf geen polonaise
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef indaha het volgende:
Dat is niet erg netjes, hij had moeten wachten op jullie goedkeuring vind ik .quote:Op donderdag 11 april 2013 17:48 schreef Oognip het volgende:
Tering, wat zijn auto's toch duur in onderhoud
Onze auto schokte met optrekken heel erg dus had hem vorige week naar de garage gebracht. Op het moment dat de monteur er in reed schokte hij niet. Alle kabels zijn nagekeken en alles zag er prachtig uit. Heb de auto toen weer opgehaald en afgesproken hem weer terug te brengen als het schokken erger werd. En dat deed het. Vandaag auto weer weggebracht en inmiddels 200 euro armerBleek toch dat een of andere kabel niet goed was. We hadden gevraagd of de monteur even wilde bellen voor overleg met ons of dat we het niet te duur vonden worden. Was ie ons telefoonnummer kwijt
Volgende keer maar een andere garage.
Als het een teek was of zou kunnen zijn even goed in de gaten houden .quote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Ik heb een beet van iets gehad, alleen weten we niet van wat.
![]()
Is dat diezelfde garage als van de winter, toen je ook niet gebeld was? (wat was het toen, grote beurt of keuring? zoiets dacht ik...)quote:Op donderdag 11 april 2013 17:48 schreef Oognip het volgende:
Onze auto schokte met optrekken heel erg dus had hem vorige week naar de garage gebracht. Op het moment dat de monteur er in reed schokte hij niet. Alle kabels zijn nagekeken en alles zag er prachtig uit. Heb de auto toen weer opgehaald en afgesproken hem weer terug te brengen als het schokken erger werd. En dat deed het. Vandaag auto weer weggebracht en inmiddels 200 euro armerBleek toch dat een of andere kabel niet goed was. We hadden gevraagd of de monteur even wilde bellen voor overleg met ons of dat we het niet te duur vonden worden. Was ie ons telefoonnummer kwijt
Ja, dat was die jaquote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat diezelfde garage als van de winter, toen je ook niet gebeld was? (wat was het toen, grote beurt of keuring? zoiets dacht ik...)
Zooooo, er hangt zo'n knoflookwalm om me heen, dat niemand meer in de buurt wil komen gelukkig heeft D lekker meegegeten, dus die heeft er geen last van![]()
Lol. Flikte de toyota garage bij mij ook, wel afspreken, niet bellen. Tjah, toen vond ik 1 die 50 euro goedkoper was en toen mocht hij kiezen, of ook die 50 eraf of hij haalde dat ding er maar weer uitquote:Op donderdag 11 april 2013 17:48 schreef Oognip het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve woorden, virtuele knuffels en veel meer. Het betekend oneindig veel voor me dat mijn allerliefste D_K, ondanks zijn heerlijke geklier zoveel harten heeft gestolen. We haden graag, heel graag jullie samen, met zijn 2 en gemeet.
Maar nu is alles anders. Ik ben mijn grote liefde kwijt, mijn alles, mijn hart.
De afspraak blijft staan. Ik ga jullie meeten, ik heb een enorme behoefte om jullie in het echt te zien.
Als Dk kan meelezen, dan had hij glunderend, grinnekend op de bank gezeten. Hij kon hard uit de hoek komen, maar ook jullie hadden zijn hart gestolen.
De afgelopen dagen en die nog gaan komen, zijn dagen van drukte, regelen, samen huilen met onze families.
Maandag nemen wij als familie afscheid van Joost, maar voor mij blijft hij altijd bij me. De dood scheidt ons niet en over tig tig jaar zijn wij weer samen.
Joost heeft zijn rust gevonden. Hij was klaar, meer dan klaar en opgelucht dat hij eindelijk niet meer hoefde.
Lieve lieve lieve mensen. Dank jullie wel. Uit de grond van mijn hart
Liefde![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb me er in vast gebeten. Joost zijn laatste wensen gaan vervuld worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Laysa![]()
![]()
Fijn dat onze woorden, knuffels e.d. je goed doen.
Het voelt zo (machte)loos en het brengt Joost niet terug, maar het is voor een ieder hier uit de grond van ons hart.
De F&F SC is genadeloos geraakt door het verlies van Onze D_K
Lief dat je je ff zelf komt melden, fijn om van je te horen hier![]()
Verloopt het regelen enzo allemaal volgens Joost z'n plan?
Je bent met recht een topwief!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb me er in vast gebeten. Joost zijn laatste wensen gaan vervuld worden.
Ik heb hem belooft dat ik dit zou doen....en dit kan ik maar 1 x goed doen.
Alles gaat volgens plan
Ik hield al zo veel van der, en had al zoveel respect, dat is nu alleen maar meer, een voorbeeld voor veel mensen dat is Laysaquote:
Kanjerquote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alles gaat volgens plan
Probeer wat te rusten mupkequote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef Laysa het volgende:
Ik ga weer, maar zal als ik de puf heb me regelmatig proberen te melden.
Dag lieve lieve mensen
Succes met deze hele dappere, moeilijke missiequote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alles gaat volgens plan
Ik had niet anders van je verwachtquote:
wat een onwijs sterk en lief mens ben jij...een en al respect vvor jou lieve Laysaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve woorden, virtuele knuffels en veel meer. Het betekend oneindig veel voor me dat mijn allerliefste D_K, ondanks zijn heerlijke geklier zoveel harten heeft gestolen. We haden graag, heel graag jullie samen, met zijn 2 en gemeet.
De afspraak blijft staan. Ik ga jullie meeten, ik heb een enorme behoefte om jullie in het echt te zien.
Als Dk kan meelezen, dan had hij glunderend, grinnekend op de bank gezeten. Hij kon hard uit de hoek komen, maar ook jullie hadden zijn hart gestolen.
De afgelopen dagen en die nog gaan komen, zijn dagen van drukte, regelen, samen huilen met onze families.
Maandag nemen wij als familie afscheid van Joost, maar voor mij blijft hij altijd bij me. De dood scheidt ons niet en over tig tig jaar zijn wij weer samen.
Joost heeft zijn rust gevonden. Hij was klaar, meer dan klaar en opgelucht dat hij eindelijk niet meer hoefde.
Liefde![]()
![]()
![]()
![]()
...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
Liefde![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:56 schreef Rewimo het volgende:
Laysa, je bent zo dapperEn wat goed dat jullie alles besproken hebben zodat jij alles volgens Joosts wensen kunt regelen. Heel veel sterkte met het afscheid maandag
Is toch morgenquote:
Q kan geen klok kijken.....lekker laten gaan!quote:
Ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Is toch morgen![]()
Ik zag het net pas anders had ik je een kaartje gestuurd Sara, ik wil wel een PM voor je adres
Nee. Ik heb er helemaaaaal geen zin in. Op een ijskoude vloer liggen, achterlijke yoga oefeningen en meditatie oefeningen doen en een stukje cognitieve gedragstherapie (klein stukje) wat ik sowieso al heb gehad. Beter doen ze meer gedragstherapie en minder yoga shit.quote:
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Q kan geen klok kijken.....lekker laten gaan!
Aan de deur wordt niet gekochtquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:55 schreef Qwea het volgende:
Bestaan er eigenlijk stickers met "geen colportage" ? word er schijtziek van.
Kwamen ze me net kozijnen aansmeren
En laysa,Heel veel sterkte..
Zeer correct uit het Groene Boekje Nederlandschquote:
Kun je zeker niet net zo als de nee/nee sticker op het gemeente huis halen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Aan de deur wordt niet gekochthttps://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1920&bih=895
erg grappig ook, Zie je de verkopers/collectanten/jehova's enthousiast het pad oplopen, zien ze de sticker als ze aan willen bellen (sticker is erg klein) Druipen ze teleurgesteld weer afquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Aan de deur wordt niet gekochthttps://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1920&bih=895
haterquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
het is wel te hopen dat je klok kunt kijken als je 12 bent.
Rewimo mooie scores.
Waarom zou je een PM naar iedereen sturen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef sararaats het volgende:
Ik ben morgen jarig hoor.
Hoe kan ik een pm naar iedereen uit de SC sturen?
Verdraaid middag
ow jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je een PM naar iedereen sturen?
Niet om kaartjes gaan vrágen hoorDa's een beetje raar.
Mensen die een kaartje willen sturen PMen jou wel voor je adres
Welnee geen probleemquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
ow ja
stom en vooral heel stupid van mezelf
Nee, dat doen ze hier ook vaak, vooral Yianquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef Puala het volgende:
Vraagje aan de anderen met katten, vreten jullie katten zich eerst ook vol voor ze er een haarbal uitwerken? Of is het een kronkel van de dame hier?
Áh tof. Dan doet ze dat niet om mij te pesten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze hier ook vaak, vooral Yian
Jij zat hier helegaar niet toen je jarig was! Toch?quote:
Ik wel, maar ik nam aan dat jouw kaart gewoon kwijt is geraakt bij de post, toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij zat hier helegaar niet toen je jarig was! Toch?
Wees blij dat het niet op je stoel was, die mazzel wil ik nog weleens hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Áh tof. Dan doet ze dat niet om mij te pesten.
De plekken wel denk ik. Vanmorgen was het leuk raak, vensterbank (exact over het touwtje heen van de vouwgordijnen), onder de bank, midden onder de eettafel
Wanneer was jij jarig? Ik heb heul geen tt gezien?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik nam aan dat jouw kaart gewoon kwijt is geraakt bij de post, toch?![]()
Nee hoor, hier vreten ze zich vol en kotsen hun eten dan uit. Ik heb nooit gekeken of er een haarbal bij zit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef Puala het volgende:
Vraagje aan de anderen met katten, vreten jullie katten zich eerst ook vol voor ze er een haarbal uitwerken? Of is het een kronkel van de dame hier?
Gisteren kotste er eentje op de enige plek in huis waar tapijt is (overloop). Ik was net te laat om haar op het laminaat te jagen dus kreeg als beloning een nakotsje op de gestoffeerde trap.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet op je stoel was, die mazzel wil ik nog weleens hebben
In dit topic....quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wanneer was jij jarig? Ik heb heul geen tt gezien?
Jaaaaa, dat doen ze he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef Cat22 het volgende:
mazzel wil ik nog weleens hebben Gisteren kotste er eentje op de enige plek in huis waar tapijt is (overloop). Ik was net te laat om haar op het laminaat te jagen dus kreeg als beloning een nakotsje op de gestoffeerde trap.
Ik zit ff te denken waar ik jou tegen ben gekomen voorheen. Doet es helpen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:42 schreef Toekito het volgende:
Uhhh nee hier nog net niet Qmaar de meeste hier ken ik van andere plekken
Niet haten, krijg je een cadeautje, ga je zeiken!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond gisteravond een surprisekots op ons net verschoonde bedje
Hier was hij niet te missen, plasje vloeistof met een zwart hoopje haar er in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, hier vreten ze zich vol en kotsen hun eten dan uit. Ik heb nooit gekeken of er een haarbal bij zit.![]()
Zo! Tuin gedaan op zijn Cats ( dat is dus de grootste puin eruit en de rest negeren we).
Action solartulpen staan er weer in, morgen wat plantjes gaan halen voor in de bakken en dan is het wel weer goed.
Oh, dat is het ergstquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond gisteravond een surprisekots op ons net verschoonde bedje
Onder dit account kwam ik je al op de meeste rare plekken tegen maar mijn TJDoornbos-account had ik langer dus wie weet zegt dat je wat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit ff te denken waar ik jou tegen ben gekomen voorheen. Doet es helpen.
Ja ik ken je enkel van je tjdoornbos accountquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Onder dit account kwam ik je al op de meeste rare plekken tegen maar mijn TJDoornbos-account had ik langer dus wie weet zegt dat je wat?
Positief of negatief?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik ken je enkel van je tjdoornbos account
Goor he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat is het ergstIk had dat een keer 2 keer op 1 dag
Maar toen kotste Kitty ook wel elke dag 2 keer, nu is dat minder gelukkig
Nou je hebt niet echt een indruk achtergelaten, enkel dat je naam me bekend voorkomtquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou je hebt niet echt een indruk achtergelaten, enkel dat je naam me bekend voorkomt
Q, voor al uw ego-boostsquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou je hebt niet echt een indruk achtergelaten, enkel dat je naam me bekend voorkomt
Ik heb mn dekbed zelfs weggegooid, zo vaak kotste ze eropquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goor he?![]()
Droop kotste eerst ook dagelijks en soms 2x, maar sinds ik RC Hair&Skin aan haar geef is het beduidend minder
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb mn dekbed zelfs weggegooid, zo vaak kotste ze erop
Beter dat Droop niet meer zo vaak kotst
Bij Kitty werd het vanzelf minder, hoewel nu ze weer meer haar gaan verliezen het toch wel weer dagelijks raak is eigenlijk. Maar niet meer zo vaak dat ze al haar eten weer uitkotst.
Laatst had Melvin (gok ik) een tesnelgegeten-kots op het laminaat gelegd en toen ik uit het werk kwam stond Tom er van te smikkelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:53 schreef Cat22 het volgende:
Hier is er gelukkig maar één kotser. En de kotst alleen als ze te snel gegeten heeft. Dat is dan wel meteen de hoofdprijs.![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:53 schreef Cat22 het volgende:
Hier is er gelukkig maar één kotser. En de kotst alleen als ze te snel gegeten heeft. Dat is dan wel meteen de hoofdprijs.![]()
Dat doen ze bij mij nu nooit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Laatst had Melvin (gok ik) een tesnelgegeten-kots op het laminaat gelegd en toen ik uit het werk kwam stond Tom er van te smikkelen![]()
![]()
Als je een vaste bewoner van deze Sc wordt krijg jij volgend jaar vast ook wel een kaartjequote:
Gezellig , veel plezier met sjouwenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:58 schreef Puala het volgende:
Nipje is bijna hier![]()
Ze had gestuurd dat ze iets te laat was, dus stond ik net in de startblokken om ff kattengrid te halen.. is ze wel op tijd. Dus nu mag ze gezellig mee sjouwen straks
Ja het is gewoon een opluchting danquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh lekker man, kotsen. Als je echt zooooooo misselijk bent. Ff gewoon ke vinger in je strot
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh lekker man, kotsen. Als je echt zooooooo misselijk bent. Ff gewoon ke vinger in je strot
Allerhande feestmeukquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga zo eens even kijken of ik verjaardagsslingers en ballonnen kan vinden (zou de Action ze hebben?)
Vriend is morgen jarig, en ach, omdat ik nog geen twee weken later ben vier ik het ook maar gelijk .(scheelt weer een weekend drukte, plus kosten, want ik sla altijd achterlijk veel eten in)
Ik weet alleen nog niet helemaal hoe we hier ongeveer 30 mensen kwijt kunnen, wordt stapelen denk ik
En zo lekker appeltaarten bakken!![]()
(En daarna de konijnenren verschonen en stofzuigen, en opruimen, en...nouja, jottum ende juich enzo....)
Ah, kijk, dan ga ik er maar eens kijkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Allerhande feestmeuk![]()
En wat is dit voor goor onderwerp waar ik nu weer op uit kom![]()
![]()
Denk ik even lekker nalezend mijn bammetjes te kunnen laten zakken
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga zo eens even kijken of ik verjaardagsslingers en ballonnen kan vinden (zou de Action ze hebben?)
Vriend is morgen jarig, en ach, omdat ik nog geen twee weken later ben vier ik het ook maar gelijk .(scheelt weer een weekend drukte, plus kosten, want ik sla altijd achterlijk veel eten in)
Ik weet alleen nog niet helemaal hoe we hier ongeveer 30 mensen kwijt kunnen, wordt stapelen denk ik
En zo lekker appeltaarten bakken!![]()
(En daarna de konijnenren verschonen en stofzuigen, en opruimen, en...nouja, jottum ende juich enzo....)
Hm, ik wil die misschien ook halen, dus als je je herinnert waar het was, ik hoor het graag!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kots zelf al genoeg dus de katten mogen van mij even overslaan
Greys je karcher ding is in de aanbieding 65,- bij de euh ja geen idee meer zag het in een reclamefolder staan.
Lotgenotencontact! Join in!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Allerhande feestmeuk![]()
En wat is dit voor goor onderwerp waar ik nu weer op uit kom![]()
![]()
Denk ik even lekker nalezend mijn bammetjes te kunnen laten zakken
Ik kijk zo wel even in de folders maar ik gokquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hm, ik wil die misschien ook halen, dus als je je herinnert waar het was, ik hoor het graag!
Oh, ieuw!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Laatst had Melvin (gok ik) een tesnelgegeten-kots op het laminaat gelegd en toen ik uit het werk kwam stond Tom er van te smikkelen![]()
![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel even in de folders maar ik gok
-harense smit
-expert
-mediamarkt
-elektro point
Hmm, het is alweer jaaaren terug dat ikquote:
Een mannelijke collega was er deze week spontaan zelf over begonnen en erg enthousiastquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem gekocht bij Bol voor maar ¤7,50!
Maar dat kwam omdat ik nog allemaal TNS-Nipo cadeaubonnen had van Bol![]()
Nog niet gebruikt, maar als ik dat doe zal ik laten weten of het wat is.
Hoe kom ik er dan bij dat je katten hebt???quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hmm, het is alweer jaaaren terug dat ikheb gedaan...gelukkig.
En huisdieren heb ik niet, dus die kunnen het ook niet doen
Nee, ik vind kotsen viesquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hoe kom ik er dan bij dat je katten hebt???
Je mag wel een paar weekje mijn kotsen overnemen hoorgedeelde smart is halve smart
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, ik vind kotsen vies![]()
En ik ben pleegtante voor Cat dr katten
Is het ook, tenminste wel voor honden en katten alleenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:00 schreef Takaiki het volgende:
Ik zou best een beestje willen, maar ik vind het sneu omdat we allebei de hele dag van huis zijn
En nu moet ik weer denken aan dat vrouwtje dat naast me zat in het theater, die een of andere aanval kreeg en zichzelf onderkotste en waar ik toch heel stoer haar ondergebit (boven zat niet los iig) uit haar mond haalde zodat ze daar niet in kon stikkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, ik vind kotsen vies![]()
En ik ben pleegtante voor Cat dr katten
Ja, ik heb ook hele goede reviews gelezen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Een mannelijke collega was er deze week spontaan zelf over begonnen en erg enthousiast
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje dubbel trouwens.....wens ik net Laysa sterkte met zo'n enorm verlies, heb ik het daarna weer over zoiets als ballonnen voor een verjaardag![]()
Nouja, life goes on, dat weet ik ook wel. Maar toch
Ik op mijn 14e voor het laatst (dus dat ik helemáál nog niet zo lang geledenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef Takaiki het volgende:
Hmm, het is alweer jaaaren terug dat ikheb gedaan...gelukkig.
En huisdieren heb ik niet, dus die kunnen het ook niet doen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze hebben het geld voor de behandeling van Lonny bijna bij elkaar bij Dierenthuis![]()
jij ging haar dronken voeren en jij eindigde kotsend? Buurvrouw kon een hoop hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef Qwea het volgende:
Laatste keer dat ik gekotst heb was geloof ik toen ik de buurvrouw dronken ging voeren met goldstrike.
zquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef gomi het volgende:
[..]
jij ging haar dronken voeren en jij eindigde kotsend? Buurvrouw kon een hoop hebben
Dat weet ik nog wel jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
z
Nee, want zij was dood en dood ziek van de hale fles goldstrike en heeft dr hele bed ondergekotst en dr vloer en al en dat heeft 2 a 3 dagen geduurd, ik was van 7 shotjes en wat biertjes kots misselijk en heb mijn vinger in mijn strot geramtvolgende dag was ik best nog dronken er van.
Ook 1x nooit meer
lol ok, zij was al eerder straalbezopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
z
Nee, want zij was dood en dood ziek van de hale fles goldstrike en heeft dr hele bed ondergekotst en dr vloer en al en dat heeft 2 a 3 dagen geduurd, ik was van 7 shotjes en wat biertjes kots misselijk en heb mijn vinger in mijn strot geramtvolgende dag was ik best nog dronken er van.
Ook 1x nooit meer
We hadden een studio borrel (radiostation, goeie exvrienden van ons was radio dj) en ik had eerst lekker lopen bieren, daarna naar zijn huis. Hij had bacardi 151 en deed altijd mij water een een andere vriend die zooi. En dan ging ik hem eruit shotten totdat ie kapot wasquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ok, zij was al eerder straalbezopenik drink nooit goldstrike. Wel vaak genoeg dronken geweest aan andere drank
Komende week? Witlof, andijvie, krop sla en gele bieten. En ik heb nog een pompoen liggen uit het pakket van deze week..... maar ik weet niet of ik straks ga koken, D is bij een klant, we moeten naar een verjaardag en ik heb net bijna een pond sperziebonen op als snack, dus ik weet niet of het nog van koken komtquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat weet ik ook nog als de dag van gisteren. Teringbij de geur van goodstrike alleen ga ik nu al kokhalzen
Wat eet je?
Goldstrike? ken ik nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef Qwea het volgende:
Laatste keer dat ik gekotst heb was geloof ik toen ik de buurvrouw dronken ging voeren met goldstrike.
Alleen sla vind in lekker ervanquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Komende week? Witlof, andijvie, krop sla en gele bieten. En ik heb nog een pompoen liggen uit het pakket van deze week..... maar ik weet niet of ik straks ga koken, D is bij een klant, we moeten naar een verjaardag en ik heb net bijna een pond sperziebonen op als snack, dus ik weet niet of het nog van koken komt
hehe wel grappig. Ik heb dat ooit gehad met grote glazen wodka/bleu Curaçao. Waren we met z'n 3en. Na een tijd een vriend van me en ik echt straal en kotsmisselijk. Die 3e veel en veel minder. Hoorden we katernen hem dat hij voor zichzelf water deed ipv wodkaquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hadden een studio borrel (radiostation, goeie exvrienden van ons was radio dj) en ik had eerst lekker lopen bieren, daarna naar zijn huis. Hij had bacardi 151 en deed altijd mij water een een andere vriend die zooi. En dan ging ik hem eruit shotten totdat ie kapot wasdoet die tering homo me ook bacardi 151. 1 shotje was genoeg want ik heb de halve aaf van het balkon naar benee lopen kotsen
Hehe, ik vind best veel lekker. Deze week zat alleen in bijna alle groente- en fruitpakketten venkel en laat ik dat nou écht niet te eten vinden, dus daarom voor deze tas gekozen...quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen sla vind in lekker ervanen de bonen. Ik had vandaag een stroopwafel en mergpijpje
Witlofquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, ik vind best veel lekker. Deze week zat alleen in bijna alle groente- en fruitpakketten venkel en laat ik dat nou écht niet te eten vinden, dus daarom voor deze tas gekozen...
Niet zeuren; ik geef je iets om naar uit te kijken, dus je moet een blij ei zijn!quote:
Ik kijk een gegeven paard graag in de bek, dus niet te lang hoor!quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet zeuren; ik geef je iets om naar uit te kijken, dus je moet een blij ei zijn!
Verwend nestquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kijk een gegeven paard graag in de bek, dus niet te lang hoor!
Venkel is echt ranzig. Gele bieten geeeeeeen ideequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Witlofandijvie
pompoen
gele bieten
Venkel
Ik wil boeken voor belgie ofzo in december. Maar is nog bietje vroeg
Nee, dat doen ze her ook!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef Puala het volgende:
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef Toekito het volgende:
ik verveel me @ work.....tijd dat vvv - zwolle begint
storingsdienst bij die grote groene telefoonboer uit mexicoquote:
En het is zeker erg rustig?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
storingsdienst bij die grote groene telefoonboer uit mexico
Ik zou overstappen op een gmail adres als ik jou wasquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En het is zeker erg rustig?
Ik heb nog wel steeds problemen met mijn mail adres na de verhuizing. Wil je wel gaan lastig vallen, maar ik denk dan het niet dezelfde telefoonboer is.
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou overstappen op een gmail adres als ik jou was
Oh dat is ook stomquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Maar ik had zo'n mooi e-mail adres en die bestaat nog. Zit ook in ons account in kan alleen niet inloggen
We hebben al tig keer gebeld kastje muur enz enz.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat is ook stomNou ja keertje bellen en kijken wat het oplost
er belt geen kip idd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En het is zeker erg rustig?
Ik heb nog wel steeds problemen met mijn mail adres na de verhuizing. Wil je wel gaan lastig vallen, maar ik denk dan het niet dezelfde telefoonboer is.
Oh dan mag ik bellenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
er belt geen kip idd.
ik bedoel die schaatssponsort
geen verstand van mobiel en prijzen enzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:23 schreef Adnap het volgende:
zeg mensen hier, ik wil een ander foon, deze die ik nu heb wil ik doorsluizen naar zoonlief omdat de zijne kapot is. Zelf wil ik een galaxy S2 of S3 maar waar vind ik die betaalbaar én simlock vrij (of tele2) ?
ik ook niet en van MP word ik ook niet veel wijzer helaas, pm gestuurd thx voor de tipquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen verstand van mobiel en prijzen enzomaar JJDJ1984 wel, moet je hem ff pmmen.
Wat is betaalbaar?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:23 schreef Adnap het volgende:
zeg mensen hier, ik wil een ander foon, deze die ik nu heb wil ik doorsluizen naar zoonlief omdat de zijne kapot is. Zelf wil ik een galaxy S2 of S3 maar waar vind ik die betaalbaar én simlock vrij (of tele2) ?
Geen idee wat redelijk is eigenlijk maar op MP zie je ze van 200-500quote:
Als je op MP kijkt zou ik enkel durven kijken naar de toestellen die nog in folie zitten. Ben te wantrouwig om dat 2e hands te durven kopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:32 schreef Adnap het volgende:
[..]
Geen idee wat redelijk is eigenlijk maar op MP zie je ze van 200-500
Ben je niet de enige in, hoewel ik het al wel gedaan heb met een aantal nokia'squote:Op vrijdag 12 april 2013 20:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je op MP kijkt zou ik enkel durven kijken naar de toestellen die nog in folie zitten. Ben te wantrouwig om dat 2e hands te durven kopen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:33 schreef sararaats het volgende:
bestaat "verjaardagsstress" eigenlijk wel? anders heb ik last van iets anders.
Is eigen keuze natuurlijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:33 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ben je niet de enige in, hoewel ik het al wel gedaan heb met een aantal nokia's
Waarom hou je niet van iphone?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hou dan weer niet van een iphone
Maar ik heb nu een lg raad ik je ook niet aan
Ik raak er altijd mee in de war. Het werkt anders dan de nokia die ik toen had. Ik kan wel overweg met de i-pad maar ik heb geen idee hoe ik foto's vanaf de i-pad kan plaatsen.quote:
Iphone vind ik leuk maar geen optie echt way way way boven mijn budget., is ook niet handig met mijn samsung tabquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Is eigen keuze natuurlijkIk zou kijken of er een betaalbaar nieuw toestel is met garantie als ik jou was. Ik ben zelf en iphone freak. Dus dat zou mijn advies zijn, maar die zijn niet zo goedkoop als je de nieuwste wilt. Android kan ik je helaas niet in adviseren
Oh, daar ben je.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
Liefde![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het een kwestie van durven en doen is. Je kan het niet stuk maken (tenzij je hem laat vallen) en gewoon dingen proberen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik raak er altijd mee in de war. Het werkt anders dan de nokia die ik toen had. Ik kan wel overweg met de i-pad maar ik heb geen idee hoe ik foto's vanaf de i-pad kan plaatsen.
Nu heb ik echt altijd een nokia gehad en nu dus lg en het liefst ga ik terug naar nokia.
Hangt er vanaf waar je je agenda mee maakt en hoe je dat regelt. Maar dan zou ik kijken voor een gelijk systeem ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:38 schreef Adnap het volgende:
[..]
Iphone vind ik leuk maar geen optie echt way way way boven mijn budget., is ook niet handig met mijn samsung tabnu synchroniseerd hij moooi mijn agenda
Gewoon vragen als het niet lukt hoor. Ik vind het niet vervelend om een keer wat uit te leggenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef ferrari_rood het volgende:
ik heb een photobucket account. Ik ga vriend wel vragen wat het ww van de i-pad is voor aps ik vergeet die altijd. En dan ga ik het proberen een keer. Dank je
Daarom ook S2 of S3, loopt nu ook tegen geheugen aan van de Ace die snel vol is en ik moet nu gewoon voor school wat apps erop hebben ivm absenten.... erg he We krijgen nog laptops/tablets maar die liggen nog ergens in het verre oostenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je je agenda mee maakt en hoe je dat regelt. Maar dan zou ik kijken voor een gelijk systeem ja.
Wel modern van school in elk gevalquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef Adnap het volgende:
[..]
Daarom ook S2 of S3, loopt nu ook tegen geheugen aan van de Ace die snel vol is en ik moet nu gewoon voor school wat apps erop hebben ivm absenten.... erg he We krijgen nog laptops/tablets maar die liggen nog ergens in het verre oosten
Ja, die gaan wel met hun tijd mee, volgend jaar als het goed is alle klassen tablet/laptopsquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:34 schreef vencodark het volgende:
Ik lees nou ineens dat DK afgelopen dinsdag is overleden.Kende hem nog van een paar jaar terug, wat ik toen begreep voordat hij met Laysa was, rond 2009, toen hij druk was in een ander topic/SC. Heb hem ook 2 keer ontmoet toen.
Stikaardige kerel in het echt terwijl hij met zijn scherpe en soms botte opmerkingen het bloed van onder je nagels kon halen. Maar een goeie gast die ook echt humor had.
Periode veel mee gesproken op msn maar dat verwaterde dus nu al jaren niet meer maar ik kwam hem hier online nog weleens tegen en vaak kon je zijn opmerkingen echt eruit vissen, je herkende DK erin!![]()
Nu wist ik wel dat hij veel aan zijn gezondheid had maar wist nooit precies wat er was. Ik ken Laysa ook niet maar mag ik hier of aan haar vragen aan wat hij nu is overleden? Ik durf niet zo goed.![]()
Of mag ik haar een pm sturen denken jullie?
Anyway, hoe oud was hij nou helemaal...30 nog iets?![]()
Ik vind het in ieder geval heel verdrietig. Getver.
Wat D_k precies had hield hij prive en dat werd gerespecteerd door iedereen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, daar ben je.
Even aan jou persoonlijk dan: Weet verder niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen maar sterkte met dit verlies. Hoop dat je veel steun vindt aan de mensen die jullie lief hebben en hadden.
Oh die ace ja... stom toestelquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef Adnap het volgende:
[..]
Daarom ook S2 of S3, loopt nu ook tegen geheugen aan van de Ace die snel vol is en ik moet nu gewoon voor school wat apps erop hebben ivm absenten.... erg he We krijgen nog laptops/tablets maar die liggen nog ergens in het verre oosten
nou hequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:23 schreef Toekito het volgende:
F_R zit naar mijn naam te vissendat is het slechts bewaarde geheim op FOK! geloof ik.
Die van jou wel geloof ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:23 schreef Toekito het volgende:
F_R zit naar mijn naam te vissendat is het slechts bewaarde geheim op FOK! geloof ik.
jij toetert hem overal rond toch?quote:
plaag je maar beetje hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
nou he
F_R is momenteel dement dus die onthoudt niks
bij mij liggen 2 zakken. Mag je zo pakken....kost je alleen de afwas ff doenquote:
Ja, begrijp ik. Heb mijn post ook aangepast omdat het misschien raar staat aangezien ik hier nooit kwam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Wat D_k precies had hield hij prive en dat werd gerespecteerd door iedereen.
Het is mooi dat er zoveel mensen herinneringen aan hem hebben en die hier komen delen.
Ik denk dat dat voor Laysa ook een steun is .
Geeft niet, er zijn al veel mensen even langsgekomen voor een berichtjequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik. Heb mijn post ook aangepast omdat het misschien raar staat aangezien ik hier nooit kwam.
Het is gewoon zo bizar en hij nog zo jong was.
Tsja, ik wist het ook nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:49 schreef Toekito het volgende:
Mensen die na bijna een jaar nog niet weten dat mijn ex en ik uit elkaar zijn en dan naar haar vragen en niet vragen goh Toek hoe is het met jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |